2 accounts hebben

DeletedUser

Guest
waarom mag je eigenlijk geen 2 accounts hebben want ik heb er al zo lang 2 en er gebeurt niets
 

DeletedUser14283

Guest
Alsof niemand die vorm van dubbel-account doet....
Als een wereld gestart wordt in een periode die niet in de vakantie valt, moet iemand me toch maar uitleggen hoe sommige spelers (schoolgaande jeugd) soms dubbel zo snel groeien als andere.
Zolang je de regels volgt van internet-delen volgt is alles ok?
Ja wel daar heb ik ook een ander verhaal rond maar bespreek ik hier niet.

Punt is dat regels nog altijd gemaakt zijn om door de "slimsten" te omzeilen.
Anders had je geen zo'n verschillen in account-grootte in de 2 eerste weken dat een wereld start.
 

DeletedUser

Guest
:mad:
geen reactie dus

Ben je echt zo naab
whistling.gif
 

DeletedUser

Guest
ook weer vrij logisch, TW verdient al zo veel een 2e account zou "to much" zijn en ze willen de belastingdienst niet spekken.
 

DeletedUser14283

Guest
waar slaat dat nu weer op


@ deco: zou je het iets beter kunnen uitleggen??

Wil je dat ik je uitleg hoe je de regels kan omzeilen
of hoe bepaalde spelers in het begin v/e wereld 2 maal sneller groeien dan andere....(beter aan hun vragen dan).

Op beide vragen...doe je grijze cellen werken en het antwoord geef je jezelf wel.

:)

Ben je echt zo naab
whistling.gif


Moest het geen "noob" zijn?...:cool:

Heb je liever dat ik je vraag welk weer het bij je is ?:rolleyes:

Dit zijn vaststellingen die ik gemaakt heb in de tijd (niet zo lang ivm andere spelers) die ik al speel en want ik me dood aan erger want volgens de mods en het voltallige TW-team kan het niet en gebeurd het niet...:D

Ik heb er zelfs 6 :eek:
Je mag er zo veel hebben als je wilt zo lang je maar niet met 2 acca's van jezelf op 1 wereld zit ;)


Hoe bewijs jij of een ander dan in godsnaam of je zoon/dochter/vrouw ook speelt op die wereld en je hebt thuis een draadloze router....

Men moet niet heiliger zijn of doen dan de paus...

ook weer vrij logisch, TW verdient al zo veel een 2e account zou "to much" zijn en ze willen de belastingdienst niet spekken.


Toeme nooit zo ver nagedacht :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
kan ook allemaal in 1 post;)

§3: Overzichtelijkheid
1. Plaats alstublieft enkel berichten die betrekking hebben op het onderwerp. Als je geen bericht kunt formuleren die een toevoeging is aan het onderwerp, is het beter om helemaal niet te antwoorden.

2. Kijk zorgvuldig of er niet al een onderwerp met dezelfde vraag/inhoud is geweest alvorens je een nieuw onderwerp start en herhalingen in discussies te voorkomen is het handig om altijd het hele topic te lezen voor je een bericht plaatst. Gebruik hierbij ook de zoekfunctie.

3. Zorg ervoor dat je zeker weet dat je in het juiste gedeelte van het forum je bericht plaatst.

4. Schrijf geen twee bijdragen na elkaar in één onderwerp: Als je merkt dat je iets bent vergeten, dan klik bij je bijdrage op 'aanpassen', dan kan je de tekst bewerken. Herlees je bericht voor je het plaatst.

5. Dialogen, discussies en andere woord wisselingen tussen twee personen behoren privé gevoerd te worden. Gebruik alstublieft het Privé-Berichten systeem ingebouwd in dit forum, of andere toepassingen (zoals: IRC, skype, chat-programma's, etc).

6. Citeer met mate, citeer enkel de relevante gedeeltes zodat berichten niet onnodig lang worden. Als je teksten van bronnen buiten Tribal Wars citeert, schrijf dan ook bij waar je deze tekst vandaan hebt.



iig, sommige speler groeien zo snel omdat ze alles op grondstoffen gooien in het begin, en degene die wat minder snel groeien hebben zichzelf waarschijnlijk meer gefocust op hun leger, dit is niet altijd zo, maar je hoeft dus niet altijd 2 accounts te hebben voor een snelle groei.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
maar jullie weten toch niet welk mijn andere account is

dan kunnen ze toch niet bewijzen de welke van mij want mijn broer speelt ook

We hebben zo onze methodes ;)

Helaas modereer ik W13 niet :p

@ iedereen die van mening is dat je met verbinding delen aanzetten wel 2 accounts mag hebben:

Het aangeven van verbinding delen is geen vrijbrief om op meerdere accounts in 1 wereld te spelen.
Het spelen op meerdere accounts in 1 wereld is NOOIT toegestaan, enige uitzondering is de vakantiemodus zoals in regel 3 van de spelregels beschreven staat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@ iedereen die van mening is dat je met verbinding delen aanzetten wel 2 accounts mag hebben:

Het aangeven van verbinding delen is geen vrijbrief om op meerdere accounts in 1 wereld te spelen.
Het spelen op meerdere accounts in 1 wereld is NOOIT toegestaan, enige uitzondering is de vakantiemodus zoals in regel 3 van de spelregels beschreven staat.

