Zoekresultaten

  1. DUCKTATOR

    Stelling van de Dag

    Tikje laat. Voor de duidelijkheid, ik voel me wat bezwaard bij deze post, omdat ik veel liever anderen in positief daglicht zet. Maargoed, zal mezelf toch iets verdedigen. :redface: Ik was wel de laatste die zeurde om de hele dag te spelen/helpen zonder enige progressie. Ik heb men juist...
  2. DUCKTATOR

    [STABTOPIC] De Holbewoners hebben het mes uitgevonden.

    Dus de neutrale spelers van geitenbijters, die het uni plan naar jou hebben door laten sturen, zijn dikke stabbers omdat ze jullie niet helpen met ons aanvallen? Nouja, ineens, het hielp niet dat Stan vorige week voor de tweede keer het account op zijn naam probeerde te krijgen. De eigenaar...
  3. DUCKTATOR

    [STABTOPIC] De Holbewoners hebben het mes uitgevonden.

    Trust takes years to build, seconds to break and a lifetime to repair. Excuus, ik scheerde walk spelers even over 1 kam. Ik hoorde hier en daar nog steeds geluid dat het voorbij mocht wezen en saai was. Bijvoorbeeld deze spotprent van vorige week, maar ook in chats. Eens met dit stuk. Met...
  4. DUCKTATOR

    [STABTOPIC] De Holbewoners hebben het mes uitgevonden.

    Dat respect waren we al verloren voordat we de uni hadden aangeraakt. :tongue: In dit topic werd het gepresenteerd als een actie ipv een plan. Nadat walk de uni levelde dropte ik een pm naar walk en wachtten we tot walk ruim voldoende voorsprong had. Zodoende wint walk, wat het grootste...
  5. DUCKTATOR

    [STABTOPIC] De Holbewoners hebben het mes uitgevonden.

    Er is ruim voldoende voorsprong gegeven om jullie niet in te halen. Anders ging die uni wel direct omhoog nadat jullie een level pakten, jullie zaten op level 14 eenmaal onze level 12 uni ging bouwen. Ik had daar bovenop 2 dagen terug een pm gestuurd dat walk gewoon door moest bouwen. Ongeveer...
  6. DUCKTATOR

    Golden Awards

    De quarantaine is speciaal gestart voor een crisissituatie, waarin men massaal niet meer mocht werken en tijdelijk heel veel tijd kreeg. Niemand wist destijds dat een groot deel (van Nederland) weer aan het werk moest op 1 juni. Er werd zelfs nog gesproken dat deze wereld vroegtijdig zou kunnen...
  7. DUCKTATOR

    Spotprenten

  8. DUCKTATOR

    Golden Awards

    Déjà vu
  9. DUCKTATOR

    Golden Awards

    Haha thx :biggrin: En je hebt zeker wel een grote bijdrage gehad. Meest nolife is wel een feit ja.
  10. DUCKTATOR

    Page 4: Het spectrum der uitdaging en slagingskans - leidingguide voor dummies.

    Dat grootste account van w69, DUCKTATOR, heeft sinds de start in augustus tot vandaag aan toe elke munt via een zwarte vlag geslagen. Als er niet 8 maanden consistent tijd in werd gestoken zag het account er gewoon heel anders uit. Toewijding speelt nog altijd een rol, waar jij alles afdoet met...
  11. DUCKTATOR

    Scripts - Privé of publiek?

    Nouja, als een paar tegenstanders met weinig moeite een permanente 20k+ teller aanhouden ondervind ik daar wel wat hinder aan. Sommige scripts trekken de balans uit de benodigde tijd tussen aanvallen en verdedigen. Zodoende kan het spel gereduceerd worden naar bezigheidstherapie. Wat op een...
  12. DUCKTATOR

    Praathoek W69

    Dat walk de spelers in onze rimsafe heeft ingelicht met data en locatie van jullie massa om te helpen, lijkt me niet zo heel vergezocht. :rolleyes2: Screen van dag voor massa;
  13. DUCKTATOR

    Spotprenten

    Een bericht waarin de vijandige hoofdleider verteld te stoppen is geen belangrijke informatie? Please.
  14. DUCKTATOR

    Golden Awards

    Bruh (enkel reactie op mij) Nuja de verantwoordelijkheid legde ik bij jou omdat je dat op je neemt en ook draagt als leider walk. Tevens moest en gaat bijna alle "niet-leuke/noodzakelijke" communicatie via schedel. Bij het aanspreken van walk leden wijzen een aantal ook naar jou, dusja, "warre"...
  15. DUCKTATOR

    Golden Awards

    Toen ik met jou en schedel in discussie ging werd ik zwak, hersenloos en whatever genoemd. Daarnaast lees en schrijf je in een discussie met Warre meer dan in een filosofisch essay. Zit daar niet altijd op te wachten. :rolleyes2: Maar goed, ik zal nog eens reageren op je schets. Onderstaande...
  16. DUCKTATOR

    Praathoek W69

    Je kunt ze wel individueel terugtrekken, enkel niet allemaal tegelijk indien je 1 dorp aanvinkt waarvan de verzamelplaats is gesloopt. Dan krijg je de melding "bevel kan niet worden afgebroken". Als je enkel de dorpen aanvinkt die wel verzamelplaats hebben is er niets aan de hand. Net zoals je...
  17. DUCKTATOR

    Delayed support

    Het filmpje is al op verborgen gezet.
  18. DUCKTATOR

    Delayed support

    LOL
  19. DUCKTATOR

    De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

    1 juni lang? Daar wil ik wat perspectief tegen bieden. Van de aankondiging tot de deadline zit ongeveer 41 dagen. Deze tijd is amper genoeg om de dominantievoorwaarden op de correcte/afgesproken wijze te halen. Dit zijn 30 dagen + vredesperiode. De wereld heeft 2341 dagen geduurd, 41 dagen is...
  20. DUCKTATOR

    De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

    Ik zie voorlopig ook terechte winnaars overstappen. Zet hem op jongens. :)
Bovenaan