«sc» vs dei

DeletedUser

Guest
Post ik ook weer eens iets moet ik weer direct ontoppic gaan :cool:

Maar tis goed, waar blijven die eerste statjes? :)
 

DeletedUser

Guest
Glenn was nogal over enthousiast.
Een topic had bij lange na nog niet gehoeven, omdat er geen massa's hun kant op komen ( voor nu ).

Hooguit een paar dorpen pakken, maar dat zal naar alle waarschijnlijkheid geen grote aktie geven.
 

DeletedUser

Guest
Ja euh jullie mogen dan weer SC zijn, maar toch denk je dat je alles en iedereen aankunt. Met zo'n moreel ga je nergens komen hoor. Wat als NEON jullie nu plots de oorlog verklaart?? Dan zullen wij eens lachen.

Mvg,

WilliamVI1
 

DeletedUser

Guest
Ja euh jullie mogen dan weer SC zijn, maar toch denk je dat je alles en iedereen aankunt. Met zo'n moreel ga je nergens komen hoor. Wat als NEON jullie nu plots de oorlog verklaart?? Dan zullen wij eens lachen.

Mvg,

WilliamVI1


Dan zal ik eens goed lachen want die clears lopen zeker 200 uur over ent weer wat 400 uur in totaal maakt :D
+ Neoh stelt heus ook niets voor hoor


Edit:
Ik moet igg objectief blijven :p
 

DeletedUser

Guest
Ja euh jullie mogen dan weer SC zijn, maar toch denk je dat je alles en iedereen aankunt. Met zo'n moreel ga je nergens komen hoor. Wat als NEON jullie nu plots de oorlog verklaart?? Dan zullen wij eens lachen.

Mvg,

WilliamVI1

NEON? ik veronderstel dat je NEOH bedoelt. en als ik me niet vergis heeft sc geen front met NEOH dus waarom zouden ze de oorlog verklaaren ze kunnen niet veel doen....
 

DeletedUser

Guest
Ja euh jullie mogen dan weer SC zijn, maar toch denk je dat je alles en iedereen aankunt. Met zo'n moreel ga je nergens komen hoor. Wat als NEON jullie nu plots de oorlog verklaart?? Dan zullen wij eens lachen.

Mvg,

WilliamVI1

Edels lopen maximaal 45 uur.
NEOH komt dus bij lange na niet in de buurt.

daarbij, als NEOH wel bij ons lag was dat een leuke uitdaging.
Je kan geen conclusie's trekken uit situatie's die nooit zullen gebeuren.

En wij denken niet dat we iedereen aankunnen.
Enkel is het bij jullie vast wel bekend dat we jullie niet als uitdaging zien.
 

DeletedUser60291

Guest
Naja ok ben met alles wat renzz joei en lammert zeggen eens maar zeg niet dat wij nooit tegen neoh aan komen te liggen :p
 

DeletedUser60291

Guest
naja voor we gaan speculeren wachten we de stats af die binnenkort zeker gaan komen:)
 

DeletedUser

Guest
Ja euh jullie mogen dan weer SC zijn, maar toch denk je dat je alles en iedereen aankunt. Met zo'n moreel ga je nergens komen hoor. Wat als NEON jullie nu plots de oorlog verklaart?? Dan zullen wij eens lachen.

Mvg,

WilliamVI1

wat een noob:p
 

DeletedUser

Guest
Hier volgt een belangrijke dienstmededeling. Er zijn hongerige trolls geregistreerd op deze webpagina. Het lijkt er sterk op dat deze trolls al in geen tijden de actie hebben gezien waar ze op overleven en ze kunnen daarom overkomen als zeer irritante, doch gevaarlijke beestjes. Ik wil u dringend verzoeken deze trolls niet te voeden of te aaien; geef ze een vinger, en ze nemen uw hand. De consequenties zijn voor uw eigen rekening als dit advies niet in acht wordt genomen.

Mvg, Toast.
 

DeletedUser50613

Guest
Laat het een mooie oorlog worden.. eentje die zweet, bloed en tranen kost! (ons zweet.. hun bloed en tranen >.>)
 

DeletedUser

Guest
Hier volgt een belangrijke dienstmededeling. Er zijn hongerige trolls geregistreerd op deze webpagina. Het lijkt er sterk op dat deze trolls al in geen tijden de actie hebben gezien waar ze op overleven en ze kunnen daarom overkomen als zeer irritante, doch gevaarlijke beestjes. Ik wil u dringend verzoeken deze trolls niet te voeden of te aaien; geef ze een vinger, en ze nemen uw hand. De consequenties zijn voor uw eigen rekening als dit advies niet in acht wordt genomen.

Mvg, Toast.


Wat jij trolls noemt, noem ik de eerste stappen richting een discussie.
Een discussie die jullie nu alweer spectaculair afkappen omdat jullie de grootste onzin hier neerzetten.
 

DeletedUser

Guest
Ik citeer jou dan toch ook niet, of voel je je zo aangesproken?
 

DeletedUser

Guest
Wat jij trolls noemt, noem ik de eerste stappen richting een discussie.
Een discussie die jullie nu alweer spectaculair afkappen omdat jullie de grootste onzin hier neerzetten.

Niemand vroeg om een discussie. Ik noemde deze 'discussie' een trollpoging omdat ik vermoedde (hoopte?) dat jullie dit niet echt meenden en gewoon grappig wilden zijn. Maar je bedoelt te zeggen dat dit echt een serieuze poging is tot discussie? Dan mogen jullie daar ook wel eens wat meer serieuze mensen voor inzetten...

Dat '<SC>' opeens weer bestaat maakt voor ons als -DEI- niet zoveel uit. We zijn al wel een tijdje aan het 'strijden' met mensen die eerst bij OEPS hoorden, nu opeens weer ergens anders, het maakt ons niets uit... Voor ons zijn jullie in feite een stel stamhoppers die vanuit elke nieuwe stam weer een stoer berichtje sturen, waarin jullie jezelf prijzen voor het vechten tegen een stam die altijd naar verhouden minstens 2x zo klein is geweest als jullie. Daarom hoopte ik dat jullie gewoon wat lol wilden hebben en niet serieus meenden dat jullie jezelf zo geweldig vinden. Het zou een nieuw dieptepunt zijn namelijk...
 
Bovenaan