Zoekresultaten

  1. Conceived by Communism

    Stelling van de dag

    Op mijn pik getrapt? Bij lange na niet. Het is gewoon een kansloze post, en dat maak ik duidelijk. Deze post is dan ook geen weerstand te noemen, want je zegt eigenlijk heel weinig. Je pakt één voorbeeld eruit, en eigenlijk in deze hele post zeg je heel weinig: er staat veel tekst, maar...
  2. Conceived by Communism

    Stelling van de dag

    De laatste paragraaf begint letterlijk met "Je zou ook nog verder kunnen redeneren...". Dit is duidelijk dus een aansluiting op de paragraaf erboven, en het hele stukje gaat dus over UM. Het is misschien subtiel geschreven, maar ik kan iets enkel met wat er geschreven staat.
  3. Conceived by Communism

    Stelling van de dag

    Wat is dit voor een uitspraak? Kansloze post. Dus het feit dat 'n account het beter doet dan de rest, nota bene een account die echt een heel zware start heeft, maakt het niet leuk voor de wereld door te groeien? Hou op man, wat is dit voor een zinloze poging tot propaganda. Zullen we het...
  4. Conceived by Communism

    [Speeltopic] WvW #363

    Nou, ik vond je posts verdacht, zoals ik eerder zei, daarna raakte je stil, en nu ga je met als onderbouwing "dat ik bewust op je ga" mij rood maken. Ben je een gemakkelijk lynchtarget, of maak je het makkelijk?
  5. Conceived by Communism

    [Speeltopic] WvW #363

    Victorious is wel na mijn post van gisteren juist heel stil geworden, hij voelde zich schijnbaar wel aangesproken. Victorious
  6. Conceived by Communism

    Topstammen/Flopstammen

    Mooie analyse, mooi geschreven! @Zaeres je wordt hier trouwens echt een klotenoob genoemd dat je het effe weet.
  7. Conceived by Communism

    Spotprenten

    Wat een kapotslechte meme en spotprent
  8. Conceived by Communism

    Nachtraven

    Jij bij mij?? Het voelt niet goed dat je wel op dit AF zit te posten en niet bij mij zit, wat een breuk in een eeuwenoude relatie dit!
  9. Conceived by Communism

    [Speeltopic] WvW #363

    Rinske Is dat de enige motivatie die je daarvoor kan vinden? Victorious maakt alleen spamachtige posts, en ik ga juist op de inhoud, en dat is dan stemmen trekken? Ik ben juist diegene die dan op de inhoud ingaat, en probeer je zelf nu de aandacht weg te lokken van Victorious?
  10. Conceived by Communism

    [Speeltopic] WvW #363

    Dat zegt hij inderdaad helemaal niet? Het is een reden, maar geen voorwaarde. Erg makkelijk om hem hier te beschuldigen en rood te maken, niet?
  11. Conceived by Communism

    [Speeltopic] WvW #363

    Ik vind eigenlijk victorious wel verdacht. Nu weet ik niet hoe dit uiteraard normaal is, maar tot nu toe zijn alle posts zowat spamgedrag geweest, en hier wel beetje in de verdediging ook. Voor de rest niks zinvols?
  12. Conceived by Communism

    [Speeltopic] WvW #363

    Dat lees ik er wel ook uit ja! Helder, dank voor de snelle reactie!
  13. Conceived by Communism

    [Speeltopic] WvW #363

    Oké ik heb net even de rol van waakhond gelezen. Begrijp ik het goed dat het eigenlijk een soort beschermengel is, deze rol kiest iemand uit en dan als diegene geluncht wordt is de waakhond overleden i.p.v. het eigenlijke target? Of gaat het anders?
  14. Conceived by Communism

    [Speeltopic] WvW #363

    Jammer, volgende keer probeer ik het weer! Dan gaat mijn stem naar Time
  15. Conceived by Communism

    [Speeltopic] WvW #363

    Voor mij geldt hetzelfde, ben vanavond pas terug. In ieder geval: vers bloed in het potje, zoals er al gezegd werd. Iemand die geen vooroordelen heeft over anderen, of wraak moet nemen voor dat ene putje. Wie kan beter dit stelletje hopeloze gevallen leiden naar het beste dorp dat er is? Stem op...
  16. Conceived by Communism

    [Profiel] Solar Eclipse (W90)

    Wat ga jij posts van januari 2023 bumpen
  17. Conceived by Communism

    Spotprenten

    Beste sportprent van vandaag!
  18. Conceived by Communism

    [Inschrijftopic] Wvw #363

    1 miketijger 2 anthraxxol 3 jan1996 3.14 CbC 4 CL 5 Ownage 6. bombino 7. Speeder. 8. Tigor 9. Victorious 10. Rinske 11. niels 12. Legende 040. Sule 41. floWdoolB 15. Freaker 16. Time
  19. Conceived by Communism

    Stelling van de dag

    Je kunt nog steeds met 50 co's spelen, maar het is nog steeds dan maar 1 account en het aantal co's doet niks voor de bouwtijden, rekruteringstijden en dergelijke. Meer accounts doet dat uiteraard wel, je hebt effectief uiteindelijk altijd meer.
  20. Conceived by Communism

    Wat is er nodig om een wereld te winnen...

    Wat een katanoob, terecht naar de casual gejankt door Chaos!
Bovenaan