2009

DeletedUser

Guest
Goede(kerst:))avond,

2009 zit er aan te komen :) Wat denken jullie dat er in 2009 zal gaan gebeuren? Je kunt de toekomst naaturlijk niet echt voorspellen, maar speculaties zijn altijd leuk.

Een grote (alinatie) oorlog op Wereld 7, of zal alles de komende maanden nog heel rustig verlopen?
Zal Ins het heel moeilijk krijgen, of worden ze (nog) machtiger?
Zal Wereld 7 vast komen te liggen?
Wat zijn de toekomstige topstammen, en welke stammen zullen juist ten onder gaan in 2009?
etc.

En wat zijn jullie doelstellingen/idealen?
Hoog komen in de ranglijst.
Hoog komen in verslagen tegenstanders.
Die ene stam/speler uit de weg ruimen.
wereld 7 agresiever maken.
etc.


Ik denk dat -TA- & Gallia een mooie toekomst voor zich hebben, in tegenstelling tot +TFC+, K 32 & Only. De ''aliantie'' van het noordoosten(als je het zo kan noemen) zullen hopelijk ook nog iets gaan verichten, ik heb het dan over de stammen FearUS, -IF- & E
Verder denk(en hoop) ik dat Ins het niet zo makkelijk krijgt als dat het lijkt, ze hebben namelijk maar weinig ''safe'' dorpen doordat ze een slecht cluster hebben. Hier kunnen stammen van profiteren.
Waar ik bang voor ben is dat Wereld 7 vast komt te liggen...:(

Qua Wereld 7 hoop ik dat er een grote aliantie oorlog komt(zie .net & Wereld 5), en dat stammen het serieus moeilijk maken voor Ins, niet omdat ik tegen wereld 7, maar het zou tenminste leven in de brouwerij maken.
Persoonlijk hoop ik dat in 2009 meschien nog een topstam zou kunnen joinen, ookal ben ik pas heel laat begonnen(2 dagen geleden), m'n motivatie is er tenminste

Verder ook nog iedereen een fijn kerstmis & jaarwisseling.:)

grtz
 

DeletedUser1128

Guest
Toekomst is nooit te voorspellen :) We zullen wel zien hoe dit alles zal verlopen :)h
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat InS, FearUS, IF, E en Only samen gaan.


*Nutteloos topic.
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop niet dat hun samen gaan want dan zijn ze 1 dikke goeie stam het spel moet wel leuk blijven
 

DeletedUser

Guest
voorspelling voor 2009

denk dat je galia en k-32 om moet draaien:D
voor de rest nutteloos,of ik hou dat liever voor mezelf.
 

DeletedUser

Guest
Mijn mening even kort weergeven op de vragen:

Een grote (alinatie) oorlog op Wereld 7, of zal alles de komende maanden nog heel rustig verlopen?
- Een alliantieoorlog lijkt mij nog niet echt van toepassing de komende tijd.
InS en de ''alliantie'' die je hierboven noemt, zijn tot dusver nog niet in een positie dat ze zich niet verder kunnen uitbreiden om tot een oorlog te komen.


Zal Ins het heel moeilijk krijgen, of worden ze (nog) machtiger?
- Lijkt me er vooral van af hangen hoe het intern gaat lopen, veel toppers, veel ego's en dan is er best een kans dat die met elkaar botsen.

Zal Wereld 7 vast komen te liggen?
-Tuurlijk, alle topstammen beginnen al een beetje actiever te rimmen.
Dus op den duur zullen er wel grote frontenoorlogen moeten komen.

Wat zijn de toekomstige topstammen, en welke stammen zullen juist ten onder gaan in 2009?
- Ik denk dat de huidige top 6 zal uitmaken hoe de rest van de wereld verloopt.
Behalve als er interne problemen voordoen waaruit nieuwe stammen ontstaan.
Maar ik denk dat op de top 6 na, weinig stammen nog iets kunnen betekenen.
Misschien wel wat invloed dat ze kunnen uitoefenen, maar het lot van de wereld zal door de huidige top 6 worden bepaald.

