Zoekresultaten

  1. Einde wereld awards

    Speler awards Beste speler: EOS (niet het account, daar niet veel van gezien, maar de spelers erachter ;) ) Beste stamspeler: Little kitten, EOS, Liznor, Lets Go & Cabbie deden alle 5 leuk mee. Beste aanvallers: Burger, Piet & William (lekker edelspammen op EOS, via vv of als floaters) Beste...
  2. Spotprenten

    Vond Coruscant toch wel een stuk leukere naam
  3. [Verholpen] Opslagplaats timer

    Het gaat om transporten die dezelfde seconde binnenkomen, niet vlak na elkaar. Dan kun je inderdaad gewoon de pagina verversen voor een update van de afteltijd. Het lijkt er echter op dat er maar 1 transport per seconde wordt meegerekend in de de tijd totdat de opslag vol zit.
  4. [Verholpen] Opslagplaats timer

    Oh. Nou ze mogen wel even inloggen bij me om het zelf te zien :)
  5. [Verholpen] Opslagplaats timer

    Ik heb het idee dat de (aftellende) tijd die bij de opslagplaats staat (voordat hij vol raakt), niet accuraat is als er veel transporten binnenkomen. Heeft denk ik te maken met transporten die op de zelfde seconde binnenkomen. Zie screenshot hieronder voor een voorbeeld. In dit geval was mijn...
  6. Golden Awards

    Binnen, óf buiten de stam ;)
  7. De praktijken van Little Kitten

    Ik ben het met je eens dat het met de nieuwe regels dubieus is dat Little Kitten dorpen recapt op jullie. Er wordt dan inderdaad niet gevochten voor de overnames, zoals in de nieuwe 'regels' staat. Ik weet dat dat al jaar en dag gebeurt, en het is ook vrij logisch dat zoiets gebeurt als een...
  8. De praktijken van Little Kitten

    Als er inderdaad geen verliezen te zien zijn aan beide kanten, zou het dan misschien kunnen dat een dergelijke fusie/intern geen significant 'competitief voordeel' oplevert? Hoe groot zijn de spelers waar het om gaat? En wat wil je er precies mee zeggen dat "4-5 spelers uit je stam al meerdere...
  9. Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

    Op basis van deze richtlijnen en huidige handhaving, kun je denk ik beter een legertje MBs hebben die omstebeurt iets voor je clearen en/of edelen, dan één goede actieve. Ze zullen die ene eerder zien als enkel en alleen in dienst van de MH, dan meerdere MBs die zo nu en dan iets voor je doen...
  10. Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

    En juist dat maakt het moeilijk om met een MB samen te spelen. Je weet nooit wanneer het teveel voordeel oplevert voor de MH.
  11. Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

    Accounts die doorlopend andere spelers een competitief voordeel geven, zullen geband worden, alsdus @Duckje . Ik zie niet in hoe een MB dan nog past in deze regelgeving. Een dergelijk account zal namelijk op regelmatige basis clearen (en vooredelen) zodat een andere speler de dorpen gemakkelijk...
  12. Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

    Enigszins tegenstrijdig van Duckje.
  13. Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

    Update: MBs zijn vanaf heden 'de-facto' verboden. Er mag niet op regelmatige basis door dezelfde speler worden gecleared (en voorgeëdeld) zodat een andere speler de dorpen gemakkelijk en zonder tegenstand kan overnemen.
  14. Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

    Als een MH boven een 20/25/30:1-regel uitkomt van kleine spelers, mag een MB dan helpen met de kleine spelers overnemen en dorpen vervolgens afstaan? Zo niet, dan groeit iedereen van je team/stam op een gegeven moment te groot om kleine spelers aan te kunnen vallen.
  15. Spotprenten

  16. Spotprenten

  17. Overig PackageCounter

    Exclusief voor pakketjes werelden (bijv. Classic vaak). Klik het script aan in het Adelshoeve scherm. Er verschijnt een simpele alert boven in het scherm met meer informatie over het aantal edels dat je zou kunnen bouwen met je totaal aantal opgeslagen pakketjes, hoeveel pakketjes er vervolgens...
  18. Spotprenten

    Vind ik nou ook! Kunnen we terug gaan naar lousy spotprenten hier? :rolleyes:
  19. De Schandpaal

    Hoe is er misbruik gemaakt van de NAP precies? Hebben mensen überhaupt de PMs omtrent de NAP gelezen? CHINA was volkomen akkoord met de NAP en de opzegtermijn. Wij stelden deze betrekking voor, omdat wij inderdaad dachten dat het voordelig voor ons zou uitpakken. CHINA nam de NAP aan, omdat zij...
  20. De Schandpaal

    Je bestelt iets online met 14 dagen retour + geld-terug garantie. Na ontvangst blijkt het product je toch niet zo goed te bevallen. Je licht de verkoper in dat je het product terug gaat sturen. Na X dagen heb je nog geen geld terug gekregen op je rekening. Je neemt contact op met de verkoper...
Bovenaan