Zoekresultaten

  1. Ezio Auditore da Firenze

    Appreciatie topic

    Hierbij kan je iets posten dat je echt apprecieert aan de wereld of aan andere spelers! Ik zal nekeer beginnen! Ik apprecieer eigenlijk hoe hard men team wel niet werkt en onddanks het feit dat we elkaar nog maar deze wereld hebben gevonden, het echt wel een match made in heaven is en we...
  2. Ezio Auditore da Firenze

    Nachtraven

    Hoi nachters ! Wie zin heeft om nachtelijke babbeltjes te doen kan hier terecht ! Totaal geen online check btw. :)
  3. Ezio Auditore da Firenze

    Belg of NL

    Ik verveelde me en wou weten of er meer belgskes zijn of nederlanders in de server. Geen verplichting in sharen hoor. gr ps: ben zelf belgske
  4. Ezio Auditore da Firenze

    Top/Flop speler

    Ik zen ne keer benieuwd wie hier speelt en top of flop is eig.... Ikzelf inactief dus flop
  5. Ezio Auditore da Firenze

    Spotprenten

    Om deze ook weer hier in gang te krijgen vond ik dit wel toepasselijk voor de start !
  6. Ezio Auditore da Firenze

    Top/Flopspelers

    Waar zitten die pp spenders :D
  7. Ezio Auditore da Firenze

    [Avatar] Nieuw AF plaatje

    Hoi allemaal, Na terug naar dit ouwe kastaar forum te komen, heb ik zin in wat verfrissing ! Zodus ben ik op zoek naar een AF plaatje :). Tekst: / Thema: Ezio auditore da firenze Deadline: Geen Gift: 50-100 pp Favoriet tot nu toe: / Er zit geen haast achter ;). Gr, Dieter
  8. Ezio Auditore da Firenze

    Top & Flop spelers

    Is misschien nog wat vroeg, alhoewel we kunnen al bekijken of er premades van "hoge" kwaliteit zullen starten of niet? Gaan er wel ekte pro's deze wereld starten ? (inb4 slotje)
  9. Ezio Auditore da Firenze

    Grappige IGM's

    Post hier je hillarische mededelingen met andere tw spelers :D
  10. Ezio Auditore da Firenze

    Rapportjes

    Post hier je Rapportjes van goeie farmbuiten of gewoon domme def actie's bijvoorbeeld hehe :)
  11. Ezio Auditore da Firenze

    Rapportjes

    Het was er nog niet dusja. Plaats hier je awsome epic skeeled of gewoon interessante rapportjes.
  12. Ezio Auditore da Firenze

    [Profiel] Red Eyes Black Dragon 200 PP

    Dag AF mensjes! :) Ik zoek dus een Profielplaatje voor men w48 accie :p Ik hoop dat er wat mensen me kunnen verbazen met hun design kunst dinges whatever :p. Ik heb al een mooi plaatje voorlopig van ThaFatality maar ik zoek wat als backup te hebben mocht ik willen wisselen tussendoor ;). 1...
  13. Ezio Auditore da Firenze

    Met welke 10?

    Iedereen kent het topic wel beetje kontlikken enzo.... Kies je 10 spelers waar je graag mee zou in de stam zitten/mee op een account zitten/jou top 10 spelers. ik zal starten... 1:Sjoert (zou graag eens met hem premade zitten!) 2:Worstje (voor wat spam en vermaak) 3: Pim (aardige gast...
  14. Ezio Auditore da Firenze

    [Avatar] AVA voor AF gezocht!

    Hoi mensjes van het AF! Ik wil even beroep doen op de getalenteerde artwork mensen om een mooie AVA voor mij te maken op het AF! Hopelijk zijn er mensen die er tijd voor hebben momenteel. 1. De tekst:/ 2. Kleurencombinatie(s):Vrijblijvend voor de kunstenaars 3. Thema:Naruto,uchiha Itachi, een...
  15. Ezio Auditore da Firenze

    Spotprenten

    Het is zo lang geleden dat ik nog een grappige Spotprent heb gezien? Wie kan ons terug doen lachen? :D
  16. Ezio Auditore da Firenze

    Top/Flop spelers

    Welke topper of flopper gaat hier starten? :)
  17. Ezio Auditore da Firenze

    Rate de speler

    Lijkt me ook altijd een leuk topic om open te doen :D. Hammer gooi je erop los :o
  18. Ezio Auditore da Firenze

    Golden Awards

    Zo hierbij kunnen bepaalde mensen hun behoefte aan kontlikken waar maken :) Ik zal later deze week mijn eigen lijstje ook eens invullen :) Beste speler: Beste stam: De beste stam speler: Het grootste ego: Beste leider: Slechtste leider: Meest overschatte stam: Meest onderschatte stam...
  19. Ezio Auditore da Firenze

    [Profiel] W49 .Khal Drogo 100 PP

    Zo hier zijn we weer voor een aanvraag :). Ik en kyle zijn op zoek naar een passend profielplaatje voor ons accie :) 1. De tekst:Onze naam .Khal Drogo (wereld niet erbij) 2. Kleurencombinatie(s)Hierbij laten we de top artiestje's hun vrije gang gaan ;). 3. Thema:Game of thrones Khal...
  20. Ezio Auditore da Firenze

    Grappige IGM'S

    Heb er al een paar zal ze straks posten hehe.
Bovenaan