2 Vragen.

DeletedUser

Guest
Vraag 1.

Terwijl jouw markt 1 level wordt afgebroken binnen 5 minuten en binnen een halfuur. komt alle GS die je max kon versturen met je markt als het level afgebroken wordt verdwijnt die GS? Gelijk als iemaand een aanval stuurt en zijn dorp wordt geedeld dat die troepen weg zijn. Alleen bij de markt wordt er maar 1 level af stel 21 naar 20 Dan gaat er 44 gs verloren maar wat kiezen ze eruit de langste afstand de dichtbijzijnde( GS versturen naar andere dorpen van jou.)


Vraag 2.
markt wordt afgebroken naar 20 van 21 binnen 5 minuten.

En je hebt juist met iemand Gehandeld en jij stuurt hem bevoorbeeld 154°000 leem en hij jou 154°000 ijzer Wat gebeurd er binnen 5 minuten?
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste het zijn er 2 ten tweede alle vragen zullen ooit wel al is gesteld zijn. Dus antwoordt maar gewoon of ga een ander onderspammen met bovenstaande. en zeg dan gewoon dat je het niet weet :(
 

DeletedUser26945

Guest
meerdere topics met dezelfde vraag zijn spam, niet een antwoord die je aanraad om de bestaande onderwerpen op te zoeken.
 

DeletedUser

Guest
Dat is het niet. Je kan dat bij iedereen zeggen... het is zeker al ooit is aan bod geweest elk onderwerp. als je me dat komt zeggen zwijg dan en heef me gewoon de uitleg.
 

DeletedUser26945

Guest
Het wordt ook overal gezegd:rolleyes: Alleen kunnen wij niet alles weten en is het niet onze taak om het voor jou op te zoeken.

Er is een zoek functie, gebruik heb dan ook. Je bent 2 jaar lid van dit forum, je zou het toch al moeten kennen intussen?

In je leven krijg je nooit alles op een dienblad gepresenteerd.
En wees gerust, als we het antwoord weten zetten we het er ook bij.
 

DeletedUser

Guest
Die vraag is nog niet gesteld hoor... want ik vindt hem niet met de zoekfunctie... 2 jaar lid wel, ik speel nog maar 5 maanden terug..
 

Deleted User - 9131

Guest
Nee? Vind je hem niet? Misschien dan de foutmelding nog eens lezen. Misschien met een andere zoekopdracht beginnen dan.

--

Als je een brief verstuurd, en je gaat daarna dood, verdwijnt de brief dan? Nee. Zo zit het ook bij marktplaats.

Als de ruil al geaccepteerd is, zal hij ook doorgaan, ookal wordt je marktplaats 2 levels afgebroken.
 

DeletedUser

Guest
Nee? Vind je hem niet? Misschien dan de foutmelding nog eens lezen. Misschien met een andere zoekopdracht beginnen dan.

--

Als je een brief verstuurd, en je gaat daarna dood, verdwijnt de brief dan? Nee. Zo zit het ook bij marktplaats.

Als de ruil al geaccepteerd is, zal hij ook doorgaan, ookal wordt je marktplaats 2 levels afgebroken.
Bedankt.

Wat je nu zegt is nogal stom tegenover als je troepen stuurt en dat dorp wordt geedeld. en mijn 1ste vraag maar al bedankt voor de tweede.
 

Deleted User - 9131

Guest
Ik begrijp je vraag niet helemaal, hieronder een reconstructie.

Speler A bied 1000 Leem aan tegen 1000 ijzer.
Speler B accepteerd aanbod.
Speler C valt Speler A aan.
Speler C vernietigt marktplaats van Speler A.

--

Omdat Speler B het aanbod al geaccepteerd heeft, ontvangt Speler B 1000 Leem, en Speler A ontvangt 1000 ijzer.
 

DeletedUser

Guest
Oke,

Zal het op jouw manier doen...

Speler 1 dorp 1 St 1K leem 1k Hout,
Speler 1 dorp 2 Ga dat binnen een uur ontvangen.

Speler 1 dorp 1 breekt tussen dat uur zijn markt af Naar level 1 inplaats van 2. Wat gebeurd er komen de gs gewoon aan. valt er GS weg of niet.
 
Bovenaan