En wat zijn jullie doelstellingen/idealen?
- Top 100 weer halen (sta nu 101e :$)
Eerste plaats op K36 behouden, en daar 4M op het continent halen.
Nieuw cluster in de rim beginnen.
Top 15 ODA weten vast te houden en richting de top 10 te werken.

Verder zeg je dat ''De Alliantie'' iets moet gaan verrichten?
Het lijkt me bijv niet aannemelijk dat wij (Fearus) onze bg met -IF- gaan opheffen om het wat ''spannender'' te gaan maken met de rest.
Of oorlog beginnen met InS, maar je weet nooit wat de toekomst brengt.

Maar elke stam individueel heeft genoeg laten zien dat ze een topstam zijn.
Dus individueel hebben ze al genoeg ''verricht'' om zich als een topstam te bewijzen, als je daar evt. op doelt.

Als laatste hoop ik dat InS & _InQ_ weer losse stammen worden.
Toen ze nog aparte stammen waren, had ik ze beiden hoger in het vaandel moet ik zeggen.
Ook vraag ik me af of het zonder die hackacties niet alsnog niet later tot en fusie was gekomen. *No offence, ben tegen het hackgebeuren ;)*
 

DeletedUser

Guest
Een grote (alinatie) oorlog op Wereld 7, of zal alles de komende maanden nog heel rustig verlopen?
Ik denk dat het rustig blijft tot juli. Dan zal Ins meer grenzen hebben met andere grote stammen, en zullen ze het moeilijk krijgen.
Zal Ins het heel moeilijk krijgen, of worden ze (nog) machtiger?
Ze zullen eerst in kracht winnen, vooral in west en noord. Oost hebben ze een zware oorlog tegen FFC en OCMW
Zal Wereld 7 vast komen te liggen?
Denk het wel, alleen nog niet in 2009. Een wereld bestaat ongeveer een anderhalf jaar voor deze volzit. Daarna kan het nog wel even duren tot er 1 speler als winnaar overblijft.
Wat zijn de toekomstige topstammen, en welke stammen zullen juist ten onder gaan in 2009?
Toekomstige topstammen.
-Ins
-FearUs
-Hou ik nog even voor me;)

Mijn persoonlijke doelen.
Top 50 halen voor juni (sta momenteel 137)
Op korte termijn ~UW~ in het noodoosten verslaan
Mijn cluster uitbreiden tot in K49, K59.


Fijne kerst allemaal!
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat InS, FearUS, IF, E en Only samen gaan.


*Nutteloos topic.

Dat denk ik dus niet... Ik denk dat InS weer gewoon zichzelf word.

En dit topic vind ik niet nutteloos. Hierin kunnen we voorspellen wat er gaat gebeuren, en kijken of het uitkomt.
 

DeletedUser

Guest
Een grote (alinatie) oorlog op Wereld 7, of zal alles de komende maanden nog heel rustig verlopen?
Ik denk dat het rustig blijft tot juli. Dan zal Ins meer grenzen hebben met andere grote stammen, en zullen ze het moeilijk krijgen.
Zal Ins het heel moeilijk krijgen, of worden ze (nog) machtiger?
Ze zullen eerst in kracht winnen, vooral in west en noord. Oost hebben ze een zware oorlog tegen FFC en OCMW
Zal Wereld 7 vast komen te liggen?
Denk het wel, alleen nog niet in 2009. Een wereld bestaat ongeveer een anderhalf jaar voor deze volzit. Daarna kan het nog wel even duren tot er 1 speler als winnaar overblijft.
Wat zijn de toekomstige topstammen, en welke stammen zullen juist ten onder gaan in 2009?
Toekomstige topstammen.
-Ins
-FearUs
-Hou ik nog even voor me;)

Mijn persoonlijke doelen.
Top 50 halen voor juni (sta momenteel 137)
Op korte termijn ~UW~ in het noodoosten verslaan
Mijn cluster uitbreiden tot in K49, K59.


