Zoekresultaten

  1. Magic98

    Kr33log - Is dit het einde van TribaWars.nl

    . Gezien de kennis over hoe je helder en zelfverzekerd communiceert ontbreekt en er totaal geen uitleg komt op vragen dan maar even een "korte" samenvatting. Het zou respectvol zijn aan je de spelers die effectief een vraag stellen deze ook te woord te staan. Er gaat van alles rond op dit...
  2. Magic98

    Oh nee waar is mijn trofee?

    Ik denk dat het functioneren van de trofeeën niet correct verloopt, de gehele community heeft een trofee ontvangen in de afgelopen dagen en deze is nu weg?! De andere trofeeën staan er namelijk nog wel? is dit een technisch foutje? Ik heb voor de zekerheid even een support ingediend want dit is...
  3. Magic98

    Team Rob

    Team Rob!
  4. Magic98

    Team Bappos

    Team Bappos!
  5. Magic98

    Team Westkip

    Team Westkip!
  6. Magic98

    Team Moh

    Team Moh?
  7. Magic98

    Straatnamen

    Abc der straatnamen! Abbey Road B C D E F G H I J Koningin Elisabethstraat L M N O P Q Route 66 S T U V W X Y Z
  8. Magic98

    Winnaar!

    Wie als laatst hier post is de winnaar! Ik dus :biggrin:
  9. Magic98

    Dit of dat

    Heel simpel, je zet 2 opties neer en de persoon die na jou post moet zijn favoriete van die 2 opties neerzetten en andere opties plaatsen. Voorbeeld: Ready? Laptop of desktop?
  10. Magic98

    Roep om gelijkheid?

    Roep om gelijkheid? In onze maatschappij is een onmiskenbare beweging zichtbaar om meer gelijkheid te realiseren. Er is onder meer aandacht voor gelijkheid tussen mannen en vrouwen, tussen mensen van verschillende etniciteit en tussen mensen met verschillende geaardheid en/of genderidentiteit...
  11. Magic98

    Food corner

    Naar aanleiding van een gesprek in het #Food kanaal in de Tribalwars.nl Discord vonden @Don Hassies en ik het een leuk idee om ook op het forum te proberen met een foodtopic. Ben je nou een foodie, hobbykok, lekkerbek of is het puur uit noodzaak? Eten is iets dat we allemaal gemeen hebben. Het...
  12. Magic98

    Six degrees of separation ( “zes graden van verwijdering”)

    Het idee dat iemand op de planeet verbonden is met een andere persoon via een keten van kennissen met niet meer dan vijf schakels is een gek idee. De bekende theorie van zes graden van verwijdering stelt dat iedereen met elkaar is verbonden via anderen die ze kennen door maximaal zes...
Bovenaan