Zoekresultaten

  1. QStarr

    [Stam] Castile

    Hahahah, ziet er erg magisch uit op de een of andere manier, dus complimenten voor het in 2 dagen gemaakt te hebben! Ik wacht nog even die van Kitana af, als die inzending binnen is zal ik mijn keuze maken!
  2. QStarr

    [Stam] Castile

    Hahahahh, nvm! Ik dacht boven wereld x een sniper te zien zitten :P https://prnt.sc/wiai2k Bij nader inzien is het de lichtval volgens mij
  3. QStarr

    [Stam] Castile

    Coca kasteel, een klassieker die mooi de invloeden toont van de Goten en de Moren, moest goed zoeken eerst naar de sniper, camoufleert zeer netjes! Leuk :D Ik ben benieuwd!!
  4. QStarr

    Sneak Preview - Wereld 78

    Oh, zeer interessant! Zou voor zo'n andere speelstijl zorgen inderdaad, verklaart een hoop
  5. QStarr

    [Stam] Castile

    Beste, Ik was erg benieuwd of er iemand interesse had om een plaatje te maken voor de stam Castile. Momenteel heb ik een plaatje van een van Saint Fernando III, koning van toenmalig Castile en Leon. echter denk ik dat het tijd is om een stamplaatje te nemen gecreëerd door de community zelve...
  6. QStarr

    Sneak Preview - Wereld 78

    Klein vraagje, waarom kunnen stammen op W65 van guerrastribales.es 50 spelers hebben en zie vooralsnog dat er veel stammen zijn die met elkaar concurreren. Terwijl hier de stammen juist kleiner en kleiner worden. De hoeveelheid spelers van die wereld zit op 3,7k, niet zo'n heel groot verschil...
  7. QStarr

    Praathoek

    Dankjewel!!
  8. QStarr

    Praathoek

    Merci! Overigens ook nog een gelukkig nieuwjaar aan iedereen, aan de late kant, maar goed
  9. QStarr

    Praathoek

    Werd vandaag ook naar het forum verwezen, fijn om te zien dat het hier actiever is dan op discord :p
Bovenaan