5 spelers

DeletedUser23144

Guest
Om weer wat nieuws op wereld 5 te brengen, had dit op een andere wereld ook gezien dus why not ?
Als je 5 spelers met jou in een stam zou kunnen hebben welke 5 zullen dat zijn.
Het kan iedereen zijn, vriend, vijand enzovoort. Zet er wel bij waarom.
uhm owja! je moet spelers kiezen die niet in je stam zitten. Dus als je in HRS zit mag je geen HRS'ers kiezen

1.- (omdat)
2.- (omdat)
3.- (omdat)
4.- (omdat)
5.- (omdat)

Edit: gebruik speler namen je mag echte naam daar achter wel gebruiken.
__________________
 

DeletedUser

Guest
Van wereld 5 of eender welke wereld?

Edit: Van wereld 5 of eender welke wereld? + gestopt mag ook of enkel nog spelende mensen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wereld 5 neem ik aan.

1. King Bielly
2. IiILuigi
3. Kapseljd
4. Tjappieland
5. Maltre
 

DeletedUser

Guest
- Ikke8
- Turbodave
- ThePlague
- Smid
- Knight of the World
 

DeletedUser16768

Guest
1. ThePlague:

Lil en ik kennen elkaar nu al heel lang inmiddels. Hele goede kerel en hij kan ook een beetje TW spelen.
De skills leer ik hem wel als we in 1 stam zitten :).
Nee geintje, goede kerel met genoeg mogelijkheden.

2. Andreass:

Goede kerel met heel veel skills. Bereid veel te doen voor een stam en zijn account.
Kan je zeker erbij gebruiken.

3. Triplexxx:

Ook een goede kerel en ook daar zit genoeg te doen op.
Verder kan je ook nog een geintje maken met deze dieselmotor.

4. Iras:

Iras, de groot leider van HRS. Moet toch een interner in de stam hebben :D.

5. Aangezien het buiten je stam moet zijn: Skanipoepski

Nog een oud THBLSH-spelers en die hebben bij mij een streepje voor.

(Ik reken btw .Iwik en .Kill ook als stamgenoten, anders stonden hier andere namen ofcourse)

6. Knight of the world.

Ga geen goede stam neerzetten en er dan zelf niet in zitten^^
 

DeletedUser15464

Guest
1. Elysium --> reden: 24 uur online en alles bereid te doen voor de stam.
2. Mordang --> Naast de vele online tijd ook nog eens zeer spelkundig en correct
3. Lil-John --> Verzet veel werk en beheerst het spel
4. Ikke8 --> Verzet veel werk, is volgens mij ook altijd online
5. Andreas --> Tsja, doet het aardig in de oorlog ondanks de vele aanvallen, als persoon heb ik hem liever niet, maar op basis van spelkunde kun je hem er wel bij hebben.

En in onze stam:
6. Ruikert en Rixs, het all mighty duo in tactiek, spelinzicht, activiteit en gezelligheid!
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk zit ik al met mijn 5 toppers in mijn stam, maar als ik dan toch 2de keus moet geven hier...(grapje hoor mensen)

1 Lil-john (Geweldig mens die wel mijn humor altijd begrijpt en spelmatig een genie)
2 Andreass (Minder begripvol mens, maar wel een TW koning)
3 Ikke8 (groot en nog steeds niet lui en gebruikt tenminste zijn legers)
4 Mordang (als dode TWers erbij mogen, anders kom ik niet aan 5 is dit mijn huidige RIXS)
5 Elysium (Zonde dat hij deels het spel is uitgepest, had alles over voor het spel en heeft TW voor mij gemaakt wat het nu is)
 

DeletedUser15464

Guest
Eigenlijk zit ik al met mijn 5 toppers in mijn stam, maar als ik dan toch 2de keus moet geven hier...(grapje hoor mensen)

1 Lil-john (Geweldig mens die wel mijn humor altijd begrijpt en spelmatig een genie)
2 Andreass (Minder begripvol mens, maar wel een TW koning)
3 Ikke8 (groot en nog steeds niet lui en gebruikt tenminste zijn legers)
4 Mordang (als dode TWers erbij mogen, anders kom ik niet aan 5 is dit mijn huidige RIXS)
5 Elysium (Zonde dat hij deels het spel is uitgepest, had alles over voor het spel en heeft TW voor mij gemaakt wat het nu is)

Doe eens origineel man, na-aper....:D

Ik dacht altijd dat jij met 39 hot-chicks in een stam wilde zitten, maar blijkbaar heb ik het mis...:p
 

DeletedUser

Guest
Spelers van nu: The Plague, Ruikertje, ikke8, RIXS, Iras/Andreass (Iras is prachtleider, Andreass --> timen)


Gestopt: Turbodave222 (originele), Mordang, Lunchtime, Elysium, Acracakarbra (ook originele)



De meeste zijn gewoon spelers waar ik goeie dingen heb over gehoord en nieuwsgierig naar ben.
Een paar heb ik ook daadwerkelijk bij in de stam gezeten. Dit zijn ook allemaal spelers die w5 hebben gespeeld.
 

DeletedUser

Guest
1. 92p92 --> Altijd plezant/Nostalgie van weleer/Gewoonweg een goeie speler
2. MeYouTogether --> Nostalgie van weleer (bis)
3. ThePlague --> Talent zat aan sommige posts te merken. Ik ken zijn timekwliteiten enkel van horen zeggen, maar hij mag toch eens komen proefdraaien.;)
4. Ikke8 --> Die-Hard aanvallen en in daden uitdrukken wat hij zegt: Love it.
5. RIXS --> Ik blijf respect hebben voor die (ik weet al niet meer hoeveel) dorpen in dezelfde seconde. Kan op dat gebied zowaar Lunchtime evenaren.
 

