«sc» vs dei

DeletedUser

Guest
Niemand vroeg om een discussie. Ik noemde deze 'discussie' een trollpoging omdat ik vermoedde (hoopte?) dat jullie dit niet echt meenden en gewoon grappig wilden zijn. Maar je bedoelt te zeggen dat dit echt een serieuze poging is tot discussie? Dan mogen jullie daar ook wel eens wat meer serieuze mensen voor inzetten...

Niemand vroeg om een discussie?
Dit is een politiek en propaganda forum, als je hier een discussie uit de weg staat dan vraag ik me af wat je hier nou doet.


Dat '<SC>' opeens weer bestaat maakt voor ons als -DEI- niet zoveel uit. We zijn al wel een tijdje aan het 'strijden' met mensen die eerst bij OEPS hoorden, nu opeens weer ergens anders, het maakt ons niets uit... Voor ons zijn jullie in feite een stel stamhoppers die vanuit elke nieuwe stam weer een stoer berichtje sturen, waarin jullie jezelf prijzen voor het vechten tegen een stam die altijd naar verhouden minstens 2x zo klein is geweest als jullie. Daarom hoopte ik dat jullie gewoon wat lol wilden hebben en niet serieus meenden dat jullie jezelf zo geweldig vinden. Het zou een nieuw dieptepunt zijn namelijk...


Strijden?
Noem jij 1 massa aanval strijden?
Lol, bereid je dan maar voor want eenmaal we wat meer front hebben zal het niet bij 1 massa aanval blijven.

Stamhoppers?
Dat jij het verschil niet ziet tussen stamhoppen en een mislukte stamfusie, zegt eerder wat over jou tribalwars ervaring dan over ons als stam zijnde.

Mij hoor je nergens zeggen dat ik mezelf geweldig vind, ik ben uit op oorlog en glenn deed dat met een wat humoristische over dramatische oorlogs verklaring. Als het aan mij had gelegen, was dit topic er nooit gekomen.
Glenn heeft het gemaakt, prima. Maar dan wil ik wel enigsinds een discussie / oorlog statistiek hebben anders mag dit net zo snel weer gesloten worden.
 

DeletedUser

Guest
Over het discussieforum heb je inderdaad een punt, hoewel ik vind dat jullie stamgenoot deze dan op een verkeerde manier heeft gestart door zijn humoristische/disrespectvolle/dramatische post (weet nog steeds niet wat de bedoeling was). En je snapt natuurlijk wel waarom ik 'strijden' dan ook zo overduidelijk tussen aanhalingstekens heb gezet, dat had je beter moeten lezen. Daarmee bedoel ik natuurlijk dat we nooit bondgenoten zijn geweest.

Maar het doel van dit topic wordt me ook niet duidelijk... De nr. 6 tegen de nr. 12 van W17, wauw! Dat is vast iets dat iedereen wil volgen ;) Bovendien valt er niks te discussiëren over oorlogen lijkt me. Waarschijnlijk gaat het erop neerkomen dat jullie ons massaal aanvallen, wij zullen massaal verdedigen, en dan zien we wel weer. Correct me if I'm wrong.
 

DeletedUser

Guest
Vind het ook maar onnodig, moeten wij ook een topic gaan starten met elke oorlog die we hebben?
 

DeletedUser

Guest
Over het discussieforum heb je inderdaad een punt, hoewel ik vind dat jullie stamgenoot deze dan op een verkeerde manier heeft gestart door zijn humoristische/disrespectvolle/dramatische post (weet nog steeds niet wat de bedoeling was). En je snapt natuurlijk wel waarom ik 'strijden' dan ook zo overduidelijk tussen aanhalingstekens heb gezet, dat had je beter moeten lezen. Daarmee bedoel ik natuurlijk dat we nooit bondgenoten zijn geweest.

Maar het doel van dit topic wordt me ook niet duidelijk... De nr. 6 tegen de nr. 12 van W17, wauw! Dat is vast iets dat iedereen wil volgen ;) Bovendien valt er niks te discussiëren over oorlogen lijkt me. Waarschijnlijk gaat het erop neerkomen dat jullie ons massaal aanvallen, wij zullen massaal verdedigen, en dan zien we wel weer. Correct me if I'm wrong.


Juist.
Nu kom je terug op wat ik zeg, een forum topic was redelijk onnodig.
Glenn heeft er voor gekozen er wel ééntje te maken, laten we deze dan in ieder geval benutten waar deze voor gemaakt is.

Mijn stamgenoot heeft jullie gewoon op 'een' manier de kast op willen jagen.
Wuif het weg, trek het je aan en maak ruzie, i don't care.
Maar doe dat dan maar met glenn, en niet met mij.
 

DeletedUser

Guest
Juist.
Nu kom je terug op wat ik zeg, een forum topic was redelijk onnodig.
Glenn heeft er voor gekozen er wel ééntje te maken, laten we deze dan in ieder geval benutten waar deze voor gemaakt is.

