3FM Serious Request

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Het is weer begonnen! Ben ik de enige die vanaf nu de tv vaker aan heeft of zijn het er meer? :D
 

DeletedUser73803

Guest
Niet vaker, maar wel langer op dezelfde zender :D:D

Het is nu wel anders zonder Giel hoor :(:(
 

DeletedUser73803

Guest
Hij wordt nu wel geëvenaard door Gerard Ekdom met aantal keren in het glazen huis ;)
 
Reactiescore
1.733
Zieligheids industrie. Ik doe er mooi niet aan mee. Laat ze zo'n actie maar een x organiseren voor het eigen volk, het Nederlandse volk wat in armoede leeft en naar de voedselbank moet.
 

DeletedUser

Guest
Zieligheids industrie. Ik doe er mooi niet aan mee. Laat ze zo'n actie maar een x organiseren voor het eigen volk, het Nederlandse volk wat in armoede leeft en naar de voedselbank moet.

:eek::eek:
Dit soort mensen..
 

DeletedUser53396

Guest
Zieligheids industrie. Ik doe er mooi niet aan mee. Laat ze zo'n actie maar een x organiseren voor het eigen volk, het Nederlandse volk wat in armoede leeft en naar de voedselbank moet.

Ik hoop dat je door hebt dat armoede relatief is in Nederland. Bovendien doen wij al massaal mee aan zo'n actie voor ons eigen volk (wat klinkt dat nationalistisch), genaamd progressief belastingsysteem en dat in combinatie met tientallen uitkeringen.
 

DeletedUser55797

Guest
Zieligheids industrie. Ik doe er mooi niet aan mee. Laat ze zo'n actie maar een x organiseren voor het eigen volk, het Nederlandse volk wat in armoede leeft en naar de voedselbank moet.

Q Music heeft altijd voor kerst een inzamel actie voor de voedselbank.
Dus waarom zou 3FM het niet voor andere landen doen?
 

DeletedUser55797

Guest
Maar waarom zou elk radio-station iets voor Nederland doen?
 

DeletedUser

Guest
Ga er wel heen deze week.

Laatste week gratis OV even gebruiken.
 

DeletedUser75094

Guest
Was er gisteravond nog even naartoe. Leuk om mee te maken, maar op tv krijg je meer mee. Maar dat kan natuurlijk ook aan m'n toestand hebben gelegen.
 

DeletedUser73803

Guest
Zieligheids industrie. Ik doe er mooi niet aan mee. Laat ze zo'n actie maar een x organiseren voor het eigen volk, het Nederlandse volk wat in armoede leeft en naar de voedselbank moet.

Het Nederlandse volk dan in armoede leeft, leeft niet in armoede.
Nederlanders hebben het heel mooi in dit land, denk je dat je zomaar even in Ghana naar de voedselbank kan gaan?
Daarnaast zijn er al erg veel acties in Nederland voor de voedselbank, heel mooi, maar als er dan een actie is voor het buitenland, worden sommige mensen weer lekker racistisch en gaan we onze problemen sterk overdrijven.
Daarnaast is deze serious request voor mensen die in oorlogsgebieden leven, waar vrouwen worden verkracht. Dat hebben wij in Nederland niet op zo'n ernstige en grootschalige manier.
Daarbij, de serious request van 2009 ging over malaria, iets waar wij Nederlanders ook profijt van hebben.
 

DeletedUser13565

Guest
Zieligheids industrie. Ik doe er mooi niet aan mee. Laat ze zo'n actie maar een x organiseren voor het eigen volk, het Nederlandse volk wat in armoede leeft en naar de voedselbank moet.

:D

Altijd weer die negatieve tokkies.. die ook niets zouden geven als het voor Nederland was.

Ik zou eens overwegen om het geld dat je aan je pillen uitgeeft aan die arme Nederlanders te geven, als je je daar echt zo druk om maakt.
 
Bovenaan