.......

DeletedUser74964

Guest
Major Buzzkill

Een vriend van mij zat in zijn stam, die is dus geedeld door hem terwijl ze zelfde stam zaten.

Hij gaat uit stam en gelijk geedeld

Is een grote backstabber dus ben gewaarschuwd voor hem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.037
Met de hoeveelheid informatie die je hier geeft (nagenoeg 0) is dit net zo interessant als verf zien drogen, het verhaal is duidelijk maar niet wie de spelers zijn.

Ik zie nu dat het boven je eerste post staat, heb je de titel erna veranderd oid?
 

DeletedUser74964

Guest
Hier is het bericht, vieze actie om te vragen voor def zodat hij weet wat zijn stamgenoot heeft en daarna ook nog is een scout.
Plus dit is niet de eerst x dat hij dit flikt om stamgenoot te edelen.
MajorBuzzkill23 06.06.16 00:43
hey, ik krijg 3 attacks binnen op mijn dorp 3. heb al 3k/3k gestuurd als def.zou je ook wat extra's kunnen missen enkele uurtjes? grtz

Metal-0 06.06.16 01:04
ik heb alleen off

Metal-0 06.06.16 18:17
waarom val je mij aan? ik vind dat namelijk onacceptabel om te doen bij stamleden. Dat gaat tegen het gehele princiepe in van een stam. Graag een verklaring hiervoor.

MajorBuzzkill23 06.06.16 18:22
ik scoutte je gewoon om te zien waarom je ons nooit helpt verdedigen...

Metal-0 06.06.16 18:23
En deze aanval dan?
En is mijn verklaring dat ik off speel niet genoeg?
Erg jammer dit. Vertrouwenskwestie...

Met vriendelijke groet,
[player]Metal-0[/player], voorheen [player]Blackfly[/player]

MajorBuzzkill23 06.06.16 18:24
???jij viel mij eerst aan. niet omgekeerd

Metal-0 06.06.16 18:25
Nou nee... Jij scout, ik heb gedodged, nu val jij mij aan met kata's / rammen, dus ik stuur een counter scout, simple as that.

Met vriendelijke groet,
[player]Metal-0[/player], voorheen [player]Blackfly[/player]

Metal-0 06.06.16 18:26
Ik heb nergens een bericht staan dat ik jou aanval. En de aanval die jij verzonden hebt, loopt al een tijdje. En ik heb pas net mijn scouts naar jou gestuurd.

Met vriendelijke groet,
[player]Metal-0[/player], voorheen [player]Blackfly[/player]

MajorBuzzkill23 06.06.16 18:27
wat counter aanval? ik zie dat je mij aanvalt dus scout ik je terug... jij stuurt rammen... ik stuur ze terug. het is trouwens al de 2e maal dat je iemand uit de stam aanvalt. succes op je eentje, verrader. groeten van zels

Metal-0 06.06.16 18:28
Wanneer heb ik jou aangevallen dan? Zend dat bericht dan maar eens naar mij toe, want ik heb geen idee waar jij het over hebt.

Metal-0 06.06.16 18:32
Ik snap niet wat er mis is met jou. Waar heb ik jou aangevallen. Ik heb geen enkel bericht dat ik jou aanval. Dus kom maar met het bewijs dat ik jou heb aangevallen. Ik heb wel bewijs dat jij mij aanvalt. Dus kom maar op met je rapportjes.

Met vriendelijke groet,
[player]Metal-0[/player], voorheen [player]Blackfly[/player]

MajorBuzzkill23 06.06.16 18:34
1 woord. zels.

Metal-0 06.06.16 18:35
Zels? Waarom zou ik niet zonder gezelschap kunnen ? En wat heeft dat er mee te maken?
Stuur die berichten nou maar waarin ik jou zo genaamd zou aanvallen. Wacht, die bestaan niet. Dus stop met uit je nek te lullen en geef gewoon toe dat je fout zit.

