Zoekresultaten

  1. BnD

    Ik snap het echt niet hoor, dat het onmogelijk is zonder MBS/DU te spelen? Dat mensen gewoon ermee stoppen, zo simpel is dat. Ga niet zeggen dat het MOET omdat het spel zo is of omdat iedereen dat doet. Het wilt niet zeggen als iedereen het doet, dat jij dat ook moet doen. Het is gewoon...
  2. BnD

    Dontw8run Stop met liegen, jij valt bijna niemand zelf aan. Dat zeggen de statistieken wel HEEL duidelijk. Ga hier niet zitten janken alsof je mij zou clearen. Jij ligt veel dichter bij dan supergirl of mootje on the bloc en nog laat je hen aanvallen. Ik heb nog geen enkele clear van jou...
  3. BnD

    Laten we gewoon concluderen dat het massa gebruiken van mbs totaal geen skill is. Je hebt een stam en of BG voor samen spelers te pakken. Niet 4-5 andere mbs die ook nog eens in een andere stam zitten en meer dan een dag van me weg liggen. Letterlijk elke stam dat rond ons ligt, is tegen ons...
  4. BnD

    Ik kan niet de hele tijd op tribalwars kijken hoor, ik heb ook nog andere dingen te doen in mijn privéleven. Maar succes ermee. Met je mbs.
  5. BnD

    Tim @dontw8run Stop met onzin te praten, aub. Het maakt niet uit hoeveel edels ik snipe of er nog over blijven, zolang je maar mijn dorp niet hebt en dat is na 4 dagen nog altijd niet Je stuurde al paar keer edel treintjes achter mootje zijn clears en heb ze allemaal al gesniped. Bij andere...
  6. BnD

    Dontw8run Jouw mbs zitten nu al 4 dagen volop ons aan te vallen en jij edelt erna. Ik heb eerst tegen splachnizomai moeten verdedigen, dan mootje on the bloc, killianve en nu supergirl. Man man man, jij kunt me perfect aanvallen maar dat doe je niet. Dus stop met zeggen dat jij wel zou...
  7. BnD

    Odv1 Ik weet heus wel dat bijna alle 'top'spelers dit doen. Dat neemt niet weg dat dit heel laf is en een zwakke tactiek. Echte tactiek heb je nodig om betere spelers aan te pakken die meer dorpen/punten dan jij hebben. Trouwens, ga niet ontkennen dat dit spelers zijn waarmee jullie...
  8. BnD

    Aan team TTB Als jullie niet zo hard mb/du en geinterned hadden, konden jullie ons nu perfect aanvallen. Trouwens, jullie ander lid in TAC kon ons ook perfect aanvallen. Toch worden we enkel door mbs aangevallen. Hoeveel hebben jullie er nu al? Namelijk de stam TYW & Zwolle is volledig du/mb...
  9. BnD

    Hey iedereen Leuk dat deze post reacties krijgt. 1. Ik ben niet op andere acc actief, heb ik nooit gedaan. 2. Wat mij vooral stoort, zijn de massa's MB/DU die de topspelers hebben. Je kunt jezelf geen topspeler noemen enkel met punten. Punten zeggen niks in TW. 3. Meerdere mensen op 1 account...
  10. BnD

    Hallo iedereen Normaal reageer ik nooit in het forum, maar dit moet mij van het hart. Wij, BnD, worden nu al dagen aangevallen door TAC/BLAZE en al hun MB's. Ik merk dat in deze wereld het echt erg is geworden dat al de topspelers hier zoveel MB/DU voor zich hebben werken. Wij zijn een stam met...
Bovenaan