Zoekresultaten

  1. Top/Flopstammen

    Kunnen we niet gewoon alle krachten bundelen en 1 massa op Do Not Eat Yellow Snow uitvoeren.
  2. Top/Flopstammen

    Wereld wordt wel steeds triester. rimspelers zoals Do Not Eat Yellow Snow wordt achter de vijand in de rim gestart vol gestouwd met gs door zijn stam en heeft in 1 week 13 dorpen. hoe je maar wilt spelen lol
  3. Het grote complimententopic

    Waarom een gigantische ego, mis ik iets haha? Wij zeggen alleen dat je ons niet mag interen zodra jullie dat willen, (als dit tegenwoordig al groot ego betekent?) De enige die dan een groot ego heeft zijn jullie.
  4. Het grote complimententopic

    @Interdictum. je kan ook gewoon zeggen, er is prima gedeffd tegen 106 edels. deze wereld is toch gespeeld voor a lesson aangezien jullie vanuit meerdere kanten komen. Hierbij verwijs ik naar https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/spotprenten.204971/page-18 Hopelijk mogen we aankomende...
  5. Spotprenten

    voorspelling op korte termijn...
  6. Spotprenten

    Dan had je gisteren moeten kijken @Kyuka zat gisteren over de 1K
  7. Spotprenten

  8. Top/flop spelers

    Als je naar de stats kijkt. Snap ik wel waarom imago het een saaie wereld vindt maar verwacht binnenkort wel wat acties aan het front dus zie jullie daar ❤️
  9. Spotprenten

    Kunnen wel zeggen dat Piper perri het druk had gister^^
  10. Stelling van de dag

    Stelling: forummoderators moeten harder optreden tegen offtopic reacties. Goed voorbeeld (vind ik zelf) hiervan is het top/flop stammen topic waar alleen maar gehuild wordt op elkaar
  11. [STABTOPIC] De Holbewoners hebben het mes uitgevonden.

    Gewoon niet meer dit soort werelden spelen heu
  12. [STABTOPIC] De Holbewoners hebben het mes uitgevonden.

    Conclusie: Werelden met universiteiten zijn kansloos, iedereen naar wereld 73 :like:
  13. Top/Flop stammen

    Ik speel ook gewoon op een account nog op w73
  14. Top/Flop stammen

    Join anders imago deze worden ook opgedoekt na 1 massa :p
  15. Golden Awards

    Dus?
  16. Oorlogstopic: Algemeen

    Dit had kip best wel mogen zeggen. Ben tot 4 uur wakker gebleven om te taggen en deff eventueel te schuiven :p
  17. To stab or not to stab

    Heee ga weer eens flammen :P!
  18. To stab or not to stab

    Die "Perma" NAP zijn er nog afspraken gemaakt verder welke spelers hieronder vallen? of is er alleen gezegd perma NAP en verder niks afgesproken?
  19. Golden Awards

    Er zijn vele aanvallen op 0 ms getimed. Heb de rapporten onder ogen gezien. Maar inderdaad misschien moet ik niet te snel conclusies trekken. Ik vind het zaakje iig stinken Hoeft maar 1 co van het acc het te doen zonder dat jullie het weten .. maar kan het niet bewijzen helaas, dus misschien...
  20. Golden Awards

    Uhm, in mijn opzicht zijn er veel dingen fout gegaan bij jullie waardoor ik jullie nomineerde. Daarin tegen ben ik ook wel van mening dat jullie veel geleerd hebben van deze wereld wat ik ook in mijn post verwerkte. Als je met timebots en een massa aan premium punten niet 1 speler weggespeeld...
Bovenaan