10.000 berichten

Reactiescore
2.508
Het is jullie gelukt! Jullie hebben de 10,000 berichten bereikt op het forum.

Ik wil jullie daarvoor feliciteren en dit topic aan wijden. Waar zal het stoppen bij de 11.000 berichten?

In dit topic mogen jullie mensen bedanken die dit mogelijk hebben gemaakt en evalueren hoe jullie zijn mijlpaal hebben bereikt?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
Ik denk dat we @Coruscant mogen bedanken door met zijn gezever de activiteit aan te wakkeren, toch nog iets positiefs bereikt
 
Reactiescore
634
Ik denk dat we @Coruscant mogen bedanken

Liefde is wederzijds :)

jullie mensen bedanken die dit mogelijk hebben gemaakt

Denk dat iedereen die nog TW speelt, de "oude" Garde dankbaar mag zijn dat TW nu nog online is.
Zonder hun Boost methodes en natuurlijk niet te vergeten hun "privé" scripts zou TW ergens na W30 al uitgestorven zijn.
De Newgens die in opstand zijn gekomen, om de werelden speelbaar te maken voor de nieuwere spelers werd door de "oude" Garde geprobeerd de kop in te drukken en dit zorgde voor extra activiteit op AF.
AF W69 is hier een goede voorbeeld van, die er zelfs voor gezorgd had dat algemeen discussie topic levendig werd :)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
Moest aldo ff naar de 11k helpen
 

Deleted User - 1942737

Guest
ik denk dat we cacturne en aanhangers mogen bedanken voor alle cacturne > abuser posts. En natuurlijk Abuser bedanken om zo bar slecht te zijn dat wij noobs nog steeds beter zijn dat dat zootje ongeregeld.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Oh wacht je noemt ons ook noobs. Aan welke kant sta jij precies
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
Nee, hij bedoelt de aanhang, die in vergelijking met cacturne idd nog wel noob overkomt, maar altijd stukken beter dan abuser
 
Bovenaan