[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
1.014
Het spel is net begonnen. Rustig aan :). Dat ik nu afwacht betekent niet dat ik dat voor altijd doe of blijf doen.
En iedereen die mij daar op wijst, ziet mij toch...dus zo op de achtergrond ben ik niet
 
Reactiescore
770
waarom spreken sommigen hier van woffen is dat een insider waar ik niet van op de hoogte ben?
 
Reactiescore
3.584
BI is iig geen beul, goed om te weten.

Ik snap deze post niet zo goed. BI had nog geen 1 post gemaakt toen geloof ik. Alsnog kreeg deze post behoorlijk wat like's. Mis ik een joke of iets? Als iemand context kan geven dan graag.

Verder alles gelezen tot nu toe. Zit nog op werk, kom straks op enkele dingen terug die me opvielen.

Alvast iedereen veel plezier gewenst.
 
Reactiescore
293
Het spel bestaat uit elkaar aanvallen. Bon, het persoonlijk gedeelte hoort er niet bij maar door aanvallen krijg je info en kan je op gegeven moment woffen aanwijzen. Zou iedereen maar afwachten gebeurd er niks en is elke dag een infoloze dag.
Je hebt een punt hoor, dat je elkaar moet aanvallen. Zolang het maar niet persoonlijk naar elkaar wordt en dus ik denk dat Candiu dat bedoeld.
 
Reactiescore
2.386
Time, puur omdat ik de andere kandidaten voor BM niet ken en ik dus ook niet weet hoe ik ze moet inschatten.

@Slari0n wie ben jij? Je staat niet in de inschrijvingslijst. E; nvm, het is aangepast.
 
Reactiescore
2.193
Ik snap deze post niet zo goed. BI had nog geen 1 post gemaakt toen geloof ik. Alsnog kreeg deze post behoorlijk wat like's. Mis ik een joke of iets? Als iemand context kan geven dan graag.

Verder alles gelezen tot nu toe. Zit nog op werk, kom straks op enkele dingen terug die me opvielen.

Alvast iedereen veel plezier gewenst.

BI beulde vorig potje de dwaze heks dag 1. Was een joke idd.
 
Reactiescore
656
Toen ik nog WvW speelde waren Tigor en Westkip altijd actieve wolvenvangers, dus zou graag mijn BM stem op een van hun zetten. Volgens mij heeft Tigor recent meer meegespeeld op dit forum, dus ga hierom mijn stem op Tigor zetten.
 
Reactiescore
1.804
Het spel is net begonnen. Rustig aan :). Dat ik nu afwacht betekent niet dat ik dat voor altijd doe of blijf doen.
En iedereen die mij daar op wijst, ziet mij toch...dus zo op de achtergrond ben ik niet
ja omdat ik het onder de aandacht breng!
 

Deleted User - 487963986

Guest
Lijkt me duidelijk dat ik de enige logische BM ben? Zat ze vorig potje allemaal op het spoor en moest er daarom zelfs uit van de wolfkes.

Van die Castielgozer nog nooit gehoord, vind ik alvast verdacht !!!!


En ik dan? Ik was ook goed op dreef alleen twas van hele korte duur :eek: :cool:
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
770
spelers van andere fora zijn hier niet welkom raus dammit
 

DeletedUser32020

Guest
Ik wil toch even kwijt dat ik het nog altijd totale onzin vind wat mensen hier wolvenjagen menen te noemen. Je kan op geen enkele inhoudelijke manier echt aan iemand's post gedrag zien of hij wolf is (behalve die kid die bij WvW#1 vroeg hoe hij skype kon downloaden). Je kan van mij of Anthraxxol zeggen dat het veel geshitpost is, maar dat heeft niets met het spel of met mijn rol te maken. Wat mensen vroeger theorieën noemden was een multiquote van iemand en dan onder elk bericht een parafrase, met aan het eind "dit vind ik erg wolfs gedrag". De hele stemprocedure is dan ook nu weer zoals vanouds een stel schapen dat achter de eerste de beste post aanloopt met als excuus 'hij was 5 jaar geleden ervaren'.

Dit spel werkt in het echt goed omdat de rondes enkele minuten duren, je naar mensen kan kijken en er vaak alcohol in het spel is. Iemands forumgedrag analyseren is echter totale onzin en ik zal mij dan ook onthouden van een BM-stem.
 
Bovenaan