Zoekresultaten

  1. Einde wereld awards

    Allereerst, Rise gefeliciteerd met de winst! Mijn onderstaande reactie doet niks af aan wat jullie of onze eigenstam gebracht heeft. Dus oprechte complimenten. Ik vind ook deze wereld een 'easy-win'. Na een geslaagde massa zijn er veel dorpen gepakt door rise. Maar het verschil in omvang en...
  2. Discussie Updates discussietopic

    Ik vind de nieuwe update voor die grondstoffenpakket niet echt een verbetering. Ziet er goedkoop uit.
  3. Nieuwe speed rondes?

    Haastige spoed is zelden goed.
  4. Feedback Internationale Discord server

    Wat mij vooral opvalt is dat alles m.b.t. een merge wordt weggezet als er zijn "nog" geen plannen. Waarin het woordje nog mij overbodig lijkt, tenzij jullie al weten dat dit er wel degelijk aan zit te komen.
  5. Oh nee waar is mijn trofee?

    Praat niet zo dom. Mijn laatste login was al ver voor het moment was dat jij dit account aan gemaakt hebt. Alleen wel dusdanig lang geleden dat het een van de deleteusers is geworden. Of ik daarvoor veel of weinig aanwezig ben geweest beoordeel je op basis van je eigen gebakken lucht?
  6. Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

    @Kr33log Wil je dit oppakken? Hier klopt geen reet van. Een oplossing zou fijn zijn. :redface:
  7. Oh nee waar is mijn trofee?

    Eends, maar dat mag de pret van de trofee niet drukken! We willen onze trofee voor aanwezigheid terug :(
  8. Discussietopic - Nog een laatste keer

    Bedankt voor de inzet de afgelopen jaren! Ondanks dat ik me vaak zat heb gestoord ben je wel de constante factor geweest die dit draaiende gehouden heeft. Misschien niet altijd even dankbaar werk, maar het was wel goed en nodig wat je hebt gedaan. We hadden je er graag nog langer bij gehad...
  9. Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

    Op W93 krijgen we ondertussen ook geen vlaggen meer... Mijn inziens te vroeg. Ik ga hem op mezelf betrekken, maar kan me goed voorstellen dat er buiten de accounts die elke wereld acteren meer spelers hinder van ondervinden. Wij hebben onvoldoende vlaggen om een account van onze omvang...
  10. Praathoek

    Hoorde inderdaad dat ikbennoob graag had doorgespeeld, maar dat was geen optie. Troepen dood laten lopen via de vv. :redface: Dat zijn medespelers daar anders over denken mag, maar dan kan je zo'n speler toch een optie bieden ipv zo'n actie zoals nu?
  11. Uitbreiding FA

    @Duckje ?
  12. Praathoek

    Zet het op zou ik zeggen :tongue:
  13. Uitbreiding FA

    Sjablonen moet je nu handmatig aanpassen als je ze wilt wijzigen tussen Off & Deff of als je ze van hoeveelheid wilt veranderen. Sneller en handiger zou het zijn als je de sjablonen van de FA kan aanpassen aan een groep indien gewenst. Zodat wanneer je de FA opent in een bepaalde groep...
  14. Farmen FarmGod

    Zou het mogelijk zijn om farmgod meer dan 1x toe te voegen aan je snellijst? Als ik dit nu probeer dan voegt hij beide links samen tot 1x FarmGod. Terwijl ik juist graag de instellingen vast houd en zo verschillende instelling sjablonen naast elkaar zou gebruiken. Zijn hier mogelijkheden voor?
  15. Uitbreiding FA

    Hoi! Ik zou een voorstel willen doen om de FA uit te breiden met extra sjablonen Mijn voorstel zou zijn om de huidige structuur te behouden. Momenteel heb je A & B (zelf instellen) en C (op basis van beschikbare GS). De uitbreiding die ik zou willen voorstellen is om de sjablonen A & B...
  16. Praathoek

    Heeft iedereen het naar zijn of haar zin?
Bovenaan