18+ stammen

DeletedUser

Guest
Zijn er ook stammen die alleen spelers van 17+ jaar recruiteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waarom niet? Ik denk dat er zulke stammen zijn. Er zijn spelers die met hun leeftijdsgenoten in een stam willen roeleren. En spelers moeten laten zien wat hun leeftijd en geslacht is, anders weet je niet tegen wie je speelt.
 

DeletedUser

Guest
Waarom niet? Ik denk dat er zulke stammen zijn. Er zijn spelers die met hun leeftijdsgenoten in een stam willen roeleren. En spelers moeten laten zien wat hun leeftijd en geslacht is, anders weet je niet tegen wie je speelt.

je hoeft helemaal niet je leeftijd of geslacht te laten zien
 

DeletedUser

Guest
Waarom niet? Ik denk dat er zulke stammen zijn. Er zijn spelers die met hun leeftijdsgenoten in een stam willen roeleren. En spelers moeten laten zien wat hun leeftijd en geslacht is, anders weet je niet tegen wie je speelt.

Dat maak je nog altijd zelf uit, of je dat wilt laten zien of niet :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Leeftijd en geslacht maken denk ik niet zoveel verschil...

Jongere mensen kunnen even goed of beter zijn dan ouder mensen
en vrouwen kunnen misschien ook beter zijn dan mannen...

Het omgekeerde kan natuurlijk ook :)

Een leeftijdsgrens plaatsen is denk ik niet zo extreem bevorderlijk...
Neemt veel spelplezier af voor de kleintjes :)

EDIT: Het vrijwillig laten kiezen of mensen hun leeftijd en geslacht tonen heeft te maken met de wet op de privacy.
Mensen moeten zelf kunnen kiezen of ze dit willen tonen aan de gemeenschap of niet.

Anders waar trek je de grens? Eerst leeftijd en geslacht, Daarna foto, daarna misschien nog meer....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik dacht dat de meeste topstammen alleen volwassen ingestelde spelers aannamen? :confused:
 

DeletedUser

Guest
why? ik ken wel iemand die in een topstam is en hij is 13 jaar
 

DeletedUser710

Guest
18+ stammen zijn net zoiets als massastammen: Niets waard :p

(ik bedoel dan de stammen die zoiets doen, zijn meestal toch alleen maar noobs) (tegen mensen die ouder zijn dan 18 heb ik niets :p)
 

DeletedUser

Guest
Er zijn stammen die alleen 18+ mensen aannemen om geen kinderachtige discussies te krijgen, maar daardoor hebben ze mischien niet die kinderachtige discussies soms maar hebben ze wel wat talent afgewezen, zo een stam kan functioneren zoals een massa stam maar is veel moeilijker, maar wel mogenlijk.
 

DeletedUser12993

Guest
ik doe me toch ook voor als 18
zie hoe proffecioneel ik ben :cool:
 

DeletedUser33611

Guest
Ik doe me meestal voor als een kleuter, laten ze me met rust. :D
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht werkelijk eerst dat dit soort stammen echte p*rn*-stammen waren :p.
 

DeletedUser

Guest
ik heb wel een keer in een stamprofiel gelezen dat je 16+ moest zijn.

Maar het is heel moeilijk te controleren.
 

DeletedUser

Guest
Er zijn stammen die alleen 18+ mensen aannemen om geen kinderachtige discussies te krijgen, maar daardoor hebben ze mischien niet die kinderachtige discussies soms maar hebben ze wel wat talent afgewezen, zo een stam kan functioneren zoals een massa stam maar is veel moeilijker, maar wel mogenlijk.

Ik heb een keer gelezen in een stamprofiel dat je 16+ moest zijn, maar het valt niet te controleren en zoals iemand al zij het gaat om privacy.

OFF: sorry van dubbelpost dacht dat ik het bericht aan het bewerken was.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een keer gelezen in een stamprofiel dat je 16+ moest zijn, maar het valt niet te controleren en zoals iemand al zij het gaat om privacy.

OFF: sorry van dubbelpost dacht dat ik het bericht aan het bewerken was.

verwijder je eerste post dan gewoon;)
 

DeletedUser

Guest
Volgens mijn profiel ben ik 66, terwijl ik 52 jaar jonger ben. Geen enkele stam zal denk ik mijn leeftijd serieus nemen (en dat terwijl er ook gepensioneerden spelen), maar ze hebben geen enkel excuus me niet aan te nemen. Gelukkig zit ik nu in en stam die volwassen gedrag vraagt, en daar is een leider al net zo oud als ik, terwijl hij hetzelfde spreekt als ik. Dat is weer iets anders dan op mijn school, waar het verschil tussen Atheneum en Gymnasium schokkend groot is...

Leeftijd+ vind ik echt net zo erg als massa- of noobstammen, ze proberen het op de verkeerde manier.
 
Bovenaan