Zoekresultaten

  1. Chaos en stabbers

    We hebben niet over "als" want ik lever concreet feit. Daarnaast doe je alsof ik jullie stabbers noem. En dat doe ik niet. Waarom voel je zo persoonlijk aangetrokken? Dat hij jullie z'n dorpen had aangeboden is niet de issue. Maar goed. Ik zie al wat het niveau is. Wanneer wij fals beschuldigd...
  2. Chaos en stabbers

    Waarom ga je WEEEER off topic nadat ik meerdere malen heb gevraagd dit niet te doen.
  3. Chaos en stabbers

    Wat de beef met Champ is, ga ik niet over. Gaat deze topic ook niet over. Leuk om te zien dat er weer offtopic gaat. En dat wij hun steden hadden gepakt, klopt. Maar dat was voordat hij mn MB werd. Het gaat erom dat hij me stabt terwijl hij voor jullie werkt. Ipv dat je distantieerd van deze...
  4. Chaos en stabbers

    Je laat wel heeeel toevallig de datums weg he ;) waarom moet je zo shady doen? Laat beter het complete plaatje zien dan? Want dan zie je dat hij mn MB is geworden NA wij zijn dorpen hebben gepakt en dat kan je ook zien in de screenshots die ik heb gegeven van het gesprek. Daar zie je datums. Ik...
  5. Chaos en stabbers

    Ik zal je zeggen, ik van jullie ook geen concreet reactie gezien dat jullie het gedrag van Bas afkeuren. Dus indirect keur je het goed? Lex silencio positivo hou ik maar aan dan bij jou. Ik vind ook best "grappig" hoe je zelf zegt dat wij geen duidelijke reactie hebben gegeven, terwijl we...
  6. Chaos en stabbers

    Van jullie? Je moet even specifieker zijn. Is makkelijk om gewoon in het wild wat te roepen. Laat maar bewijs zien van "jullie".
  7. Chaos en stabbers

    "Achja vermoedelijk ben je gewoon salty, omdat een kleine speler wordt weggespeeld door een grotere stam en je voelt je nu vermoedelijk machteloos en hebt een gevoel van oneerlijkheid" - Hoezo voel ik me machteloos? En over welk kleine speler heb je het nu over? Even voor de duidelijkheid, ik...
  8. Chaos en stabbers

    Ik kan nog screenshots leveren van de berichten, zelfs het rapport dat mij doorgestuurd is door Basstripper.
  9. Chaos en stabbers

    Dus dit vond ik wel erg verbazend. Dat Chaos een leger van MB's heeft, had ik al door. Maar is het niet vreemd dat wij beschuldig worden van iets waar ik zelf nu slachtoffer van ben? Het betreft voornamelijk de spelers Heer Laurens en Basstripper (de echte stabber), beiden van stam TGM, die...
  10. Jagerm3ister stabt Wirtual, rat.

    Maar hoezo doet ie dat dan?? Puur om "gratis" dorp te stelen?...
  11. Top/flopstammen

    Door butthurt te doen op forum erover is het salty. Is mischien shady maar is niet tegen de regels. Er zijn spionnen, backstabbers, sportieve, onsportieve, PP players en Vanilla players. Hoort bij het spel toch? Of zie ik dat verkeerd? Vertrouwen bouw je op, je kan er niet zomaar van uit gaan...
  12. Top/flopstammen

    Volgens mij zijn ze gewoon salty. Kleine stam die weggespeelt wordt door een veel grotere stam. Ze voelen zich wellicht machteloos en/of het gevoel van oneerlijkheid welke ze nu uiten met woede of schuld geven aan anderen in plaats van sportief te zijn en accepteren dat er spelers/stammen zijn...
Bovenaan