BnD

Reactiescore
15
Hallo iedereen

Normaal reageer ik nooit in het forum, maar dit moet mij van het hart. Wij, BnD, worden nu al dagen aangevallen door TAC/BLAZE en al hun MB's.
Ik merk dat in deze wereld het echt erg is geworden dat al de topspelers hier zoveel MB/DU voor zich hebben werken. Wij zijn een stam met 200K punten, BLAZE en TAC hebben elk meer dan 3mil punten en hebben dan nog eens extra MBS nodig om ons aan te vallen? Zijn jullie echt zo bang van elkaar? Is dit echt de enigste manier waarop er voortaan kan gewonnen worden? Door lekker zelf niets te doen en andere mensen het werk te laten doen? En ga niet praten over moraal of 1/20 regel, beide regels vind ik echt prima om te hebben, spijtig verdwijnt de 1/20 regel na 60 dagen.

Ik merk dat de grote spelers gewoon amper zelf aanvallen. Een speler van mijn stam heeft nu al de helft!! van het aantal verslagen tegenstanders dan bv Bloodybutcher. Aantal punten van mijn stamlid: 37K punten!! en bloody butcher: 1.6mil punten. Zegt toch genoeg? Misschien eens een wereldregel verzinnen waarbij dat MBS/DU en al die zooi VERBODEN zijn. Ook moet er een duidelijk limiet komen over het gebruik van PP. Als je echt onze dorpen wilt, vecht er dan zelf voor en ga niet aan andere spelers + stammen vragen om een stam aan te vallen die toch sowieso geen kans maakte op overleving.

Ik vind het hele MB/DU gedoe echt een heel zielige strategie, alsook dat meerdere mensen op één account spelen. Ik wist al dat de TW community toxic was, maar na deze wereld merk ik dat het nog 10x erger is. Het AF is daar ook een mooi bewijs voor. Dat er een alliantie wordt gevormd om CULT aan te pakken kan ik nog verdragen, maar dat je nog eens tegelijk samen gaat werken met MBS en andere stammen om ocharme een stam van 200K te pakken terwijl al jullie spelers al meer dan 200K punten tellen, echt zwak.

TAC & BLAZE = dikke flop. Splachnizomai, Killianve, bloodybutcher, Avenger, Dontw8run, mootje on the bloc, NLPuddingNL1 = dikke flopspelers.
 
Reactiescore
5.687
Eens
 
Reactiescore
524
Eens
 
Reactiescore
1.365
oneens
 
Reactiescore
677
Ik zou jou en je stam van harte zelf willen wegspelen, maar wij kunnen jullie letterlijk niet zelf aanvallen vanwege 20:1 regel :rolleyes:

Verder heb je gewoon gelijk hoor, het is nou niet een heel uitdagende tactiek die wij toepassen. Echter moet je het denk ik niet afschuiven op toxicity van de community of een van de duizend andere dingen die je benoemt om ons in diskrediet te brengen. Naarmate een wereld voortduurt moeten wij tactische beslissingen maken om de strijd aan te gaan met andere grote spelers op deze wereld. Jullie laten liggen in onze rim waardoor we een potentieel dubbel front krijgen in de toekomst is nou niet bepaald tactisch en daarom willen we jullie gewoon koste wat het kost wegknallen van de wereld. Mijn inziens is dat hoe TW altijd al wordt gespeeld en dit is nou niet bepaald een unieke situatie waarover je hoeft te schrijven op het AF.

Groetjes,

Team TBB
 
Reactiescore
487
Nja ik snap zijn redenering wel.
Als kleinere speler kijk je vaak naar de statistieken van een account (hoe ga je het anders beoordelen als je de spelers niet kent?) En je kan daarbij moeilijk ontkennen dat tac gewoon simpelweg weinig oda heeft en pakt vergeleken met de hoeveelheid dorpen die ze pakken.
 
Reactiescore
2.477
Ik zou jou en je stam van harte zelf willen wegspelen, maar wij kunnen jullie letterlijk niet zelf aanvallen vanwege 20:1 regel :rolleyes:

Verder heb je gewoon gelijk hoor, het is nou niet een heel uitdagende tactiek die wij toepassen. Echter moet je het denk ik niet afschuiven op toxicity van de community of een van de duizend andere dingen die je benoemt om ons in diskrediet te brengen. Naarmate een wereld voortduurt moeten wij tactische beslissingen maken om de strijd aan te gaan met andere grote spelers op deze wereld. Jullie laten liggen in onze rim waardoor we een potentieel dubbel front krijgen in de toekomst is nou niet bepaald tactisch en daarom willen we jullie gewoon koste wat het kost wegknallen van de wereld. Mijn inziens is dat hoe TW altijd al wordt gespeeld en dit is nou niet bepaald een unieke situatie waarover je hoeft te schrijven op het AF.

Groetjes,

Team TBB
Jij maakt gebruik van mb’s/boosts—> tactiek
Cult maakt gebruik van mb’s/boost—> vieze boosters/interners die ez win willen halen

:redface::redface::redface:
 
Reactiescore
677
Jij maakt gebruik van mb’s/boosts—> tactiek
Cult maakt gebruik van mb’s/boost—> vieze boosters/interners die ez win willen halen

:redface::redface::redface:


Is wel een beetje een andere fase van de wereld waarover ik over jullie boosts aan het zeuren was niet? Heb in mijn midgame-verwachtingen lijstje een maand geleden al aangegeven dat ik het niet meer over boosts wilde hebben omdat het duidelijk was geworden dat alle top accounts (ook het account waar ik op speel) hier in grote mate gebruik van maakten. Ook meerdere spotprenten gemaakt waarin ik satirisch op deze speelwijze in ga.