Met vriendelijke groet,
[player]Metal-0[/player], voorheen [player]Blackfly[/player]

MajorBuzzkill23 06.06.16 18:37
jij hebt een speler van onze stam zn clear uitgeroeid. dacht je nu echt dat we daarna je gewoon in de clan gingen laten zonder verdere gevolgen?

Metal-0 06.06.16 18:38
Hé, zoals ik al uitgelegd had, die gast viel mij als eerst aan. Dan moet je mij maar niet aanvallen. Simple as that. En dat was ruim een week geleden. Waarom kom je dan nu ineens daarover huilen? Ik heb je uitgelegd waarom ik dat deed, en dat was volgens jou geen probleem meer, anders zou je mij niet uitnodigen voor de stam. Tenzij je natuurlijk zo een vieze speler bent die achter mensen hun rug om back-stabs doet (zou mij niets verbazen aan je gedrag te zien).

Met vriendelijke groet,
[player]Metal-0[/player], voorheen [player]Blackfly[/player]
 

DeletedUser74964

Guest
Hier nog meer bewijs en zelfs nog een bakcstabber uit de stam.
De hele stam van hun zijn blijkbaar backstabbers


Metal-0 06.06.16 18:31
Pas op voor deze speler (Major Buzzkill). Hij is een heel sneaky persoon die alle verhalen omdraait. Hij is iemand die spelers uit zijn eigen stam aanvalt. Als ik jou was, zou ik uit die stam gaan. Deze speler is totaal niet te vertrouwen.
Zie het forum waarom niet.

Met vriendelijke groet,
[player]Metal-0[/player], voorheen [player]Blackfly[/player]

fjomand86 06.06.16 18:38
Had ik al door toen hij onze vriend edelde in het begin van de wereld dat hij niet te vertrouwen is. We wilde geen oorlog omdat het nog vroeg was en hij sterk stond op dat moment dus lieten we hem maar in de stam blijven. Dit vind ik nu wel heel smerig van hem.

Metal-0 06.06.16 18:39
Ik ga een nieuwe stam zelf oprichten. Als je wilt kan ik je daarin uitnodigen, dan ben je in ieder geval van hem af.

Met vriendelijke groet,
[player]Metal-0[/player], voorheen [player]Blackfly[/player]

Metal-0 06.06.16 19:22
waarom val jij mij aan?

fjomand86 06.06.16 19:31
We willen je dorpje overnemen dus ja...

Metal-0 06.06.16 19:47
Triest.
 

DeletedUser

Guest
Wil je een boek van 100 pagina's?

Is toch duidelijk wat ik schrijf of niet.

Je hoeft niet gelijk in de aanval meneertje, maar meestal geef je wat meer informatie bij dit soort berichten zoals bewijs en op ze minste de naam van het account waar het over gaat. Zie nu dat je wat meer info heb gegeven, maar doe dit voortaan meteen ;).
 

DeletedUser74964

Guest
Je hoeft niet gelijk in de aanval meneertje, maar meestal geef je wat meer informatie bij dit soort berichten zoals bewijs en op ze minste de naam van het account waar het over gaat. Zie nu dat je wat meer info heb gegeven, maar doe dit voortaan meteen ;).



Ja heb je gelijk in.
 
Reactiescore
1.094
Wordt zo al een aardige idioten stabbers lijst deze classic.

Mr. Chillin
hola0411

Nu deze pipo's
 

DeletedUser74964

Guest
Deze tijd gescout


Doorsturen Verschuiven Verwijderen Exporteren
Onderwerp {SDL}F3 499|565 - 500|568 (MajorBuzzkill23) met 864 tegen 944 verk
Gevechtstijd 06.06.16 17:36:57
Doorgestuurd op: 07.06.16 16:15:43
Doorgestuurd door: Metal-0
MajorBuzzkill23 verkende Metal-0

Aanvallers geluk
Pech
Geluk 5.4%
Aanvaller: MajorBuzzkill23
Herkomst: 2 zelske (499|565) C54

Aantal: 0 0 0 864 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 329 0 0 0 0 0

Verdediger: Metal-0
Doel: 5 botie (500|568) C55

Aantal: 0 0 15 944 30 0 0 0 1
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Spionage
Ontdekte grondstoffen: 21.493 7.305 29.945

Hint:
Je troepen werden gedetecteerd door de vijand.

