Chaos en stabbers

Reactiescore
0
Ook best leuk dat je zegt dat je van ons nog geen reactie hebt gehad terwijl dit topic anderhalf uur open is

Dat het bewijs bij champ niet duidelijk is klopt ook maar is wel heel toevallig als je ex stamgenoot je 2 uur nadat hij leaved je aanvalt en champ daar vlak achter een clear zet...

Wat de beef met Champ is, ga ik niet over. Gaat deze topic ook niet over. Leuk om te zien dat er weer offtopic gaat.

En dat wij hun steden hadden gepakt, klopt. Maar dat was voordat hij mn MB werd. Het gaat erom dat hij me stabt terwijl hij voor jullie werkt. Ipv dat je distantieerd van deze actie en zegt dat het niet goed is en het afkeurt, praat je eromheen en ga je off topic over Champ praten. Je beschuldigt dat "wij" geen concreet antwoord hebben gegeven toendertijd, maar je doet het nu zelf! Hoe ironisch...

En wederom, wat heb ik ermee te maken wat er gebeurd was in verleden? Waarom wordt heel POG afgekraakt als er alleen beef is met 1 speler waarbij wij al aangeven dat het de beschuldigingen niet kloppen. Je geeft net zelf toe dat de "bewijzen" tegen Champ niet concluderend zijn. Waarom dan haat aan de hele stam? Heb ik iets fouts gedaan dan? Iedereen over 1 kam scheren...

Ik wil het alleen bij de topic houden van deze post, zonder verwijtingen en zonder elkaar over 1 kam scheren... mijn context is geleverd, bewijs is geleverd. Waarom mij nu haten terwijl ik alleen een fairplay en toxic vrije TW ervaring wil voor iedereen... maargoed.
 
Reactiescore
399
Gast champ neemt dag later alle dorpen van desbetreffende speler over
Op hoe een groot bord wil je dat ik het presenteren voor je zelf gaat zien dat dit geen toeval is
 
Reactiescore
0
Gast champ neemt dag later alle dorpen van desbetreffende speler over
Op hoe een groot bord wil je dat ik het presenteren voor je zelf gaat zien dat dit geen toeval is
Waarom ga je WEEEER off topic nadat ik meerdere malen heb gevraagd dit niet te doen.
 
Reactiescore
139
Dat jij het vraagt betekent niet dat hij het ook moet doen?

Het feit dat slelers als champ al serieus worden genomen zegt al genoeg over het niveau van deze wereld...
 
Reactiescore
399
Wat de beef met Champ is, ga ik niet over. Gaat deze topic ook niet over. Leuk om te zien dat er weer offtopic gaat.

En dat wij hun steden hadden gepakt, klopt. Maar dat was voordat hij mn MB werd. Het gaat erom dat hij me stabt terwijl hij voor jullie werkt. Ipv dat je distantieerd van deze actie en zegt dat het niet goed is en het afkeurt, praat je eromheen en ga je off topic over Champ praten. Je beschuldigt dat "wij" geen concreet antwoord hebben gegeven toendertijd, maar je doet het nu zelf! Hoe ironisch...

En wederom, wat heb ik ermee te maken wat er gebeurd was in verleden? Waarom wordt heel POG afgekraakt als er alleen beef is met 1 speler waarbij wij al aangeven dat het de beschuldigingen niet kloppen. Je geeft net zelf toe dat de "bewijzen" tegen Champ niet concluderend zijn. Waarom dan haat aan de hele stam? Heb ik iets fouts gedaan dan? Iedereen over 1 kam scheren...

Ik wil het alleen bij de topic houden van deze post, zonder verwijtingen en zonder elkaar over 1 kam scheren... mijn context is geleverd, bewijs is geleverd. Waarom mij nu haten terwijl ik alleen een fairplay en toxic vrije TW ervaring wil voor iedereen... maargoed.

Best leuk dit allemaal maar wij hebben voor het laatst contact met hem gehad op 08.06 tot 10.06 over dat jullie! hem aanvielen en dat wij zijn en melmo zen dorp(en) eventueel konden pakken.
1 hebben we gepakt want die was leeg en daarna wou hij samen met melmo nog kijken of ze zuid konden edelen.

