2009/2010

DeletedUser

Guest
Even om me herinneringen op te halen.

Dit waren de beste speedjaren. Eind 2009 en begin 2010.
Beste spelers speelde toen (TGP / bik en rode trap / Lack Of A Better Name / Louder Than Boom / Paramore. / Roze Koek / sorry babe x / .luigi / thijs44/ De Kleine Barbaar / OwhPUS / Dr House / Sjaak007 / conquer147852369 / .EndEverAfter. / Harde L.

Ik mis ze man :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47948

Guest
en ik dan ? ik heb nog altijd geen leven en speel nog ? :'(
 

DeletedUser

Guest
en ik dan ? ik heb nog altijd geen leven en speel nog ? :'(

Even om me herinneringen op te halen.

Dit waren de beste speedjaren. Eind 2009 en begin 2010.
Beste spelers speelde toen (TGP / bik en rode trap / Lack Of A Better Name / Louder Than Boom / Paramore. / Roze Koek / sorry babe x / .luigi / thijs44/ De Kleine Barbaar / OwhPUS / Dr House / Sjaak007 / conquer147852369 / .EndEverAfter. / Harde L.

Ik mis ze man :(

...
 

DeletedUser47948

Guest
Wat een geweldige toevoegen aan dit forum lance !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hij heeft wel gelijk. TOEN
Jij speelt nu Baas iSitDownToPee :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb onze goeie vriend lars al TIJ-DEN niet meer gesproken. Jammer! Die is echt helemaal 100% compleet met alles van TW gestopt :p
 

DeletedUser63150

Guest
@.Thunderbird ik hoor dat jij beetje pro loopt te doen met je accounts waar je op hebt gespeeld?

zie je op speeds namelijk nu als een echte noob spelen ;)
 

DeletedUser

Guest
@.Thunderbird ik hoor dat jij beetje pro loopt te doen met je accounts waar je op hebt gespeeld?

zie je op speeds namelijk nu als een echte noob spelen ;)
Make love not war.
Jup, heel spijtig dat hij ineens weg is zonder iets te zeggen.
Had hem een paar maanden erna ofzo nog wel een paar keer gesproken maar verder ook weinig. Jammer is dat. Had ook alleen z'n msn :(
En dat heb ik inmiddels geloof ik al een half jaar verwijderd :p
 
Reactiescore
58
Make love not war.

Had hem een paar maanden erna ofzo nog wel een paar keer gesproken maar verder ook weinig. Jammer is dat. Had ook alleen z'n msn :(
En dat heb ik inmiddels geloof ik al een half jaar verwijderd :p

ja ik heb hem ook tijden niet meer gesproken hoor op msn is die nooit meer op skype ook niet :(
 

DeletedUser

Guest
Even om me herinneringen op te halen.

Dit waren de beste speedjaren. Eind 2009 en begin 2010.
Beste spelers speelde toen (TGP / bik en rode trap / Lack Of A Better Name / Louder Than Boom / Paramore. / Roze Koek / sorry babe x / .luigi / thijs44/ De Kleine Barbaar / OwhPUS / Dr House / Sjaak007 / conquer147852369 / .EndEverAfter. / Harde L.

Ik mis ze man :(

goeie tijden ja
 
Bovenaan