1e speler met een 2e dorp

DeletedUser38219

Guest
jup en dat voor een spons die niet in modus zit :D schande
 

DeletedUser

Guest
Kijk hem de man zijn met zijn wannebe scherpe AF-uitspraken.

Ben ik van m'n melk man, jij ownt.

Bedankt.

Neemt niet weg dat ik je vaker stoere uitspraken heb zien doen. En dat je nu bij de man in de stam zit die je op W15 heeft doen stoppen.

Als je een kerel was had je revanche genomen. Maar meneer moet weer voor de puntjes gaan.

En ik wist dat je zou reageren. I knew it. Omdat jij zo'n type bent die zich nu aangevallen voelt. Bewijst mijn gelijk weer.
 

DeletedUser40933

Guest
Bedankt.

Neemt niet weg dat ik je vaker stoere uitspraken heb zien doen. En dat je nu bij de man in de stam zit die je op W15 heeft doen stoppen.

Als je een kerel was had je revanche genomen. Maar meneer moet weer voor de puntjes gaan.

En ik wist dat je zou reageren. I knew it. Omdat jij zo'n type bent die zich nu aangevallen voelt. Bewijst mijn gelijk weer.

Leer jij eerst maar eens je eign sig opvolgen ;)

Ik wist tot gisteren zelf btw niet dat ik ermee in de stam zit.
 

DeletedUser35392

Guest
Bedankt.

Neemt niet weg dat ik je vaker stoere uitspraken heb zien doen. En dat je nu bij de man in de stam zit die je op W15 heeft doen stoppen.

Als je een kerel was had je revanche genomen. Maar meneer moet weer voor de puntjes gaan.

En ik wist dat je zou reageren. I knew it. Omdat jij zo'n type bent die zich nu aangevallen voelt. Bewijst mijn gelijk weer.

Hij blijft wel diegene die 1ste staat

en jij blijft wel diegene die praatjes heeft zonder IG name te zeggen

Of zie ik dat nu verkeerd:eek:
 

DeletedUser39335

Guest
Hij blijft wel diegene die 1ste staat

en jij blijft wel diegene die praatjes heeft zonder IG name te zeggen

Of zie ik dat nu verkeerd:eek:

Sommige mensen hebben een leven, sommige niet ;)
Ik denk niet dat je super blij moet zijn als je 1e staat in een game :eek:
 
Bovenaan