Zoekresultaten

  1. Barbarendorp

    Top/Flop Stammen

    Het krijgen van een goede start door het politieke aspect van Tribal Wars te gebruiken, zoals het bevriend raken met spelers in de buurt en onnodig troepenverlies voorkomen door je te laten uitnodigen voor een tot falen gedoemde stam in de buurt, is dus zwak en laf. Maar het boosten met een...
  2. Barbarendorp

    Top & Flop stammen

    Als speler die pas echt is begonnen met Tribalwars op w64 moet ik zeggen dat ik zeer te spreken ben over hoe KaKaKa speelt. Aardige mensen, zeer goede spelers en uitstekende leiding. De fusie tussen INNI, LK en Dood was zo goed uitgedacht dat de leden van INNI niet eens wisten dat ze onderdeel...
  3. Barbarendorp

    Spotprenten

  4. Barbarendorp

    Spotprenten

    Oké, nu moet je echt rustig gaan doen.
  5. Barbarendorp

    Spotprenten

    jezus man, doe eens rustig
  6. Barbarendorp

    Top & Flop stammen

    Gewoon dorpen vergeten leeg te zetten duh... :rolleyes:
  7. Barbarendorp

    Spotprenten

  8. Barbarendorp

    Spotprenten

  9. Barbarendorp

    Spotprenten

  10. Barbarendorp

    Top & Flop stammen

    Fijn dat 404 ons vanochtend heeft laten zien hoe een échte massa wordt uitgevoerd, kunnen wij en al die andere flopstammen hier op w67 wat van opsteken.
  11. Barbarendorp

    Spotprenten

  12. Barbarendorp

    Spotprenten

    lol Misschien kunnen we hier iets moois van maken? 404 niveau...
  13. Barbarendorp

    [Ingevoerd] Bolwerk grondstoffen overzicht

    Met de introductie van de interessante bolwerk feature is er een nieuw onderdeel aan de game toegevoegd waarin goed samengewerkt moeten worden door iedereen in de stam. De hoeveelheid grondstoffen die nodig is om het bolwerk te upgraden is geen grap en van ieder stamlid wordt uiteraard een...
  14. Barbarendorp

    Award: aanval op jezelf

    bedankt voor de uitleg. :cool: hè, dat is zonde van mijn tweede aanval. bedankt, Zopie234 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Zopie234: proud member of The V. in W20 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  15. Barbarendorp

    Award: aanval op jezelf

    beste TW leden, Een paar dagen geleden zag ik iemand met de Award: aanval op jezelf. Ik dacht die wil ik ook. (wel zonde van je soldaten, maar ja) Dus ik krijg hem in "Hout". Ik denk ik wil hem in "Brons" de eerste keer; verliezen: 65x:speer: en 1x:zwaard: de tweede keer; verliezen...
Bovenaan