[Stam] Castile

Reactiescore
2
Beste,

Ik was erg benieuwd of er iemand interesse had om een plaatje te maken voor de stam Castile. Momenteel heb ik een plaatje van een van Saint Fernando III, koning van toenmalig Castile en Leon. echter denk ik dat het tijd is om een stamplaatje te nemen gecreëerd door de community zelve.

1. De tekst: Castile
2. Kleurencombinatie(s): De tekst zou ik het liefst goudkleurig hebben, eventueel met een rand zodat het op kan vallen in het plaatje
3. Thema:
Het thema draait hierbij om een kasteel en een sniper van het Spaanse leger.
4. Plaatje(s) om te gebruiken: Voel je vrij om gebruik te maken van welke plaatjes je maar wilt, voorwaarden zijn dat het een kasteel is geweest in het Spaanse Castilië, en dat de sniper daadwerkelijk van Spaanse komaf is.
5. Deadline: -
6. Prijs/gift: 750PP


Gezien mooi werk beloond moet worden heb ik het ingesteld op 750pp. Hoop dat sommige van jullie het zien zitten om er eentje te maken.

Met vriendelijke groet,

-QS
 
Reactiescore
104
2DzN6D5.png
 
Reactiescore
493
kasteel TW formaat.jpg

Ben sinds 2 dagen even bewerking programma aan het testen/uitproberen hoe zo iets werkt.
Heb wel snipertje erin, en als je heel goed kan inzoomen zie je de spaanse vlag op zn schouder :wink:
 
Reactiescore
2
Hahahah, ziet er erg magisch uit op de een of andere manier, dus complimenten voor het in 2 dagen gemaakt te hebben!

Ik wacht nog even die van Kitana af, als die inzending binnen is zal ik mijn keuze maken!
 
Bovenaan