[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
656
Dit is geen feest....
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
'De grieken waren het zat er moest en zou een nieuwe Agamemnon,( in de wvwmond ook wel burgemeester), oh kak mijn aardappels branden aan, moment godver

Nou noah weer hier met een flinke hap broccoli in mijn mond (ik heb trouwens wel weer uitmuntend gekookt dus wie nog een leuke man zoekt die kan koken mijn dm is open!!)

Ja de grieken hadden dus een nieuwe burgemeester nodig, oftwel tigor kon met haar klauwen niet van het evenement afblijven 2 uur voor de deadline die Zeus en Hera voor jullie hebben gemaakt. Maar dat maakt niet uit, die stemming kwam er! Ja ik ga het niet spannend maken ofzo, die werd duidelijk gewonnen door CrazySobek jullie nieuwe Agamemnon. Een applausje lijkt me wel op zijn plek :)

Goed, dan weer terug naar het strijdtoneel van die grieken en de trojanen. Die sukkels hebben hun paard gebruikt om een paar berichten op te vangen van de trojanen ipv om in de stad te komen en alle trojanen af te slachten, maw de Grieken waren nog geen steek verder.

1 Griek wist daar wel raad mee!!1 Ik weet hoe we een steek verder komen en stak zomaar Mysterious in zijn buik. Helaas bleek Mysterious een gewone griek. En hij stierf heel dramatisch enzo bloed, zand, pijn geschreeuw maar bovenal dood. Sorry mysterious jij doet niet meer mee.

De trojanen waren natuurlijk ook weer aan zet, voor wie was het dit keer uit met de pret. De trojanen dachten wie ze dit keer konden lunchen (mijn lunch wordt koud gvd en er rijmt niets op lunchen) eten en voor alle grieken was het dus flink zweten. Het werd een griek lekker mals en vlezig, sorry maar jij bent af altijd bezig!

Altijd bezig was achilles, ijzeren hein.
 
Reactiescore
656
Nee, nu ben ik bewezen slechtje idd.

Royalist
 
Reactiescore
1.707
krijgen jullie het echt voor elkaar om mysterious niet te lynchen wat zijn jullie toch ook waardeloos

luister nou een keer naar mij
 
Reactiescore
656
krijgen jullie het echt voor elkaar om mysterious niet te lynchen wat zijn jullie toch ook waardeloos

luister nou een keer naar mij
Mysterious was lynch, Altijd Bezig was lunch
 
Reactiescore
1.707
oh dat was me even ontgaan door mijn selectieve lezen.

wat ben ik toch ook waardeloos
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
klaagmuurkes

Woffies, kom uit jullie kot
 

DeletedUser17472

Guest
Royalist

Zie je wel dat ik mijn eigen gevoel moet blijven volgen. Echt, waarom luister ik nog naar jullie :(
 
Bovenaan