2 VVs 1 Acc Ondersteunen

DeletedUser11382

Guest
Hallo,

Mag je vanaf 2 VV's die je hebt, 1 account (niet vv) ondersteunen, bijvoorbeeld als er 24 uur tussen de laatste OS zit, of mag het gewoon helemaal niet?

Gr,


WKM
 

DeletedUser

Guest
Hallo,

Mag je vanaf 2 VV's die je hebt, 1 account (niet vv) ondersteunen, bijvoorbeeld als er 24 uur tussen de laatste OS zit, of mag het gewoon helemaal niet?

Gr,


WKM

Mag helemaal niet ookal zit er 24uur tijdsverschil tussen want ze staan nog steeds onder jou vv.
 

DeletedUser

Guest
volgens mij mag je wel een andere speler ondersteunen als het maar niet 1 van die vv's is, of die vv's jou.



ook mag je dezelfde speler niet ondersteunen met dezelfde vv's
 

DeletedUser

Guest
als speler A twee vv's heefd vv(b) en vv(c)

dan mag je spelers d ondersteunen met met één van de drie account's

je mag met een vv aanvallen dan mag je toch ook os steuren

maar je mag niet os steuren van a naar b dan moet de vv verbroken zijn en dan moet je 24 uur wachten

zo is het denk ik
 

DeletedUser

Guest
als de ondersteuning van de speler is geariveerd moet je 24uur wachten voordat je met de andere ondersteuning kan sturen let op 24uur na het geariveerd is!
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou je met twee VV niet een speler mogen ondersteunen? Als ik en een andere speler, een derde speler ondersteunt blijft dat toch hetzelfde als ik en de andere speler de vv zouden zijn van een bv stitchke
 

DeletedUser

Guest
Ik ken alle regels van binnen en van buiten maar ik weet niet of het toegestaan is om van speler A en B als vv-er van A en B ondersteuning te sturen naar C mag.
Ik denk wel dat het mag als je speler A eerst vv-ed daar mee ondersteund en als die terug is, je 24uur wacht en dan met acca B gaat ondersteunen.
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk is hier niet echt duidelijkheid over in de regels lijkt me
Dit is enkel klaar en duidelijk opgesteld voor het aanvallen van een speler met 2 accounts

Misschien moet dit gemeld worden zodat ze er in de regels ook een duidelijke richtlijn voor kunnen aanmaken? :p
 
Reactiescore
3
Eigenlijk is hier niet echt duidelijkheid over in de regels lijkt me..

Staat duidelijk in de regels hoor :confused:

regels zei:
Er gelden tussen alle accounts die over de verbinding van de vakantievervanger worden gespeeld de onder §2 genoemde beperkingen. Pas 24 uur na het beëindigen van de vakantievervanging zijn deze interacties weer geoorloofd.
Voorbeelden:

* Het is verboden een speler te ondersteunen zowel vanuit jouw account als vanuit het account waarvoor je een vakantievervanging hebt aangenomen.

Het geldt dus tussen alle accounts over de verbinding van degene die vv doet. Of je nu dus iemand wilt ondersteunen vanaf je eigen acc + 1 vv, of vanaf 2 vv's maakt dus niet uit.

Het is niet 24u na de os van de eerste is aangekomen, maar 24u ná het verbreken
 
Bovenaan