» Troepen in de simulator invoeren
» Overlevende troepen in de simulator invoeren
Doorsturen Verschuiven Verwijderen Exporteren




Deze tijd uit stam gekickt


Doorsturen Verschuiven Verwijderen
Onderwerp Je werd uit de stam Corps Diplomatique ontslagen
Verzonden 06.06.16 18:28:05
Doorgestuurd op: 07.06.16 16:15:23
Doorgestuurd door: Metal-0
MajorBuzzkill23 heeft jou uit de stam Corps Diplomatique ontslagen



» Ga naar stam overzicht
Doorsturen


Na 40 minuten uit stam gekickt te zijn, al gecleard


Doorsturen Verschuiven Verwijderen Exporteren
Onderwerp MajorBuzzkill23 (1 gromat) valt [001] Kings Landing (500|568) C55 aan - (Kata, 1 gromat (499|563) , C54)
Gevechtstijd 06.06.16 19:10:10
Doorgestuurd op: 07.06.16 17:04:03
Doorgestuurd door: Metal-0
MajorBuzzkill23 heeft gewonnen

Aanvallers geluk
-1.8% Pech
Geluk
Aanvaller: MajorBuzzkill23
Herkomst: 1 gromat (499|563) C54

Aantal: 0 0 2118 1 1010 0 152 0 0
Verliezen: 0 0 1 1 1 0 0 0 0

Verdediger: Metal-0
Doel: 5 botie (500|568) C55

Aantal: 0 0 20 606 3 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 20 606 3 0 0 0 0

Buit: 11.415 18.734 464 30.613/101.890
Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 19 naar level 4

Hint:
Je troepen werden gedetecteerd door de vijand.

» Troepen in de simulator invoeren
» Overlevende troepen in de simulator invoeren
Doorsturen Verschuiven Verwijderen Exporteren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77323