Maar ik vind dit allemaal vrij mooi want jij voelt je nu gestabt maar stel hij had ons aangevallen in jou naam dan was jij hier de keiharde stabber samen met hem geweest.
Want wij hebben dingen aangeboden om hem in leven te houden aangezien 1 van onze spelers hem wel kende uit het uitgaansleven.
 
Reactiescore
0
Best leuk dit allemaal maar wij hebben voor het laatst contact met hem gehad op 08.06 tot 10.06 over dat jullie! hem aanvielen en dat wij zijn en melmo zen dorp(en) eventueel konden pakken.
1 hebben we gepakt want die was leeg en daarna wou hij samen met melmo nog kijken of ze zuid konden edelen.

Maar ik vind dit allemaal vrij mooi want jij voelt je nu gestabt maar stel hij had ons aangevallen in jou naam dan was jij hier de keiharde stabber samen met hem geweest.
Want wij hebben dingen aangeboden om hem in leven te houden aangezien 1 van onze spelers hem wel kende uit het uitgaansleven.

We hebben niet over "als" want ik lever concreet feit. Daarnaast doe je alsof ik jullie stabbers noem. En dat doe ik niet. Waarom voel je zo persoonlijk aangetrokken? Dat hij jullie z'n dorpen had aangeboden is niet de issue.

Maar goed. Ik zie al wat het niveau is. Wanneer wij fals beschuldigd worden zonder concreet bewijs, dan roept iedereen brand. Kom ik met concreet bewijs dan doen alsof er niks aan de hand is. Met twee maten meten. Lekker weer.

Tis al goed. Ik zeg al niks meer. Ik weet al genoeg wat hier speelt.
 

DeletedUser69389

Guest
We hebben niet over "als" want ik lever concreet feit. Daarnaast doe je alsof ik jullie stabbers noem. En dat doe ik niet. Waarom voel je zo persoonlijk aangetrokken? Dat hij jullie z'n dorpen had aangeboden is niet de issue.

Maar goed. Ik zie al wat het niveau is. Wanneer wij fals beschuldigd worden zonder concreet bewijs, dan roept iedereen brand. Kom ik met concreet bewijs dan doen alsof er niks aan de hand is. Met twee maten meten. Lekker weer.

Tis al goed. Ik zeg al niks meer. Ik weet al genoeg wat hier speelt.
Je toont zelf halve conversaties wat verre van concreet bewijs vormt, omdat het zogezegd geen afgerond verhaal toont. Daarnaast ga je al dan niet bewust niet in op punten die niet stroken met jou verhaal om er beter uit te komen. Ik weet dat er genoeg speelt wat zegt dat je verhaal rammelt aan alle kanten. Voor de duidelijkheid reageren hier verschillende spelers van verscheidene accounts en stammen met eenzelfde soort strekking. Ligt het dan aan die anderen of aan die ene andere die een andere opvatting hanteert?

Wanneer je letterlijke uitspraken van je plaatst die je eerder geuit hebt dan stel je dat ik dat verkeerd begrepen heb en teveel op basis daarvan oordeel. Je stelt in een eerdere reactie tegen mij vandaag dat je tegen stabben bent en het een no-go is terwijl in een door mij geciteerde quote van jou vermeld staat dat backstabbers, onsportieve spelers en spionnen bij het spel horen. Dat wanneer je hen vertrouwt dat je daar dan niet zomaar vanuit moet gaan en dat het overbodig is om met dergelijke topics te komen wanneer iemand je een loer draait. Omdat het zogezegd volgens jou gewoon een onderdeel van het spel vormt en onvermijdbaar is. Hoe is mijn reactie dan weinig input leveren in dit topic, omdat mijn verhaal niet over dit onderwerp zou gaan? Ik toonde duidelijk je hypocrisie aan, want wanneer er een onderwerp wordt aangesneden wat jou en je stam niet uitkomt dan zijn dergelijke topics overbodig. Maar nu je voor gevoel zelf getroffen bent door vermeend dergelijk spel dan is het in 1x niet overbodig om zo'n topic te starten?

