Zoekresultaten

  1. Top/flopstammen

    @anonymous threat altijd elkaar niet echt gemogen maar beter sloop je die panda, die intern noob mag van mij part ook geen wereldwinst op zijn profiel hebben
  2. Top/flopstammen

    leuk om te zien dat AF nog leeft, heb daarna ook nog ingelogd op het spel en zie dat panda overgestapt is naar house??? wat doet hij dan precies om telkens te overleven en telkens te stamhoppen? biedt hij zijn kontje aan jullie ofso @ house?
  3. Top/flopstammen

    Denk eerder dat Maai&premades wereld 77 hebben verziekt, Door jullie premade actie was heel zuidoost en zuidwestkant van w77 sinds het begin al afgelopen. met het gevolg dat de meerderheid van de spelers van deze continenten zijn gestopt. Zoals ik al eerder zei was mijn doel om maai niet de...
  4. Top/flopstammen

    Jammer ik wist niet dat RIP maai = RIP AF :(:confused2::tongue:
  5. Spotprenten

  6. Spotprenten

  7. Spotprenten

  8. Golden awards

  9. Top/flopstammen

    lees mijn allereerste forum post op de stabpost van je leider: Ik had aangegeven dat ik geen forumpersoon ben + mijn taalgebruik niet voor jullie zal aanpassen. vooral niet voor het spel tribalwars dat doodbloedt dankzij jullie
  10. Top/flopstammen

    Want hoofdletters en interpuncties zijn inderdaad heel belangrijk op tribalwars.nl :redface:
  11. Top/flopstammen

    zekers, komt allemaal door de premade noobs die de wereld gelijk denken te winnen. helaas lukt dit ze niet en komen ze op AF zeiken en janken aka maai
  12. Oorlogstopic Maai vs China

    met zn allen? als ik in en too hot als duo? Ikzie geen like spam van dezefde persoon op een nutteloze reactie. Ik krijg alleen weleens een like van too hot inderdaad, verder niks? Je kan zelf bekijken wanneer mijn laatste post in deze topic is, Heb het posten op forum al opgegeven een langetijd...
  13. Oorlogstopic Maai vs China

    definitie van maai : we moeten met ze allen even dubbel posten onder elkaar en elkaar liken, dan heeft een post van ons een beetje waarde :redface:
  14. Oorlogstopic Maai vs China

    premade van 50+ zijn blij en trots dat ze met zoveel man 1 speler hebben weggewerkt dit gaan ze dan gelijk op de forumposten en op elkaar circle jerken, :redface: :redface: :redface: denk dat jullie (maai) zelf tot de laagste niveau behoren :')
  15. Top/flopstammen

    weer zo een onduidelijke kleuter reactie waar je niks aan hebt
  16. Top/flopstammen

    Je vroeg toch om bewijs van de 50+ premades? mooi dat je dat zelf nog even doet. Dan nog eens early game met je premade noobs een jank post beginnen op AF over een ''Chinastab'' op jou, nadat wij jou hadden weggespeeld als spion. Vervolgens ook op al mijn posts met duidelijke statements van...
  17. Statement Sense.

    Maai kon het inderdaad niet alleen tegen ons ;) ze hadden een extra flank nodig, aangezien bloodyhell en incompetent een dikke muur gingen vormen. Maar goed, helaas moest maai weer vies spelen (zoals verwacht) en moesten ze (jullie stam met de meest nadelige positie) manipuleren :')
  18. Top/flopstammen

    Dit was een 4000 dorp in early game van hem waar een edeltrein van ons opliep. Dit kon hij niet meer verdedigen en had zijn dorp van 4000 naar 200 met PP afgebroken in een 3-4 uur edeltrein reis. Dus ten eerste, 'dorpen afbreken' vanuit CHINA moet je niet eens meer over beginnen. Hij had geluk...
  19. Spotprenten

Bovenaan