351 wvw speltopic

Reactiescore
52
Idd haar, hoe kon ik dat nou fout hebben, ben de persoon geweest die je liet inschrijven voor dit potje.

Maar even inhoudelijk, ik zou je niet meteen als slechtje gezet hebben (ook niet goedje) maar feit is wel je mij eruit wou stemmen ten koste van Dash. En als CI zo letterlijk zegt je wolf bent zal hij wellicht meer weten?

Atm geniet Bappos nog altijd mijn voorkeur omdat ik daar meer zekerheid over heb.
zoals ik hierboven zei had ik mijn twijfels en uiteindelijk heb ik dan wel op jou gestemd ja.

Stel dat CI zelf een wolf is er zo alle goedjes zou willen uitkrijgen : p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
is jokers goedje

cl wat denk jij
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
is jokers goedje

cl wat denk jij
Jokers lijkt me vrij wel zeker goedje ja.

Ik zal heel eerlijk zijn dat wist ik gisteren al, maar ik wou zien of bepaalde mensen (kapoentje en bappos bijv.) mee zouden willen werken aan een reddingsactie. Ik was niet bang dat die zou lukken, maar ik wou wel zien of ze het gingne proberen.
Dit maakt jou ook enigszinsverdacht, maar atm vind ik kapoentje iets veradchter en bappos vanwege waarom ik denk dat jokers goedje is.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Jokers lijkt me vrij wel zeker goedje ja.

Ik zal heel eerlijk zijn dat wist ik gisteren al, maar ik wou zien of bepaalde mensen (kapoentje en bappos bijv.) mee zouden willen werken aan een reddingsactie. Ik was niet bang dat die zou lukken, maar ik wou wel zien of ze het gingne proberen.
Dit maakt jou ook enigszinsverdacht, maar atm vind ik kapoentje iets veradchter en bappos vanwege waarom ik denk dat jokers goedje is.
ik vertrouwde hem dus ging niet meer veranderen, tis enkel door de goede verhulling dat ik wat vraagtekens kreeg
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
he wacht waarom maakt dit mij verdacht
 
Reactiescore
1.733
Trouwens joker kan ook verhulleende Wolf zijn en Dash verhuld hebben. Nog niemand is bewezen
 
Reactiescore
3.584
Trouwens joker kan ook verhulleende Wolf zijn en Dash verhuld hebben. Nog niemand is bewezen

Niemand beweerd iets anders.

Zou graag wat meer initiatief zien van bepaalde spelers. Hun meningen over andere spelers etc.

Verdachte lijstjes,...
 
Reactiescore
3.584
joker
moh
ci
babbos
kapoentje
Rob
Samsom

Dit zijn de spelers die overblijven. Ik zou denken dat er 2 startwolven waren (Dash en Bappos) en dan wellicht nog een Sjamaan/welp of zo iets, een slechtjes rol die er pas later is bijgekomen zou ik denken.

Ik denk dat een verhullende wolf zichzelf niet kan verhullen maar niet zeker van, in dat geval zou Bappos straks de verhullende wolf moeten zijn. Dan zoeken we nog een hulpje denk ik. Dat is dan iemand die niet wist wie de wolven waren in eerste instantie (mss nog altijd niet).


Net het potje nog eens helemaal gelezen en als ik daaruit conclusies moet trekken zou ik denken dat laatste welp/sjamaan tussen Kapoentje en Moh zou zitten op basis van hun stemgedrag.

Maar zou atm sws Bappos lynchen, zie nog niet erg veel stemmen atm.
 
Reactiescore
52
joker
moh
ci
babbos
kapoentje
Rob
Samsom

Dit zijn de spelers die overblijven. Ik zou denken dat er 2 startwolven waren (Dash en Bappos) en dan wellicht nog een Sjamaan/welp of zo iets, een slechtjes rol die er pas later is bijgekomen zou ik denken.

Ik denk dat een verhullende wolf zichzelf niet kan verhullen maar niet zeker van, in dat geval zou Bappos straks de verhullende wolf moeten zijn. Dan zoeken we nog een hulpje denk ik. Dat is dan iemand die niet wist wie de wolven waren in eerste instantie (mss nog altijd niet).


Net het potje nog eens helemaal gelezen en als ik daaruit conclusies moet trekken zou ik denken dat laatste welp/sjamaan tussen Kapoentje en Moh zou zitten op basis van hun stemgedrag.

Maar zou atm sws Bappos lynchen, zie nog niet erg veel stemmen atm.
In deze kan ik je wel wat volgen, alleen blijf ik ook ergens wel een vermoeden hebben dat jij ook een wolf bent :0

Even goed bij dat je denkt dat ik miss sjamaan/welp ben door mijn stemgedrag kan ik je volgen, maar zoals ik gisteren al zei ik heb echt mijn twijfels wel.
Gisteren gingen mijn twijfels dan meer naar jou uit :D
Vandaag vind ik het alweer moeilijker

CI kan ook wel een wolf zijn, zeggen dat ik wolf ben zonder enig bewijs om anderen hun focus hier op te leggen en niet op zichzelf?
 
Reactiescore
3.584
CI kan ook wel een wolf zijn, zeggen dat ik wolf ben zonder enig bewijs om anderen hun focus hier op te leggen en niet op zichzelf?

Dat vond ik ook een rare uitspraak die ik nog niet vergeten was. Maar er zijn andere aanleidingen om atm te denken CI wel een goedje is tenzij hij blufte met bepaalde uitspraken.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Wellicht wil bappos zich nog verdedigen tegen de aantijgingen jegens hem
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
In deze kan ik je wel wat volgen, alleen blijf ik ook ergens wel een vermoeden hebben dat jij ook een wolf bent :0

Even goed bij dat je denkt dat ik miss sjamaan/welp ben door mijn stemgedrag kan ik je volgen, maar zoals ik gisteren al zei ik heb echt mijn twijfels wel.
Gisteren gingen mijn twijfels dan meer naar jou uit :D
Vandaag vind ik het alweer moeilijker

CI kan ook wel een wolf zijn, zeggen dat ik wolf ben zonder enig bewijs om anderen hun focus hier op te leggen en niet op zichzelf?
Je stemgedrag vriendinneke.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
en op wie stemde jij ook alweer gisteren?

eerder vandaag had je het over een ''reddingsactie'' wat ik ook wel wat vreemd vond.
Was dit ook alweer meer focus op een ander leggen? :eek:
Ik ben geen moment bang geweest dat ondanks mijn stem Joker er uit zou gaan, maar ik was zeer benieuwd wie zou volgen na een initatief van een goedje, om dash (slechtje) te kunnen redden. Dat plan is me redelijk gelukt.
 
Reactiescore
52
Ik ben geen moment bang geweest dat ondanks mijn stem Joker er uit zou gaan, maar ik was zeer benieuwd wie zou volgen na een initatief van een goedje, om dash (slechtje) te kunnen redden. Dat plan is me redelijk gelukt.
Waarom zou je als ''goedje'' een ''slechtje'' willen redden?
Al ben je een goedje en wil je zo proberen de slechtjes te ontmaskeren , vind ik het wel een rare stap die je maakte.
Je zou een ''goedje'' opofferen ipv iemand waarvan je zeker bent dat het een slechtjes is?
 
Bovenaan