Zou ik dan misschien mogen vragen waartoe het delen van de internetverbinding dan dient? Gewoon ter verduidelijking dan :confused:
 

DeletedUser

Guest
Wil je dat ik je uitleg hoe je de regels kan omzeilen
of hoe bepaalde spelers in het begin v/e wereld 2 maal sneller groeien dan andere....(beter aan hun vragen dan).

Op beide vragen...doe je grijze cellen werken en het antwoord geef je jezelf wel.

:)

shit is die cheat eindelijk doorgebroken? :eek:

regels omzeilen? je maakt 2 accounts en op 1 wereld, speelt op beide maar zet internetverbinding delen aan
En dan maar hopen dat wij er niet achter komen zeker? ;)


hoe bepaalde spelers sneller groeien? wel zij beheersen het spel beter, zijn actiever. zit voor de rest niks achter
 

DeletedUser14283

Guest
Zou ik dan misschien mogen vragen waartoe het delen van de internetverbinding dan dient? Gewoon ter verduidelijking dan :confused:

Voor de reden die ik beschreef.

Een familie die speelt op dezelfde wereld kan moeilijk op 4 verschillende plaatsen gaan spelen met hun pc of laptop omdat het ip-adres anders dezelfde zou zijn.

Als het ip adres dezelfde is door een router en je internet-delen zet dan kan je geen gs of troepen zenden naar elkaar en heeft het geen nut om 2 accounts op dezelfde wereld te hebben

shit is die cheat eindelijk doorgebroken? :eek:

regels omzeilen? je maakt 2 accounts en op 1 wereld, speelt op beide maar zet internetverbinding delen aan
En dan maar hopen dat wij er niet achter komen zeker? ;)


hoe bepaalde spelers sneller groeien? wel zij beheersen het spel beter, zijn actiever. zit voor de rest niks achter

maak dat liefst wijs aan onervaren spelers.....
de verschillen in groei zijn te hoog en hier thuis hebben we genoeg werelden gestart om alles te proberen en anderen net specifiek te volgen....:cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Voor de reden die ik beschreef.

Een familie die speelt op dezelfde wereld kan moeilijk op 4 verschillende plaatsen gaan spelen met hun pc of laptop omdat het ip-adres anders dezelfde zou zijn.

Als het ip adres dezelfde is door een router en je internet-delen zet dan kan je geen gs of troepen zenden naar elkaar en heeft het geen nut om 2 accounts op dezelfde wereld te hebben


idd, weet ik wel, maar hoe ga je gaan bewijzen dat het je broer/tante/overgrootvader is die dit ander account heeft, of omgekeerd: hoe gaan zij bewijzen dat het bijvoorbeeld jij is die met twee accounts speelt ...
 

DeletedUser

Guest
maak dat liefst wijs aan onervaren spelers.....
de verschillen in groei zijn te hoog en hier thuis hebben we genoeg werelden gestart om alles te proberen en anderen net specifiek te volgen....:cool:

nog niet genoeg gevolgd dus :eek:
enigste wat ze kunnen doen is zichzelf laten farmen door een kennis, hier kunnen we niks tegen doen en is ook niet echt tegen de regels lijkt me
 

DeletedUser

Guest
maak dat liefst wijs aan onervaren spelers.....
de verschillen in groei zijn te hoog en hier thuis hebben we genoeg werelden gestart om alles te proberen en anderen net specifiek te volgen....:cool:

ja of jij bakt er natuurlijk geen ene kloot van
dat kan natuurlijk ook.

En wat wel kan en niet tegen de regels is.
Met de start van een wereld vrienden/stamleden van andere werelden ook laten joinen.
Die je lekker GS laten sturen, laten groeien en overnemen.
 

DeletedUser14283

Guest
ja of jij bakt er natuurlijk geen ene kloot van
dat kan natuurlijk ook.

En wat wel kan en niet tegen de regels is.
Met de start van een wereld vrienden/stamleden van andere werelden ook laten joinen.
Die je lekker GS laten sturen, laten groeien en overnemen.

Valt op dat je al veel begonnen bent op de laatste werelden....
Je kan geen GS zenden in de eerste weken....
Wat je wel kan doen is door Faznate gezegd : met "vrienden" samen beginnen en jij die hun dorpen gaat farmen....:D
 

DeletedUser

Guest
Zou ik dan misschien mogen vragen waartoe het delen van de internetverbinding dan dient? Gewoon ter verduidelijking dan :confused:

Dit is om een mogelijkheid te creëren dat 2 of meer personen toch in de zelfde wereld kunnen spelen, echter wel met de nodige beperkingen.
2 accounts via de zelfde verbinding waar dit niet bij aangegeven is wordt automatisch gezien als 2 accounts van 1 eigenaar en wordt ook als dusdanig bestraft.
 

DeletedUser26945

Guest
Dit is om een mogelijkheid te creëren dat 2 of meer personen toch in de zelfde wereld kunnen spelen, echter wel met de nodige beperkingen.
2 accounts via de zelfde verbinding waar dit niet bij aangegeven is wordt automatisch gezien als 2 accounts van 1 eigenaar en wordt ook als dusdanig bestraft.

Ik heb 3-4 maand met 2 accounts (mijn broer en mezelf) op 1 verbinding gezeten zonder dat internet delen aanstond (was toen nieuw en wist er niet van). Nooit is er enig probleem geweest.

Dus het ziet ernaar uit dat als niemand van spelers onraad ruikt en support aanmaakt er niet veel gebeurd. Of moet dit weer onder toeval geklasseerd worden?
 
Bovenaan