Mijn persoonlijke mening is nog steeds dat we het best kunnen kappen met meerdere MB stammen en bakken aan interns voor 1 top account. Ik vind het nogal saai namelijk dat ik bijna niemand kan aanvallen vanwege 20:1. Ik heb dit na een korte discussie binnen het account zelf naast me neergelegd omdat ik wel wil knallen met TBB tegen jouw account bijvoorbeeld. Jij zou natuurlijk wel willen dat wij achter blijven op jullie door ons MB team te laten sukkelen ;)
 
Reactiescore
2.477
Is wel een beetje een andere fase van de wereld waarover ik over jullie boosts aan het zeuren was niet? Heb in mijn midgame-verwachtingen lijstje een maand geleden al aangegeven dat ik het niet meer over boosts wilde hebben omdat het duidelijk was geworden dat alle top accounts (ook het account waar ik op speel) hier in grote mate gebruik van maakten. Ook meerdere spotprenten gemaakt waarin ik satirisch op deze speelwijze in ga.

Mijn persoonlijke mening is nog steeds dat we het best kunnen kappen met meerdere MB stammen en bakken aan interns voor 1 top account. Ik vind het nogal saai namelijk dat ik bijna niemand kan aanvallen vanwege 20:1. Ik heb dit na een korte discussie binnen het account zelf naast me neergelegd omdat ik wel wil knallen met TBB tegen jouw account bijvoorbeeld. Jij zou natuurlijk wel willen dat wij achter blijven op jullie door ons MB team te laten sukkelen ;)
Ah de moraalridder geeft er weer een draai aan zodat z’n daden legitiem zijn. Had geen andere reactie verwacht.

Ik wil net dat je niet achterloopt hoor. Kunnen we je proberen slopen zonder achterstand anders ga je dat als excuus gebruiken indien je gerekt wordt :biggrin:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Is wel een beetje een andere fase van de wereld waarover ik over jullie boosts aan het zeuren was niet? Heb in mijn midgame-verwachtingen lijstje een maand geleden al aangegeven dat ik het niet meer over boosts wilde hebben omdat het duidelijk was geworden dat alle top accounts (ook het account waar ik op speel) hier in grote mate gebruik van maakten. Ook meerdere spotprenten gemaakt waarin ik satirisch op deze speelwijze in ga.

Mijn persoonlijke mening is nog steeds dat we het best kunnen kappen met meerdere MB stammen en bakken aan interns voor 1 top account. Ik vind het nogal saai namelijk dat ik bijna niemand kan aanvallen vanwege 20:1. Ik heb dit na een korte discussie binnen het account zelf naast me neergelegd omdat ik wel wil knallen met TBB tegen jouw account bijvoorbeeld. Jij zou natuurlijk wel willen dat wij achter blijven op jullie door ons MB team te laten sukkelen ;)

Lol. :biggrin:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
zidan als je vannacht ook zo irritant bent zwaait er wat
 
Reactiescore
2.477
Reactiescore
677
Ah de moraalridder geeft er weer een draai aan zodat z’n daden legitiem zijn. Had geen andere reactie verwacht.

Ik wil net dat je niet achterloopt hoor. Kunnen we je proberen slopen zonder achterstand anders ga je dat als excuus gebruiken indien je gerekt wordt :biggrin:

Ik ben geen slechte verliezer en ook geen slechte winnaar hoor en de andere leden van mijn team ook niet. Wij willen er een leuke strijd van maken en de winnaar heeft verdiend gewonnen zolang alles fair verlopen is. Het is verder toch niet lastig te begrijpen dat ik naast een co-speler van TBB ook een eigen individu ben met zijn eigen meningen? In sommige gevallen zijn mijn meningen echter ondergeschikt aan de koers die wij inzetten als account. Wat mij betreft hadden wij als account niet zoveel geinternd en hadden we boven alles gewoon een leuke midgame gespeeld ipv dat iedereen zich vanaf week 2 op Cult moest instellen. Uiteindelijk heb ik mijn speelstijl aangepast om jullie bij te benen en niet andersom.
 
Reactiescore
487
Ik ben geen slechte verliezer en ook geen slechte winnaar hoor en de andere leden van mijn team ook niet. Wij willen er een leuke strijd van maken en de winnaar heeft verdiend gewonnen zolang alles fair verlopen is. Het is verder toch niet lastig te begrijpen dat ik naast een co-speler van TBB ook een eigen individu ben met zijn eigen meningen? In sommige gevallen zijn mijn meningen echter ondergeschikt aan de koers die wij inzetten als account. Wat mij betreft hadden wij als account niet zoveel geinternd en hadden we boven alles gewoon een leuke midgame gespeeld ipv dat iedereen zich vanaf week 2 op Cult moest instellen. Uiteindelijk heb ik mijn speelstijl aangepast om jullie bij te benen en niet andersom.
Waarom zouden jullie vanaf week 2 je op cult moeten richten? Er had perfect gewoon een deftige mid game kunnen komen.

Ik had het toevallig laatst nog met iemand over (geen cult lid) en die zei gewoon droog: "waarom gaat tac/Blaze niet samen met cult op talent en vechten het dan uit" want laten we eerlijk zijn, jullie snijden je zelf in de vingers door met Jan en alle man een coalitie te maken waarbij jullie elkaar meer in de weg liggen dan helpen.
 
Bovenaan