Er wordt dan ook verre van het topic verandert, want het eerdere gesprek is van invloed op hetgeen hier besproken wordt, omdat er een correlatie tussen die onderwerpen bestaat en dat is in dit geval de ambivalente houding van POG en dan jou in het bijzonder bij dergelijke thematiek. Je kunt niet verwachten dat het ene onderwerp wat je niet aanstaat genegeerd en vergeten wordt wanneer je daar zelf niet op in wenst te gaan en dat anderen dan wel meegaan in dit toneelstukje van jou waarin je niet eens helemaal transparant alles duidelijk verteld met concreet bewijs. Dat alles bij elkaar maakt dat dit topic gewoon een ongeloofwaardig verhaal is en niet serieus genomen wordt. Want dat kan niet als je zelf het niet eens serieus neemt.
 
Reactiescore
399
We hebben niet over "als" want ik lever concreet feit. Daarnaast doe je alsof ik jullie stabbers noem. En dat doe ik niet. Waarom voel je zo persoonlijk aangetrokken? Dat hij jullie z'n dorpen had aangeboden is niet de issue.

Maar goed. Ik zie al wat het niveau is. Wanneer wij fals beschuldigd worden zonder concreet bewijs, dan roept iedereen brand. Kom ik met concreet bewijs dan doen alsof er niks aan de hand is. Met twee maten meten. Lekker weer.

Tis al goed. Ik zeg al niks meer. Ik weet al genoeg wat hier speelt.

Lol je betrekt onze stam in het verhaal en vind het dan gek dat ik me persoonlijk aangetrokken voel?

Jullie zijn niet vals beschuldigd... Champ wist gewoon dat die clear liep want zijn edels zaten er vlak achter en dag later word de speler in kwestie overgenomen.
Dit is inmiddels als 100 keer gezegd en ja dat we het niet kunnen bewijzen klopt maar de timings zeggen genoeg voor een speler met een beetje spel inzicht...

Daarnaast bewijs je verhaal dat hij iets verkeerd doet maar je betrekt onze naam zonder hier eerst navraag over te doen bij ons.
 
Reactiescore
27
5dc6ge.gif
doe mij ook wat popcorn
 
Reactiescore
4
Ook best leuk dat je zegt dat je van ons nog geen reactie hebt gehad terwijl dit topic anderhalf uur open is

Dat het bewijs bij champ niet duidelijk is klopt ook maar is wel heel toevallig als je ex stamgenoot je 2 uur nadat hij leaved je aanvalt en champ daar vlak achter een clear zet...

uYcfsss.png
 
Reactiescore
4
Ik volg het drama niet zo, maar waarom wordt de hele stam POG beschuldigt van stabben, als dit alleen tussen Champ en vegterlo heeft gespeeld?
 
Reactiescore
399

Ja ik ben gewoon serieus als jullie hadden gewild dat niemand iets hier achter ging zoeken had je hem moeten vertellen om de edels er niet vlak achter te timen en vervolgens volgende dag die dorpen al te pakken.
Hij maakt het zelf zo overduidelijk...
Dat jullie zelf de enige zijn die dat niet ziet zegt meer over jullie dan de rest.
 
Reactiescore
449
Ik volg het drama niet zo, maar waarom wordt de hele stam POG beschuldigt van stabben, als dit alleen tussen Champ en vegterlo heeft gespeeld?
De gehele stam is verantwoordelijk voor de acties van zijn spelers als er geen stappen worden ondernomen en excuses worden aangeboden voor deze acties wanneer deze buiten proporties zijn?

O.T. : hoop gezeik om niks, blindelings op een MB vertrouwen die je niet van buiten de specifieke wereld kent is altijd een doodswens.
 
Reactiescore
460
Ik zie zo vaak terugkomen dat 1 speler gewoon een hele stam aan MB's heeft. Noobs
 
Bovenaan