Guest
Oké. Hierbij vanuit eerste hand het volledige verhaal:
Ik begin deze wereld in het zuiden van de kaart.
Naast mij lag [player]Royboyz[/player].
Toevallig had ik vorige wereld met hem gespeeld in IB en later nog een andere stam toen IB viel, dus ik sprak hem aan en hielden samen contact.
Op eens werd ik een aantal keren gescout door een speler ten noorden van mij (rapport heb ik niet meer). Elke keer dodge ik deze scouts en op een gegeven moment had ik zodanig veel scouts dat ik hem kon counteren (rapport heb ik niet meer). Toen zag ik dat hij heel weinig troepen had, dus clearde ik hem, met het signaal dat hij mij niet zonder consequenties kan gaan scouten (zie bijlage 1).
Ongeveer tegelijkertijd had ik gesolliciteerd bij de stam waar hij in zat ([ally]CD[/ally]). Deze lag voor mij vrij gunstig (ten noorden van mij, naar het centrum (de RIM was dus niet belemmerd, heerlijk). Ik had de recruiter een uitleg gestuurd over het voorval met zijn stamgenoot (zie bijlage 2), tevens zelfde bericht gestuurd naar de stamleider ([player]MajorBuzzkill23[/player]).
Uiteindelijk ben ik toegetreden tot de stam en heb ik niets anders dan een prettige samenwerking ervaren met de andere stamgenoten. MajorBuzzkill was niet echt actief op het forum, dus daar kon ik niet echt een hoogte van krijgen wat voor een speler dit was. Ik heb ze het een en ander uitgelegd over de beste samenstelling van de techlevels en gezellig gekletst.
We zitten nu in de nacht van 6 juni. Het was de nacht van zondag op maandag. Ik was rond een uur of 1 am nog online en ik kreeg een bericht binnen van Major. Hij werd aangevallen en vroeg om ondersteuning. Ik had zelf eerder al op het forum aangegeven dat ik off speel en dat ik dus geen verdediging heb. Dit heb ik tevens ook gereageerd (zie bijlage 3). Daarna radiostilte. Geen bericht op het stamforum gevonden over de aanval, geen rapporten doorgestuurd, niets. Vond ik raar, maar ik dacht: "Ach het is niet een heel ervaren stam (aangezien ik het principe van techlevels nog moest uitleggen), dus laat maar gaan."
Later deze dag. Het is maandag 6 juni omstreeks 6 pm. Ik weet niet of het aan het tijdstip en datum ligt (6-6 om 6pm, hmm... very inconvinient.), maar ik kreeg een scoutaanval binnen. In eerste instantie had ik getaggd en niet gekeken van wie die kwam. Prioriteit is dodgen. Blijkt later dus dat het van mijn goede vriend, de stamleider van mijn eigen stam, Major Buzzkill komt (zie bijlage 4). Hierop heb ik hem aangesproken via de PM en een melding gemaakt op het stamforum dat dit is voorgevallen. Zie het gesprek met Major in bijlage 5.
Meneer beweert dat ik hem als eerst aanval, maar kan mij niet laten zien wanneer en waarmee. Oftewel, geen bewijs om zijn verhaal mee te onderbouwen, oftewel in het recht gezien onjuist (sorry, jurist aan het woord ;p).
Na deze scout zag ik hoeveel scouts het hem had gekost en had ik een counterscout gestuurd (zie bijlage 6).
Tijdens het verdere gesprek zie ik een nieuwe aanval binnen komen. Een Ram/Kata tagg. Ook afkomstig van Major. Zie bijlage 7. Uiteraard dodge ik deze aanval. Ik wilde hier diplomatiek uit zien te komen, maar later zou blijken dat dat helaas niet een van de kaarten in het spel was.
Vlak voor de ram/kata clear aankwam heeft meneer Major mij uit de stam ontslagen. Dit bericht kan ik helaas niet publiceren, maar het ziet er als volgt uit (zie bijlge 8). Op dit moment heb ik alle stamleden dmv een PM op de hoogte gesteld van deze speler zijn acties. Ik heb ze gewaarschuwd voor zijn handelen en het volgende geschreven (bijlage 9). Hierop kreeg ik van meerdere stamleden dezelfde vermoedens terug (zie bijlage 10)
Ik zag weer een nieuwe clear aankomen. Tagg: "Edel". Aangezien ik een off speler was, wist ik dat dit het einde zou zijn van mijn dorp.
Het was niet Major die mij met edels aanviel, het was een ander stamlid: [player]fjomand86[/player].
Deze heb ik hierop aangesproken en kreeg de volgende reactie (zie bijlage 11).
Op dit moment had ik geen vertrouwen meer in een goede afloop, dus heb ik mij erbij neergelegd dat het hier klaar was en ben ik opnieuw begonnen, ver weg van deze spelers. Dit was voordat de edels van [player]fjomand86[/player] aankwamen, dus vandaar dat ik daar geen rapportje van heb.
 

DeletedUser77323

Guest
Metal-0 30.05.16 09:23
Waarschijnlijk zal je stam niet zo blij zijn met de actie die ik net heb uitgevoerd, maar ik wil je graag vertellen hoe het zit.

Je stamgenoot [player]spankalot[/player] heeft mij nu meerdere keren aangevallen. Gisteren kwam er een scoutaanval van hem en die heb ik tegengehouden en dood laten lopen. Op dat moment was ik er een beetje klaar mee dat hij mij constant aan zat te vallen, dus heb ik vanochtend een counter gestuurd. Hierbij is hij al zijn troepen verloren.

Ik zal hem nu ook niet meer aanvallen. Ik wilde alleen laten zien dat je mij niet zonder consequenties kunt aanvallen.

Als hij mij met rust had gelaten, had hij nu rustig kunnen door farmen en was er niets aan de hand.

