Zoekresultaten

  1. Lex Talionis

    Wereldwinst

    Waarom staat er bij sommige stammen die de wereld gewonnen hebben de volledige naam weergegeven, en bij de rest de afkorting? Ik doel hierbij dan op de tekst in het blauw onder ieder wereldforum.
  2. Lex Talionis

    Meneer de Voorzitter [100 pp]

    1. Soort plaatje: Profielplaatje voor een account in-game 2. De tekst: Meneer de Voorzitter 3. Kleurencombinatie(s) 4. Thema: Ideeën zijn welkom, in ieder geval in het thema van de accountnaam. 5. Plaatje(s) om te gebruiken: 6. Deadline: geen 7. Prijs/gift: 100 pp 8. Favoriet tot nu toe:
  3. Lex Talionis

    Afscheid

    Beste lezers, Ik wilde via deze weg jullie verwittigen dat ik per direct stop met het spelen op deze wereld. Dit heeft één voornaamste oorzaak, die ik ook heb proberen uit te leggen in onderstaande post op ons stamforum van Covert. Ik maak hier even een apart topic voor aan, omdat ik het Error...
  4. Lex Talionis

    Grotere Inbox AF

    Het idee was lang geleden volgens mij al eens geopperd, maar ik vind dat de PM inbox op het AF voor ieder account best wel wat groter mag. Ik zal niet de enige zijn die oude PM's om verschillende redenen wel wil bewaren. Dat wordt nu haast onmogelijk gemaakt. Ik begrijp ook de redenen niet...
  5. Lex Talionis

    Oorlogsstatistieken: uitsplitsen naar stamlid?

    Is het mogelijk om de oorlogsstatistieken van stammen uit te splitsen naar elk lid van de betreffende stammen? Op deze manier kan men snel zien welke leden er de beste win/loss ratio hebben behaald of welke het erg zwaar hebben gehad. Nu is het volgens mij alleen mogelijk om steeds één speler...
  6. Lex Talionis

    Onze vriend: W33 is top!

    ....
  7. Lex Talionis

    Vlaggen niet meenemen naar andere werelden

    Zoals in de titel aangegeven staat, pleit dit topic voor het onmogelijk maken van vlaggen meenemen naar andere werelden. Naar mijn mening is dit een slechte functie in TW, want: - Er werd geprobeerd veel te doen aan het dalende spelersaantal. Men wilde beginnende spelers beter begeleiden en er...
  8. Lex Talionis

    Jouw favorieten

    Om nog maar wat extra leven in het forum te blazen maak ik maar een topicje aan. Hopelijk komt er wat leuks uit als je antwoorden geeft op de volgende vragen. Het is maar een ideetje. Jouw favoriete speler (niet jezelf!:p): Jouw favoriete vijandelijke speler: Jouw favoriete stam: Jouw...
Bovenaan