» Ridder hierheen stationeren. Maar dan.....

DeletedUser34167

Guest
Iedereen kent het "probleem" wel: » Ridder hierheen stationeren.

En dan.. weet je pas wanneer het in je dorp aan komt, dit zou prettig zijn als je van te voren weet wanneer het in je dorp zal aankomen.


Ook kent iedereen het volgende "probleem": je ridder word gestationeerd, maar eigenlijk met dat je klikt weet je al dat je in het verkeerde dorp die opdracht geeft, en zit je enorm te balen dat het heel lang duurt en dat je het niet kan ANNULEREN .

Deze 2 veranderingen zouden het vele malen aangenamer maken.



Ook de tijd voordat de ridder gestationeerd is, is niet in verhouding met zijn looptijd, ik dank dat het niet reëel is dat de ridder zo moeilijk inzetbaar is
 

DeletedUser

Guest
Ook voor :D

Net zoals ik vind dat je ook de looptijd zou moeten kunnen zien voor OS die je terugtrekt, voor je op de ok knop duwt, en ze zou moeten kunnen annuleren als je dat wilt...
 

DeletedUser

Guest
Ook voor :D

Net zoals ik vind dat je ook de looptijd zou moeten kunnen zien voor OS die je terugtrekt, voor je op de ok knop duwt, en ze zou moeten kunnen annuleren als je dat wilt...


Tegen, dat kan je zelfs met OS backtimen :p
 

DeletedUser

Guest
gebruiken jullie dan ook allemaal je ridder elke dag:O.
ik eigenlijk nietxD.
soms kom ik er pas een maand later achter dat ie dood is..
 

DeletedUser

Guest
gebruiken jullie dan ook allemaal je ridder elke dag:O.
ik eigenlijk nietxD.
soms kom ik er pas een maand later achter dat ie dood is..
Hahaha :D
Val je niet veel aan ofzo en dan wordt je waarschijnlijk ook niet veel aangevallen.
Een ridder kan best helpen met aanvallen en verdedigen he. :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik ben voor. Het is een kleine moeite voor de programmeurs van het spel, maar het heeft een positief effect. Misschien gebruik je hem niet zo veel, het heeft toch voordeel voor die ene keer dat je verkeerd klikt of wil weten hoe lang het duurt om hem naar een ander dorp te sturen. Ik ben helemaal voor
 

DeletedUser

Guest
Ridder verplaatsen duurrt altijd 6 uur...

Maar je tweede idee is goed, het kunnen annuleren.
 

DeletedUser18967

Guest
goed plan, niet dat het vaak nodig zal zijn, maar wel nuttig :)
 

DeletedUser26945

Guest
Lijkt me wel een handig idee, je weet dan tenminste waar je troepen zitten...
 
Reactiescore
2.490
Dit idee heb ik doorgestuurd naar de developpers. Ik houd in de gaten wat er van komt.

Groetjes,
Duckje
 
Bovenaan