Zoekresultaten

  1. trawe

    praathoek

    U vraagt en wordt bediend :)
  2. trawe

    praathoek

    Tja nog geen psychiaters nodig hier :P praathoek en kroeg tegelijk dat lijkt me pas ideaal... Welkom allemaal in het weekend; qr-code scannen bij de ingang en gratis boostershot om te beginnen daarna mag u zich klemzuipen en dansen ook met jansen... Eventuele voor al u zorgen: drink tot morgen!
  3. trawe

    Tribalwars, een uniek verhaal

    Tja het spijt mij ook is helaas een speler minder, en voor tw een spender minder :P ohhh nee ging niet alleen over jou hoor :D gewoon in het algemeen, kom teams tegen met ziek veel mensen.
  4. trawe

    Tribalwars, een uniek verhaal

    Ja ik wil me hierbij volledig aansluiten. Als "nieuwe"speler, ben weer begonnen nadat ik jaren geleden ben gestopt. Is het wel vrij intense hoe erg je achtersta in early-game door pp. Dit is gewoon zo en daar moet je omheen werken. Daarnaast is het voor solo-spelers wel stukken lastiger...
  5. trawe

    Casual 12 - Tijdelijke deactivate van Overstap

    #menig speler; logt elke dag in met blije ogen.... Casual overstap? --> en of ze wachten :D
  6. trawe

    De Casual werelden van de toekomst

    off dat betekend dat de volgende wereld een kerkwereld wordt? :P
  7. trawe

    Tribalwars, een uniek verhaal

    omnomnom dit was zeer aangenaam om te lezen :) Ook weer begonnen na jaren en kan me helemaal hierin vinden en dat maak het ook zo interessant :D
Bovenaan