Zoekresultaten

  1. [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

    Snif snif, tot de volgende keer :)
  2. [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

    Freaker Play was geen wolf, dus wat dat betreft een goede speler, vandaar de keuze. Sorry! :)
  3. [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

    Ook een wolfje daar denk ik..
  4. [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

    Ik vond het bovenstaande wel goede opmerkingen van Freaker Play. Ik ga voor PrOblieb
  5. [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

    Dat kan natuurlijk ook ;), als het waar is :p
  6. [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

    Jij hebt heel makkelijk op KS gestemd. Achteraf klopte het niet, zegt dit misschien iets over jou rol?
  7. [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

    Aangezien ik gisteren een verkeerde keuze heb gemaakt door met de menigte mee te gaan, ben ik opnieuw de boel aan het doorlezen. Hier maakt Capricorno wel een goede opmerking... Heeft iemand Rob al vrij gepleit van het zijn van een wolfje?
  8. [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

    Ik wilde jou als bm hebben, dus hopelijk kun je me helpen ;) Iemand heeft gisteren een post gedaan op candiu en problieb met een mooie onderbouwing. Nou ging ik gisteren ook op de mening van een ander af en dat ging niet helemaal goed, dus probeer ik het nu andersom. :) Heb jij informatie oid...
  9. [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

    Ik vind het lastig, maar ik stem op KS, ivm het wel erg graag willen weten waarom gisteren die lunch oid niet is doorgegaan.
  10. [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

    Ik denk dat diegene het niet als netwerken bedoelde, maar meer als ik ergens tegenaan loop en het niet meer snap. Zo las ik het in ieder geval.
  11. [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

    In het echte spel gebeurt dit ook weleens, dan moeten een wolf en burger overblijven en mogen ze niet delen met wie ze samen over moeten blijven. De wolf moet dan zijn maatje (burger) boven zijn mede wolfjes zetten. Geeft wel een leuke wending.
  12. [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

    Hoeveel harige dieren zitten er in dit spel? Is dat bekend? Want dan kunnen het er ook meerderen zijn toch? Of stel ik nu een domme vraag...?
  13. [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

    Ik houd me nog een beetje op de achtergrond om het spel goed te leren en jullie een beetje te kunnen peilen, maar ik vind het persoonlijk ook een goede vraag:), interessante informatie voor een wolf..
  14. [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

    Ik begrijp je gedachten, maar ik ben in dit geval met de meerderheid meegegaan. Ik ken het spel niet van TW, maar wel van real live.
  15. [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

    Oké, dank je, handig om te weten :). Toch best lastig om dit spel van een scherm te spelen ipv irl :), wel leuk :).
  16. [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

    Ik ken hem niet persoonlijk, ben alleen uit gegaan van dat bericht, maar misschien is hij in dit spel wel een weerwolf en moet hij sowieso geen BM worden :p. Spieder ken ik niet (de rest ook niet trouwens :P ), dus ik zal het wel zien :).
  17. [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

    Omdat iemand hierboven zei dat nonkel goed speelde in het vorige spel. Hopelijk geldt dat 'goed' ook in dit spel :).
Bovenaan