[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
338
jou ontgaat het doel.

mijn doel is om te voorkomen dat mensen een dure fout maken door de rest van het potje als een mak schaap achter castiel aan te huppelen.

Het plaatsen van een BM stem betekent niet dat je daarna de gehele tijd die speler volgt. Klakkeloze onzin praat je hier.

zou kunnen dat ik niet meer online kom dus hierbij mijn stemmen
nonkel jos omdat hij naast mezelf ongeveer de enige is die moeite doet om reacties te ontlokken en niet gewoon meeloopt
Castiel geef ik voorlopig nog het voordeel van de twijfel en volgens mij is Candiu oprecht te onervaren om door te hebben dat je actief moet deelnemen.
Mijn stem gaat naar CrazySobek omdat hij voor een ervaren speler eigenlijk zeer weinig post of bijdraagt.

Bedankt dat je mij de tijd geeft. Ik heb gelukkig meer dingen te doen dan enkel hier op het forum aanwezig te zijn.
 

Deleted User - 487963986

Guest
doe niet zo dom. ik praat geen onzin. nooit gedaan ook

jij zou willen dat iedereen jou als een mak schaap gaat volgen. Maar uiteindelijk heb je de afgelopen potjes ook nooit aan het juiste eind getrokken.
Dus ik denk dat je best mensen kan overtuigen door argumenten te gaan gebruiken ipv maar te roepen die en die of die is wolf.
 
Reactiescore
1.699
komt omdat jullie niet kunnen tippen aan mijn niveau. ik ben onbegrepen bewezen goedje
 
Reactiescore
1.804
Reactiescore
656
Omdat het me bij hem opviel. Ook anderen heb ik er op gewezen hoor.


Welke vraag?? Wellicht kunnen wij helpen
Normaal wordt er altijd de volgorde van alle acties genoemd etc., maar kan ik deze keer niet vinden. Kan wel van iets uitgaan, maar was op zoek naar 100% zekerheid aangezien de volgorde kan verschillen per potje.
 
Reactiescore
770
Kan spelleiding @Calamus Incendium aub reageren op mijn vraag op Skype. Merci

als wolf kan je idd andere spelers lunchen ook je eigen wolven. hoop dat dat jouw vraag beantwoord.

mvg de spelleiding vanop stalov zijn account dat we even mochten lenen want internet viel uit
 
Reactiescore
656
als wolf kan je idd andere spelers lunchen ook je eigen wolven. hoop dat dat jouw vraag beantwoord.

mvg de spelleiding vanop stalov zijn account dat we even mochten lenen want internet viel uit

thanks man! Dat had ik net nodig
 

Deleted User - 2265087

Guest
Normaal wordt er altijd de volgorde van alle acties genoemd etc., maar kan ik deze keer niet vinden. Kan wel van iets uitgaan, maar was op zoek naar 100% zekerheid aangezien de volgorde kan verschillen per potje.

Oeps, die staan er nog niet in. Zal ik vanavond of morgenochtend regelen!
 
Reactiescore
1.577
Meestal doen spelers dit omdat de ze andere leren kennen. Bm stem kies je tenslotte zelf. Ik kies meestal ook Random. En op gevoel.
Dus doe gewoon wat je goed acht. Niet kijkend naar als het gezever ;)

Los van als het gezever.

Wat is jou al opgevallen Tigor? Beetke moeilijk zo, maar vind je desondanks atypisch stil.
 

Deleted User - 487963986

Guest
geef me een mometje je leid me af zat op pagina 7
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Kleine huishoudelijke mededeling die wel door ieder moet worden gelezen:

'Deze ronde laten we niet gebruiken voor persoonlijke vetes of ander gedrag dat enkel op de man speelt en verder niet klopt bij deze ronde, zien wij dat hier niet aan gehouden wordt valt diegene onherroepelijk dood'

Wolven zijn prima te vangen in het topic met normaal speurwerk is al vaker bewezen :)
 

Deleted User - 487963986

Guest
ik vind het maar raar om al na 5 minuten te beslissen. Alsof hij de enige ervaren speler is.
Maar goed misschien ligt het aan mij??

Ga je echt aan iedereen vragen waarom iemand op Castiel stemt?

Los van als het gezever.

Wat is jou al opgevallen Tigor? Beetke moeilijk zo, maar vind je desondanks atypisch stil.

Eerlijk vind ik jou enorm storend doen. Wat is er met jou gebeurd sinds vorig potje? lijkt wel of je een of ander arrogant typeke hebt op gelopen.
ja heel knap dat hij zo actief deelneemt

echt mijn complimenten
om woffen te jagen, de gluurders die niet reageren eruit te halen
ja ben nogal gehecht aan mijn privacy

ga hier niet lopen verkondigen dat ik depressieke heb ofzo?

Alle gekheid op een stokje, ik zie @Castiel. lezen maar niet reageren. Ik stelde je een vraag!!



Licht je even toe? Of gewoon ook van kleurkes vergist?



je kan van twee potjes nochtans heel veel zeggen

har har

Dit ben ik niet van je gewoon je bent niet eens serieus bezig. het enige wat je hier doet is wat vervelend gedragen. beetje vreemd want zo speelde je niet als goedje.

Hopeful

tof dat je toch nog actief kan zijn

Naar wie gaat echt je bm stem? je gaat me toch niet wijsmaken dat je deze laat staan?
 
Reactiescore
1.049
castiel ik heb je gemis. fijn dat je er weer bij bent

Ik zit pas met lezen bij blz 2, nog te gaan tot blz 14 :p

Succes iedereen
Je bent bij pagina 2. Je ziet Castiel en stemt op hem als BM. Enorm rare move gezien je geen idee hebt wat in de 10 pagina's erna is gebeurd....
 
Bovenaan