Zoekresultaten

  1. Fichtme

    Verdediging Mass aanvragen kruis def

    Met dit script kan je gemakkelijker kruisdef opvragen tot een bepaald aantal. Idee komt uit de creed package waar soort gelijks ook was gemaakt. Mochten dorpen niet genoeg hebben, zal het script zoveel mogelijk invullen om toch aan de groep te voldoen. Dit zorgt ervoor dat je geen mannen heb...
  2. Fichtme

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Dan moet je toch even de kaart erbij pakken :confused2: Of we hebben een cf account bij jullie :eek2:
  3. Fichtme

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    FF Gaatje maken in House en Trump :redface:
  4. Fichtme

    Stats Simpele troepenteller

    Simpele troepenteller, Die snel in een simpel overzicht laat zien hoeveel er nog thuis staat.
  5. Fichtme

    Oorlogstopic Maai vs China

    Ik haat niet hoor, las het toevallig :p
  6. Fichtme

    Oorlogstopic Maai vs China

    Kunnen we het nog wel netjes houden denk dat het laatste een beetje overbodig is.
  7. Fichtme

    Top/flopstammen

    Spijt me zeer, maar vanaf mijn kant zie ik de cf echt niet. :confused2:
  8. Fichtme

    Top/flopstammen

    Ik had geen NAP?
  9. Fichtme

    Spelen jullie nog?

    Das echt nog zuurder.
  10. Fichtme

    Top/flopstammen

    Waarom heb ik waanbeelden? Dat het een mb stam van jullie was wisten we niet (jullie vertelde dat jullie enkel een NAP met die stam hadden). We kwamen er dus ook laat achter dat jullie ons meerdere malen hadden aangevallen. Dat AF vervolgens 1 van de spelers intern binnen onze lijnen zonder...
  11. Fichtme

    Top/flopstammen

    Hahah jij verdraait het wel flink he? Anonymous forever is hier de smerige speler, die tijdens een bg in een speler zijn afgesproken edel lijnen internt. Daarnaast vind ik dat ik niet aan het cf'en ben. Het is meer dat Anonymous forever cf. Die plaatjes hebben jullie hier al meerdere malen...
  12. Fichtme

    Top/flopstammen

    ??
  13. Fichtme

    Top/flopstammen

    Beetje triest wat er hier gaande is, dat ik meteen bestempeld wordt. Je internt dorpen tegen me front buiten je cluster (cf) en jij gaat er nu vanuit, dat als ik dorpen ernaast pak dat het jouw cluster is en dat ik een smerige trieste speler ben? Het is volledige vijandlijk cluster. Mijn dorpen...
  14. Fichtme

    Top/flopstammen

    Gaat het voor de rest wel goed :confused2:
  15. Fichtme

    Spelen jullie nog?

    dat was een halve maand :eek: :sneeuwman:
  16. Fichtme

    Hahaha, moet je in de gaten houden danny.

    Hahaha, moet je in de gaten houden danny.
  17. Fichtme

    Spelen jullie nog?

    Pittig jammer, kunnen ze zeker ook niet herstellen :??
  18. Fichtme

    Spelen jullie nog?

    Waar is mijn oude forum account gebleven. :(
  19. Fichtme

    Spelen jullie nog?

    :sneeuwman:
Bovenaan