Zoekresultaten

  1. Beast Incarnate.

    Nostalgie

    Hallo iedereen, Ik dacht: laat ik nog eens langskomen op het WvW forum bijna 2 jaar later ongeveer. Is dit forum dood of klopt er iets niet aan de auto manier waarop hier geselecteerd wordt. Zie zelfs geen persoonlijk ongelezen topics sinds ik hier het laatst zat... Greetz
  2. Beast Incarnate.

    Golden Awards

    Jullie weten hoe het werkt :). Beste speler: Beste stam: De beste stam speler: Het grootste ego: Beste leider: Slechtste leider: Meest overschatte stam: Meest onderschatte stam: Meest overschatte speler: Meest onderschatte speler: Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met wie...
  3. Beast Incarnate.

    Rapportjes

    Hier kan je je rapportjes neerzetten.
  4. Beast Incarnate.

    Praathoek

    Hier kunnen jullie in alle rust en gezelligheid communiceren met elkaar :).
  5. Beast Incarnate.

    Forummoderatorie casual 3

    Lieve bespelers van casual 3 Vanaf dit eigenste moment zal ik meehelpen om dit forum te modereren. Kort over mezelf: Ik ben Gilles, Belg en 21 jaar. Mijn hobby's bestaan uit sport (actief, denksport...) en werk momenteel part-time als data-inputter. Verder gewoon wat doen met maten en...
  6. Beast Incarnate.

    Voorstel milisecondes forumposten

    Beste tw-community en managers ervan Als fervent beoefenaar van Insomnia wil ik aankaarten of er een mogelijkheid is om de miliseconden te tonen bij de forumposts. Dit zou leuk zijn om te zien hoe dicht we erbij zitten/zaten. Als het mogelijk is, zou dit dan ook ontwikkeld kunnen worden...
  7. Beast Incarnate.

    Plaatje 250 PP (max 3x - Oproep aan de tw plaatjescommunity!!!)

    Lieve mensen, Zoals je kan zien is dit iet of wat speciaal. Bij deze vraag ik jullie plaatjes te maken (duh) Wat er speciaal aan is: alles kan, alles mag. Ik wil eens de creativiteit zien en kijken wat er mogelijk is met plaatjes maken hiero. Ik heb het graag flashy dus leef je uit...
Bovenaan