Fijne kerst allemaal!



als if en e fuseren.
Hoe zal de stam dan heten?

-EF- ?:p
 

DeletedUser

Guest
right en welke naam wordt dat dan bij »IF«
inficted for eternity ofwat?:rolleyes:

nee ik denk dat de toekomst in het oosten lange tijd hetzelfde zal blijven endat ins lange tijd nmr1 blijft.

enkel zal k32 en tfc het moeilijk krijgen en zal only afgemaakt gaan worden.
2009 wordt het jaar dat ins serieus gaat rimmen.
 

DeletedUser

Guest
InS neemt gewoon alles over behalve noord-oosten en noorden...
Pech voor de mensen in zuidelijk halfrond en vooral de noobs in zuidwesten :D
 

DeletedUser

Guest
Het is altijd interessant om te peinzen over de toekomst, maar in dit geval doe ik er niet aan mee. Ik realiseer me dat deze wereld nog niet eens een jaar bestaat, hoeveel zin heeft het dan om heel 2009 uit te stippelen voor W7? Dat is geen doen, er zijn teveel mogelijkheden. Daar waag ik me zelfs niet aan, ik wil me er niet toe brengen iets concreets te voorspellen. Maar neem van mij aan dat er een hoop oorlogen gevoerd zullen worden en er een hoop topstammen uit het straatbeeld zullen verdwijnen die worden vervangen door nieuwe stammen met de meest fantastische namen. Men heeft het idee dat deze wereld al vastligt en is beslist, maar dat is niet waar, alles is nog in beweging. Misschien alleen onderhuids, maar het gebeurt. Rimstammen zullen hun stempel niet meer op deze wereld kunnen drukken, maar topstammen komen en gaan. Als een topstam uit elkaar valt, passen de stukjes (de leden) zich weer in een andere puzzel (een andere stam) en zo kunnen zij zich vervolgens weer ontpoppen tot topstam. Het is allemaal zo simpel en toch ook weer niet.

Laten we hopen dat 2009 een mooi jaar wordt voor W7, met veel fairplay, spraakmakende forummomenten en bovendien met een hoop virtueel geweld :)
 

DeletedUser14228

Guest
Het is altijd interessant om te peinzen over de toekomst, maar in dit geval doe ik er niet aan mee. Ik realiseer me dat deze wereld nog niet eens een jaar bestaat, hoeveel zin heeft het dan om heel 2009 uit te stippelen voor W7? Dat is geen doen, er zijn teveel mogelijkheden. Daar waag ik me zelfs niet aan, ik wil me er niet toe brengen iets concreets te voorspellen. Maar neem van mij aan dat er een hoop oorlogen gevoerd zullen worden en er een hoop topstammen uit het straatbeeld zullen verdwijnen die worden vervangen door nieuwe stammen met de meest fantastische namen. Men heeft het idee dat deze wereld al vastligt en is beslist, maar dat is niet waar, alles is nog in beweging. Misschien alleen onderhuids, maar het gebeurt. Rimstammen zullen hun stempel niet meer op deze wereld kunnen drukken, maar topstammen komen en gaan. Als een topstam uit elkaar valt, passen de stukjes (de leden) zich weer in een andere puzzel (een andere stam) en zo kunnen zij zich vervolgens weer ontpoppen tot topstam. Het is allemaal zo simpel en toch ook weer niet.

Laten we hopen dat 2009 een mooi jaar wordt voor W7, met veel fairplay, spraakmakende forummomenten en bovendien met een hoop virtueel geweld :)

Al kan je nu al zeggen welke stammen op een stabiele manier fungeren. Maar ik besef maar al te goed hoe snel instabiliteit kan veroorzaakt worden ;). Eén misstap is snel begaan.
 
Bovenaan