Mijn stamgenoot heeft jullie gewoon op 'een' manier de kast op willen jagen.
Wuif het weg, trek het je aan en maak ruzie, i don't care.
Maar doe dat dan maar met glenn, en niet met mij.

Dan zijn we het eens. Op de kast jagen is namelijk de definitie van 'trolling', en ik wilde mijn stamgenoten waarschuwen er niet teveel op in te gaan. Laten we elkaar dan succes wensen en het leuk houden.

Ik wil zeggen 'we zien jullie op het slagveld', maar dat klopt niet... Voor wie een discussie wil: waarom kunnen legers in TW alleen bij dorpen vechten en niet op het slagveld? Welke verdediger is nou zo dom om te gaan wachten op zijn vijand, als hij precies weet waar en wanneer hij aankomt? Dan ga je toch dat leger verkennen, of proberen vanaf de flank aan te vallen, dan doet je lichte cavalerie ook nog wat...
 

DeletedUser

Guest
Dan zijn we het eens. Op de kast jagen is namelijk de definitie van 'trolling', en ik wilde mijn stamgenoten waarschuwen er niet teveel op in te gaan. Laten we elkaar dan succes wensen en het leuk houden.

Ik wil zeggen 'we zien jullie op het slagveld', maar dat klopt niet... Voor wie een discussie wil: waarom kunnen legers in TW alleen bij dorpen vechten en niet op het slagveld? Welke verdediger is nou zo dom om te gaan wachten op zijn vijand, als hij precies weet waar en wanneer hij aankomt? Dan ga je toch dat leger verkennen, of proberen vanaf de flank aan te vallen, dan doet je lichte cavalerie ook nog wat...

lolzzzz
 

DeletedUser

Guest
Jongens toch :rolleyes: of dit topic nu gemoeten had ( of hoe zeg je dat ? ) ga ik niks over zeggen maar
der wordt gereageerd dus das toch positief ( vind ik )

mss moet hgi ook maar es een oorlog ( ahum ) starten
en er een topic over maken :cool:

( van dei had ik nog nooit gehoord eigenlijk , is dat erg ? )
 

DeletedUser60291

Guest
nee tetter das niet erg. Mischien dus juist goed dat ik het ff plaats. Weet je weer wat meer van de wereld. Nou hgi je hebt al oorlog met oeps toch :p ik zou alleen geen toppic starten als je op verliezen staat maar ja.

Kijk ik vind het wel zo netjes een oorlogsverklaring goed in te vullen daar hoort ook een forum threat bij dus bij deze. Ik had die middag niets te doen en vond een saaie oorlogsverklaring maar stom. Dus om te laten zien dat sc op meerdere vlakken dan alleen het slagveld thuis is zond ik jullie die mooie verklaring:D
 

DeletedUser

Guest
Stefan , oorlog met oeps ? beetje stom hé , nu er geen de oepsers meer in de buurt liggen :p

en waarom geen topic starten over een oorlog als je die verliest ? K zit er niet mee , je kan niet winnen als je tegen je verlies niet kan want dan ben je al verloren ;)
 

DeletedUser50613

Guest
Winnen of verliezen, maakt toch niks .. ODA is wat er te rapen valt!

ps: wil me graag kandidaat stellen als doelwit voor een massa van DEI, kwestie van de balans tussen oda en odd wat rechter te trekken.
 

DeletedUser60291

Guest
Stefan , oorlog met oeps ? beetje stom hé , nu er geen de oepsers meer in de buurt liggen :p

en waarom geen topic starten over een oorlog als je die verliest ? K zit er niet mee , je kan niet winnen als je tegen je verlies niet kan want dan ben je al verloren ;)

Daarom ben ik blij met jou als buuf we kunnen vechten en op de koffie mooi toch?
 

DeletedUser

Guest
Winnen of verliezen, maakt toch niks .. ODA is wat er te rapen valt!

ps: wil me graag kandidaat stellen als doelwit voor een massa van DEI, kwestie van de balans tussen oda en odd wat rechter te trekken.


Ik zal voortaan me dumps naar je sturen :D
 

DeletedUser50613

Guest
Mag altijd :) Als er nog geïnteresseerden zijn, dan maak ik wel een dump dorpje
 

DeletedUser50613

Guest
Bij deze.. iedereen is uitgenodigd om zijn restjes naar het plaatselijk stort te sturen, gratis inkom.. geen uitgang weliswaar. :)
 

DeletedUser

Guest
Bij deze.. iedereen is uitgenodigd om zijn restjes naar het plaatselijk stort te sturen, gratis inkom.. geen uitgang weliswaar. :)

Dus wees gewaarschuwt! :D

Enter_at_own_Risk_icon1340.jpg
 
Bovenaan