DeletedUser16768

Guest
Ik heb het gebaseerd op W5 spelers die nu spelen.
Oude helden worden al vaak genoeg genoemd, 99% leest het hier toch niet meer ;)
 

DeletedUser

Guest
Wel jammer dat je niemand van je eigen stam mag aanduiden >.<

Maar hup:

1] Andreass. Hij is enorm sterk aan het HRS front. Hij presteert er elke dag outstanding. Ook is hij een enorm aangenaam persoon om je avond door te lullen :D (als ie aan jou kant staat ofc ^^)

2] Lil-John. Heb nu al een tijdje contact met hem en eender waar hij is; hij vervult steeds in notime een vitale rol in de stam. Een enorme teamplayer, heeft genoeg skills en is zeer aangenaam. Nu enkel dat ego nog wegwerken :D

3] Spook/Dragoncrusher: Ik heb nu de "eer" om samen met hen op w16 te spelen en ze zijn de naam topspeler meer dan waardig. Hierbovenop lopen ze totaal niet naast hun schoenen en zijn ze erg behulpzaam.

4] Iras: Al sinds dag 1 een zeer belangrijk speler op deze wereld en hij heeft HRS nog steeds goed onder controle. De contacten die ik al met hem had zijn zeker positief.

5] Para-grenadier: Een speler die de laatste maanden enorm veel respect van mij heeft verdiend. Hij heeft van |DT| een zeer solide blok gemaakt en is zonder aarzalen in de aanval tegen HRS getrokken. Zeker een must-have in de stam.

(6] Na hem op verschillende werelden bezig te hebben gezien begin ik Avaganon toch steeds meer en meer te respecteren. Maar zijn afscheid op w5 is toch op een jammere manier geberud)

... en nog zoveel meer ^^
 

DeletedUser

Guest
Wel jammer dat je niemand van je eigen stam mag aanduiden >.<

Maar hup:

1] Andreass. Hij is enorm sterk aan het HRS front. Hij presteert er elke dag outstanding. Ook is hij een enorm aangenaam persoon om je avond door te lullen :D (als ie aan jou kant staat ofc ^^)

2] Lil-John. Heb nu al een tijdje contact met hem en eender waar hij is; hij vervult steeds in notime een vitale rol in de stam. Een enorme teamplayer, heeft genoeg skills en is zeer aangenaam. Nu enkel dat ego nog wegwerken :D

3] Spook/Dragoncrusher: Ik heb nu de "eer" om samen met hen op w16 te spelen en ze zijn de naam topspeler meer dan waardig. Hierbovenop lopen ze totaal niet naast hun schoenen en zijn ze erg behulpzaam.

4] Iras: Al sinds dag 1 een zeer belangrijk speler op deze wereld en hij heeft HRS nog steeds goed onder controle. De contacten die ik al met hem had zijn zeker positief.

5] Para-grenadier: Een speler die de laatste maanden enorm veel respect van mij heeft verdiend. Hij heeft van |DT| een zeer solide blok gemaakt en is zonder aarzalen in de aanval tegen HRS getrokken. Zeker een must-have in de stam.

(6] Na hem op verschillende werelden bezig te hebben gezien begin ik Avaganon toch steeds meer en meer te respecteren. Maar zijn afscheid op w5 is toch op een jammere manier geberud)

... en nog zoveel meer ^^

Ik was al aan het twijfelen of het de echt DC was :). Spijtig dat ik daar zover weg lig, anders had ik mijn medespeler wel proberen te overtuigen om te solliciteren.
 

DeletedUser

Guest
ll0ll King
Andreass
RIXS
Ruikertje
triplexxx
Acracakarbra
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1. theplague
2. andreass
3. ruikertje
4. jungleman
5. knight of the world
 
Reactiescore
1.577
5 spelers is te weinig ^^.. Mr kom, ik doe een poging.

(0. Mezelf ofc.)

1. Acracakarbra (schrijf het meestal fout, waarvoor mijn excuses): Gewoon een topduo dat daar speelt. Astrid en Crash FTW.

2. Lil-John ft. Coningsrob: Oud-leiders van [Add]. Eerlijkheidshalve mis ik hen wel een beetje. Daarenboven ook gewoon topkerels met veel inzicht en skills. Vooral handig als ik een vv nodig heb :p.

3. DeadlyDie: Mijn favoriete speler :).. Lekker agressief en vooral altijd fun.

4. Knight of the world: Spreekt voor zich. Skills FTW en zijn activiteit is ook niet te misprijzen.

5. Dj Dean: Uit pure nostalgie van de glorieperiodes van [Add]. Hij is me toch het meest bijgebleven.

6. David B: Ik heb geen idee wat het is met die kerel, maar ik heb wel een boontje voor hem ^^.. Gewoonweg een topleider, met een zeer fijn karakter.

Heb hiervan voor mijn plezier ook even een kaartje gemaakt.. Het kan zelfs nog ook :):

1r9o21.jpg
 

DeletedUser

Guest
Daarenboven ook gewoon topkerels met veel inzicht en skills. Vooral handig als ik een vv nodig heb .

Hihi. Nostalgie! ^^ Ik kan me nog perfect herinneren dat je me opbeldde dat je op reis ging en vergeten had vv af te geven op andere werelden en op W5. ^^
 
Bovenaan