[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
656
Bruh....
 
Reactiescore
723
Goed. Ik zie niemand meer denken over mijn theorie. Dus dan heeft het voor mij geen zin meer een stem op laila of time te gaan zette
 
Reactiescore
656
Waaaaarom wordt elke actie vernaaid...
 
Reactiescore
1.804
Goed. Ik zie niemand meer denken over mijn theorie. Dus dan heeft het voor mij geen zin meer een stem op laila of time te gaan zette
zucht
Trolololol, 2 events verneuken goed gedaan wof
ik denk dat jij het niet heel leuk vindt dat je geen BM meer gaat zijn hoe zou dat toch komen :redface: :redface:
bovendien was het een uiterst geschikt moment, zeker voor het eerste evenement. Of ben je het er niet mee eens dat vandaag een kantelpunt is waar ontzettend veel info uit zou kunnen voortkomen?
 
Reactiescore
1.707
dat zeg je nu, maar bedenk me later maar :smile::smile: geen dank :smile:
als jij geen wolf bent dan durf je daarna niet meer terug te komen van schaamte met je tunnelvisie op mij ipv dat je wolf was.

hierbij kondig ik het einde van simeco aan op dit forum
 
Reactiescore
1.804
als jij geen wolf bent dan durf je daarna niet meer terug te komen van schaamte met je tunnelvisie op mij ipv dat je wolf was.

hierbij kondig ik het einde van simeco aan op dit forum
haha
nu de deadline verstreken is kan ik jullie gewoon zeggen dat ik effectief geen wolfje ben, jullie weten waarnaa te kijken vanaf nu
 

DeletedUser17472

Guest
Candiu is ook wolf. Ze draait veelt te veel om het opvragen van een rol.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
'De Trojanen infiltreren in ons kamp om ons van binnenuit te verzwakken' zei Odysseus tegen Ajax, 'nu wij nog manschappen over hebben... waarom niet hetzelfde doen, waarom infiltreren wij niet in hun kamp?'
Ajax:' ik dacht dat jij de slimme hier was Odysseus, ben je misschien vergeten dat Troje omringd is door Enorme muren met wachttorens en patrouilles, we proberen al jarenlang in hun stad te komen, dat is juist het probleem!
Odysseus: Daarom verzin ik een list, we laten een geschenk bouwen, zo groot dat er mensen inpassen, eenmaal binnen de muren kunnen wij horen wat hun volgende plannen zijn.
Ajax: We hebben niets meer te verliezen, ik zet mijn beste mannen aan het werk....

En zo kwam het paard van troje binnen de stadsmuren en bleef hier 24 uur voor hij diep in de nacht eruit kroop en terugsloop naar het kamp van de Grieken om verslag te brengen: 'er wordt gepraat over een griek die wordt overgehaald om voor de Trojanen te vechten!'

Wie zou deze verrader kunnen zijn? Wie zou zich laten overhalen om voor hun grootste vijand te vechten. Heel het kamp werd gecontroleerd en Simeco werd meegenomen voor verhoor. Na een hele dag verhoren leek het Simeco te worden die zou worden terechtgesteld vandaag.

Deze Griekse krijger wilde zijn gelijk echter nog 1x halen dat hij toch echt niet was overgelopen en organiseerde die avond een feestmaal. Een uur langer genoten zij van zijn wijn en vlees. Er werd gelachen en gefeest en aan het eind van het eten vroeg Simeco, geloven jullie me nu?

Odysseus: 'Nee!' En stak hem meteen door zijn keel

Simeco was de Helena - Welp
 
Bovenaan