Ik hoor je al denken: "like I give a f*ck.", maar ik wilde even mijn kant van het verhaal aan je voorleggen voordat dit in een conflict uitloopt.

Met vriendelijke groet,
[player]Metal-0[/player], voorheen [player]Blackfly[/player]

psychotic 30.05.16 09:52
Lol.
Fijn dat je mailt. Geen idee of spanky vergevingsgezind is do.

Metal-0 30.05.16 10:24
Ja dat is zijn probleem. Had hij mij maar niet moeten aanvallen :)

psychotic 30.05.16 10:42
True.

Metal-0 30.05.16 10:44
Ja sorry, ik kan niets meer zeggen dan: That's the game" :p

psychotic 30.05.16 13:02
Hoe zeggen jullie dat weer... Wie de bal kaatst...?

Metal-0 30.05.16 14:51
Precies.

MajorBuzzkill23 06.06.16 00:43
hey, ik krijg 3 attacks binnen op mijn dorp 3. heb al 3k/3k gestuurd als def.zou je ook wat extra's kunnen missen enkele uurtjes? grtz

Metal-0 06.06.16 01:04
ik heb alleen off


Metal-0 06.06.16 18:17
waarom val je mij aan? ik vind dat namelijk onacceptabel om te doen bij stamleden. Dat gaat tegen het gehele princiepe in van een stam. Graag een verklaring hiervoor.

MajorBuzzkill23 06.06.16 18:22
ik scoutte je gewoon om te zien waarom je ons nooit helpt verdedigen...

Metal-0 06.06.16 18:23
En deze aanval dan?
En is mijn verklaring dat ik off speel niet genoeg?
Erg jammer dit. Vertrouwenskwestie...

Met vriendelijke groet,
[player]Metal-0[/player], voorheen [player]Blackfly[/player]

MajorBuzzkill23 06.06.16 18:24
???jij viel mij eerst aan. niet omgekeerd

Metal-0 06.06.16 18:25
Nou nee... Jij scout, ik heb gedodged, nu val jij mij aan met kata's / rammen, dus ik stuur een counter scout, simple as that.

Met vriendelijke groet,
[player]Metal-0[/player], voorheen [player]Blackfly[/player]

Metal-0 06.06.16 18:26
Ik heb nergens een bericht staan dat ik jou aanval. En de aanval die jij verzonden hebt, loopt al een tijdje. En ik heb pas net mijn scouts naar jou gestuurd.

Met vriendelijke groet,
[player]Metal-0[/player], voorheen [player]Blackfly[/player]

MajorBuzzkill23 06.06.16 18:27
wat counter aanval? ik zie dat je mij aanvalt dus scout ik je terug... jij stuurt rammen... ik stuur ze terug. het is trouwens al de 2e maal dat je iemand uit de stam aanvalt. succes op je eentje, verrader. groeten van zels

Metal-0 06.06.16 18:28
Wanneer heb ik jou aangevallen dan? Zend dat bericht dan maar eens naar mij toe, want ik heb geen idee waar jij het over hebt.

Metal-0 06.06.16 18:32
Ik snap niet wat er mis is met jou. Waar heb ik jou aangevallen. Ik heb geen enkel bericht dat ik jou aanval. Dus kom maar met het bewijs dat ik jou heb aangevallen. Ik heb wel bewijs dat jij mij aanvalt. Dus kom maar op met je rapportjes.

Met vriendelijke groet,
[player]Metal-0[/player], voorheen [player]Blackfly[/player]

MajorBuzzkill23 06.06.16 18:34
1 woord. zels.

Metal-0 06.06.16 18:35
Zels? Waarom zou ik niet zonder gezelschap kunnen ? En wat heeft dat er mee te maken?
Stuur die berichten nou maar waarin ik jou zo genaamd zou aanvallen. Wacht, die bestaan niet. Dus stop met uit je nek te lullen en geef gewoon toe dat je fout zit.

