Top/flopstammen

Reactiescore
760
Dood kan je wel zeggen tering
 
Reactiescore
1.363
Tja, house en gaatje hebben er zelf voor gekozen om de wereld te verzieken, zie hier t resultaat. Wens de beide stammen veel plezier met de eindstrijd. Hopelijk spelen ze m fair :)
 
Reactiescore
3.537
Tja, house en gaatje hebben er zelf voor gekozen om de wereld te verzieken, zie hier t resultaat. Wens de beide stammen veel plezier met de eindstrijd. Hopelijk spelen ze m fair :)

Dat is natuurlijk wel een beetje kort door de bocht. Dat House en Gaatje een BG aangingen was door het recruit beleid en de overmacht van Maai. Zulke afspraken tussen andere stammen is vaak het gevolg van een stam die de overhand neemt op een wereld. Het is daarom ook een kunde om op het juiste moment in een wereld te pieken zodat ook samenwerkende stammen het moeilijk tegen je krijgen. Op het juiste moment pieken heeft vaak ook met geluk te maken moet ik er dan wel weer bijzeggen.
 
Reactiescore
80
Tja, house en gaatje hebben er zelf voor gekozen om de wereld te verzieken, zie hier t resultaat. Wens de beide stammen veel plezier met de eindstrijd. Hopelijk spelen ze m fair :)


Denk eerder dat Maai&premades wereld 77 hebben verziekt, Door jullie premade actie was heel zuidoost en zuidwestkant van w77 sinds het begin al afgelopen. met het gevolg dat de meerderheid van de spelers van deze continenten zijn gestopt.

Zoals ik al eerder zei was mijn doel om maai niet de wereld te laten winnen, en dat is mooi gelukt zie ik :p:p
he oelewapper, jason stathammetje. anonymous noob, kip op tiktok, not so supergirl :biggrin::biggrin::biggrin::p:p

Beter om geen premades meer te vormen, want dit hebben jullie allemaal aan jullie zelf te danken,

& anders een actiepunt voor de beheerders van dit spel om premades op tw te verbieden ;)
 
Reactiescore
5.598
Premades verbieden:biggrin::biggrin::biggrin:
 

DeletedUser69389

Guest
Denk eerder dat Maai&premades wereld 77 hebben verziekt, Door jullie premade actie was heel zuidoost en zuidwestkant van w77 sinds het begin al afgelopen. met het gevolg dat de meerderheid van de spelers van deze continenten zijn gestopt.

Zoals ik al eerder zei was mijn doel om maai niet de wereld te laten winnen, en dat is mooi gelukt zie ik :p:p
he oelewapper, jason stathammetje. anonymous noob, kip op tiktok, not so supergirl :biggrin::biggrin::biggrin::p:p

Beter om geen premades meer te vormen, want dit hebben jullie allemaal aan jullie zelf te danken,

& anders een actiepunt voor de beheerders van dit spel om premades op tw te verbieden ;)
Hoe zie je dat überhaupt voor je kerel? Want dan zou je al zonder stammen moeten werken. Wanneer dat gaat gebeuren kun je het spel beter opdoeken. Ook gezien de naam waar Tribal in is verwerkt.
 
Reactiescore
1.363
Denk eerder dat Maai&premades wereld 77 hebben verziekt, Door jullie premade actie was heel zuidoost en zuidwestkant van w77 sinds het begin al afgelopen. met het gevolg dat de meerderheid van de spelers van deze continenten zijn gestopt.

Zoals ik al eerder zei was mijn doel om maai niet de wereld te laten winnen, en dat is mooi gelukt zie ik :p:p
he oelewapper, jason stathammetje. anonymous noob, kip op tiktok, not so supergirl :biggrin::biggrin::biggrin::p:p

Beter om geen premades meer te vormen, want dit hebben jullie allemaal aan jullie zelf te danken,

& anders een actiepunt voor de beheerders van dit spel om premades op tw te verbieden ;)
Jij hebt tbh echt 0,0 gedaan om heel eerlijk te zijn hoor kerel ;).
Alleen wat gestabt en gejankt volgens mij :p
Maar leuk dat ''jouw doel'' bereikt is!
En het heeft nooit maai geheten voor de 1000ste keer.
Het was altijd trump geweest.

Dat is natuurlijk wel een beetje kort door de bocht. Dat House en Gaatje een BG aangingen was door het recruit beleid en de overmacht van Maai. Zulke afspraken tussen andere stammen is vaak het gevolg van een stam die de overhand neemt op een wereld. Het is daarom ook een kunde om op het juiste moment in een wereld te pieken zodat ook samenwerkende stammen het moeilijk tegen je krijgen. Op het juiste moment pieken heeft vaak ook met geluk te maken moet ik er dan wel weer bijzeggen.

Wij hebben eigenlijk maar 2 mensen gerecruit? Jason en Corpse. En grizz uiteindelijk ook voor de meme :p. (ook uit reactie van de vieze naaiactie van gaatje en co)
Afspraken zijn gekomen, omdat wij de fusie met gaatje hebben afgezegd ;).
Daardoor had gaatje die bg met house gedaan.
Wij wouden het eerlijk houden en een 1v1v1 doen, maar gaatje zag het anders.
En house ofc ook.
Dus vind dat van jou ook een beetje kort door de bocht.
T werd altijd tegendraads gebracht, maar uiteindelijk wouden wij een fairplay doen.
Maar dat werd niet gesupport vanuit de andere kampen, een misschien verkeerde zet, maar wel eentje waar ik geen spijt van heb uiteindelijk.
Dus dan kun je de vraag beter andersom stellen.
Je kon het leuk houden, of het verpesten zoals zij deden.
Het enige jammere wat ik vind is dat het stabben/cfen nooit rechtvaardig is aangepakt imo.
Vooral van house.. + de stab van gaatje tegen grizzly..
 
Bovenaan