Wie wint er ? - =1= OF -Clinic
quomodes Reactiescore 2 28. mrt 2014 #4 We zien idd wel wat de toekomst brengt, ik denk wel dat het nog een heel lange strijd kan en zal worden
We zien idd wel wat de toekomst brengt, ik denk wel dat het nog een heel lange strijd kan en zal worden
DeletedUser48961 Guest 29. mrt 2014 #5 Clinic natuurlijk de stammen zijn even sterk, de 1 is sterker in aanvallen en de andere in verdedigen. Het zal lang duren voordat er een winnaar is op deze wereld.
Clinic natuurlijk de stammen zijn even sterk, de 1 is sterker in aanvallen en de andere in verdedigen. Het zal lang duren voordat er een winnaar is op deze wereld.
DeletedUser17072 Guest 21. apr 2014 #6 Eventjes wat stats plaasten, voor de volgers. Sinds het begin van de oorlog is de stand tussen Clinic vs =1=/~Mem~: Spoiler Sinds 01-01-2014 is de stand tussen Clinic vs =1=/~Mem~: Spoiler Laatst bewerkt door een moderator: 29. apr 2014
Eventjes wat stats plaasten, voor de volgers. Sinds het begin van de oorlog is de stand tussen Clinic vs =1=/~Mem~: Spoiler Sinds 01-01-2014 is de stand tussen Clinic vs =1=/~Mem~: Spoiler
DeletedUser72568 Guest 10. mei 2014 #11 Met ANADOLU en Fader erin doet het het oude BoK geen eer aan. Maar blijkbaar nieuwe leiders dan?
DeletedUser Guest 10. mei 2014 #14 Wie zegt dat ik leider ben? Ben dus leider omdat ik op AF reageer?
quomodes Reactiescore 2 10. mei 2014 #16 Tis erover, ik kom meespammen als dit forum weer is actief wordt
DeletedUser Guest 10. mei 2014 #17 Unfriendly Sander zei: De rest durft hier niet komen. En jij zocht ook spelers. Klik om te vergroten... Kan ook gewoon een hulpzame lid zijn .. Die bestaan nog weet je.. Kweet niet hoe het in uw stam werkt uiteraard
Unfriendly Sander zei: De rest durft hier niet komen. En jij zocht ook spelers. Klik om te vergroten... Kan ook gewoon een hulpzame lid zijn .. Die bestaan nog weet je.. Kweet niet hoe het in uw stam werkt uiteraard
DeletedUser72568 Guest 10. mei 2014 #18 Ik speel geen w6. En mocht ik w6 spelen dan zou het zijn om ANADOLU en fader weg te vegen.
DeletedUser17072 Guest 10. mei 2014 #19 DeusExMachina. zei: Misschien , misschien niet. Wie zal het vertellen Klik om te vergroten... Jij bent wel geheimzinnig zeg.
DeusExMachina. zei: Misschien , misschien niet. Wie zal het vertellen Klik om te vergroten... Jij bent wel geheimzinnig zeg.