Met vriendelijke groet,
[player]Metal-0[/player], voorheen [player]Blackfly[/player]

MajorBuzzkill23 06.06.16 18:37
jij hebt een speler van onze stam zn clear uitgeroeid. dacht je nu echt dat we daarna je gewoon in de clan gingen laten zonder verdere gevolgen?

Metal-0 06.06.16 18:38
Hé, zoals ik al uitgelegd had, die gast viel mij als eerst aan. Dan moet je mij maar niet aanvallen. Simple as that. En dat was ruim een week geleden. Waarom kom je dan nu ineens daarover huilen? Ik heb je uitgelegd waarom ik dat deed, en dat was volgens jou geen probleem meer, anders zou je mij niet uitnodigen voor de stam. Tenzij je natuurlijk zo een vieze speler bent die achter mensen hun rug om back-stabs doet (zou mij niets verbazen aan je gedrag te zien).Met vriendelijke groet,
[player]Metal-0[/player], voorheen [player]Blackfly[/player]



Onderwerp Je werd uit de stam Corps Diplomatique ontslagen
Verzonden 06.06.16 18:28:05

MajorBuzzkill23 heeft jou uit de stam Corps Diplomatique ontslagen

Metal-0 06.06.16 18:31
Pas op voor deze speler (Major Buzzkill). Hij is een heel sneaky persoon die alle verhalen omdraait. Hij is iemand die spelers uit zijn eigen stam aanvalt. Als ik jou was, zou ik uit die stam gaan. Deze speler is totaal niet te vertrouwen.
Zie het forum waarom niet.
Met vriendelijke groet,
[player]Metal-0[/player], voorheen [player]Blackfly[/player]

fjomand86 06.06.16 18:38
Had ik al door toen hij onze vriend edelde in het begin van de wereld dat hij niet te vertrouwen is. We wilde geen oorlog omdat het nog vroeg was en hij sterk stond op dat moment dus lieten we hem maar in de stam blijven. Dit vind ik nu wel heel smerig van hem.

Mr. Delete 06.06.16 18:42
:(

Mr. Delete 06.06.16 18:42
kan er helaas weinig aan doen


CyCoSan 06.06.16 19:49
Dank voor de waarschuwing!
Voorspelt niet veel goeds :s

Metal-0 06.06.16 19:22
waarom val jij mij aan?

fjomand86 06.06.16 19:31
We willen je dorpje overnemen dus ja...

Metal-0 06.06.16 19:47
Triest.

Met vriendelijke groet,
[player]Metal-0[/player], voorheen [player]Blackfly[/player]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487958296

Guest
Maar op blackfly heb je mij al eens gestabt op cl9 jij nub
 

DeletedUser60542

Guest
excellent-quality-bait.jpg
 

DeletedUser30373

Guest
Oké. Hierbij vanuit eerste hand het volledige verhaal:
Ik begin deze wereld in het zuiden van de kaart.
Naast mij lag [player]Royboyz[/player].
Toevallig had ik vorige wereld met hem gespeeld in IB en later nog een andere stam toen IB viel, dus ik sprak hem aan en hielden samen contact.
Op eens werd ik een aantal keren gescout door een speler ten noorden van mij (rapport heb ik niet meer). Elke keer dodge ik deze scouts en op een gegeven moment had ik zodanig veel scouts dat ik hem kon counteren (rapport heb ik niet meer). Toen zag ik dat hij heel weinig troepen had, dus clearde ik hem, met het signaal dat hij mij niet zonder consequenties kan gaan scouten (zie bijlage 1).
Ongeveer tegelijkertijd had ik gesolliciteerd bij de stam waar hij in zat ([ally]CD[/ally]). Deze lag voor mij vrij gunstig (ten noorden van mij, naar het centrum (de RIM was dus niet belemmerd, heerlijk). Ik had de recruiter een uitleg gestuurd over het voorval met zijn stamgenoot (zie bijlage 2), tevens zelfde bericht gestuurd naar de stamleider ([player]MajorBuzzkill23[/player]).
Uiteindelijk ben ik toegetreden tot de stam en heb ik niets anders dan een prettige samenwerking ervaren met de andere stamgenoten. MajorBuzzkill was niet echt actief op het forum, dus daar kon ik niet echt een hoogte van krijgen wat voor een speler dit was. Ik heb ze het een en ander uitgelegd over de beste samenstelling van de techlevels en gezellig gekletst.
We zitten nu in de nacht van 6 juni. Het was de nacht van zondag op maandag. Ik was rond een uur of 1 am nog online en ik kreeg een bericht binnen van Major. Hij werd aangevallen en vroeg om ondersteuning. Ik had zelf eerder al op het forum aangegeven dat ik off speel en dat ik dus geen verdediging heb. Dit heb ik tevens ook gereageerd (zie bijlage 3). Daarna radiostilte. Geen bericht op het stamforum gevonden over de aanval, geen rapporten doorgestuurd, niets. Vond ik raar, maar ik dacht: "Ach het is niet een heel ervaren stam (aangezien ik het principe van techlevels nog moest uitleggen), dus laat maar gaan."
Later deze dag. Het is maandag 6 juni omstreeks 6 pm. Ik weet niet of het aan het tijdstip en datum ligt (6-6 om 6pm, hmm... very inconvinient.), maar ik kreeg een scoutaanval binnen. In eerste instantie had ik getaggd en niet gekeken van wie die kwam. Prioriteit is dodgen. Blijkt later dus dat het van mijn goede vriend, de stamleider van mijn eigen stam, Major Buzzkill komt (zie bijlage 4). Hierop heb ik hem aangesproken via de PM en een melding gemaakt op het stamforum dat dit is voorgevallen. Zie het gesprek met Major in bijlage 5.
Meneer beweert dat ik hem als eerst aanval, maar kan mij niet laten zien wanneer en waarmee. Oftewel, geen bewijs om zijn verhaal mee te onderbouwen, oftewel in het recht gezien onjuist (sorry, jurist aan het woord ;p).
Na deze scout zag ik hoeveel scouts het hem had gekost en had ik een counterscout gestuurd (zie bijlage 6).
Tijdens het verdere gesprek zie ik een nieuwe aanval binnen komen. Een Ram/Kata tagg. Ook afkomstig van Major. Zie bijlage 7. Uiteraard dodge ik deze aanval. Ik wilde hier diplomatiek uit zien te komen, maar later zou blijken dat dat helaas niet een van de kaarten in het spel was.
Vlak voor de ram/kata clear aankwam heeft meneer Major mij uit de stam ontslagen. Dit bericht kan ik helaas niet publiceren, maar het ziet er als volgt uit (zie bijlge 8). Op dit moment heb ik alle stamleden dmv een PM op de hoogte gesteld van deze speler zijn acties. Ik heb ze gewaarschuwd voor zijn handelen en het volgende geschreven (bijlage 9). Hierop kreeg ik van meerdere stamleden dezelfde vermoedens terug (zie bijlage 10)
Ik zag weer een nieuwe clear aankomen. Tagg: "Edel". Aangezien ik een off speler was, wist ik dat dit het einde zou zijn van mijn dorp.
Het was niet Major die mij met edels aanviel, het was een ander stamlid: [player]fjomand86[/player].
Deze heb ik hierop aangesproken en kreeg de volgende reactie (zie bijlage 11).
Op dit moment had ik geen vertrouwen meer in een goede afloop, dus heb ik mij erbij neergelegd dat het hier klaar was en ben ik opnieuw begonnen, ver weg van deze spelers. Dit was voordat de edels van [player]fjomand86[/player] aankwamen, dus vandaar dat ik daar geen rapportje van heb.

Samen gespeeld bij IB :D Nu ook niet overdrijven hé ... Jij mocht enkel joinen om boven de 30% te blijven.
Blijkbaar gebeurde die uitnodiging zonder overleg.

Maar doet niet echt ter zake.
 
Reactiescore
661
Stoort het als ik ook nog even iets kom melden?

Ik snap het niet zo goed allemaal, graag duidelijker zijn.

Voila!
 
Bovenaan