Zoekresultaten

  1. TheDutch

    Gefeliciteerd Pi!

    Al duurt het nog een paar dagen voordat de wereld officieel sluit lijkt het me niet dat er nog veranderingen zullen plaatsvinden en feliciteer ik jullie. Erg mooi om te zien dat Pi W9 heeft gewonnen, nogmaals gefeliciteerd oud stamgenootjes! Een oude strijder die ooit eens op de zelfmoord...
  2. TheDutch

    Ik bied me aan als...

    giraffentemmer
  3. TheDutch

    Goudmunten halvering

    Met tienduizenden barbaren en een lage activiteit de laatste tijd, en met minder dan 1000 spelers lijkt mij het tijd voor een goudmunten halvering voor wereld 9! TWStats: http://nl.twstats.com/nl9/index.php?page=statistics Te zien: Daling van actieve spelers, explosieve stijging barbaren...
  4. TheDutch

    TheDutch is te pro?

    Ik ben te pro en daarom zet TW mij bij de stammen neer? VET :cool:
  5. TheDutch

    Even een lol momentje

    Exire is gevallen
  6. TheDutch

    Enquête

    Na het lezen en invullen van de enquête die aangekondigd stond op de homepage stond was er een vraag die me opviel. Het was iets in de trend van voor welke werelden gebruik jij PA, met onder andere de antwoorden alle werelden, voor speeds en enkel me hoofd wereld. Mijn idee was om als...
  7. TheDutch

    Post je begindorp

    Het lijkt mij grappig om te zien wie welke groei heeft gemaakt en waar naar toe. Mijn begindorp
  8. TheDutch

    Ik verklaar de oorlog aan

    Ik verklaar de oorlog aan... Wie kent het spelletje niet? Dit keer een improvisatie van het spelletje. Het heeft dus alleen te maken met wereld 13 dus met tw. Een voorbeeld: Ik verklaar de oorlog aan Appeljongens, omdat ik allergisch ben voor aardbeien. Zorg ervoor dat je de wie, wat en...
  9. TheDutch

    Af schijt

    Ik schijt af aan de afschijt en de afscheid spelers Ga ergens anders huilen ook al mag ik sommige van jullie wel :o
  10. TheDutch

    Co team

    Kijk het zit zo, ik kan in mijn 1tje makkelijk de speed aan. Maar ik vind het lullig voor jullie anders winnen jullie niet. Dus ik stel voor dat we met alle spellers van Solid Re. en mijn eigen schattekes op 1 account gaan :D Appeltje eitje!
  11. TheDutch

    Koekjes song

    JA, wie o wie heeft hier een eigen lied? Ik nu wel :D lees mee Voor de melodie ask -voltage- ;)' OFFICIELE KOEKJESSONG: TheDutch KOEKJESFANSONG We geven een koekje aan dutch, een koekje aan dutch. we geven een koekje aan dutch, een koekje aan dutch. want hij is zo lief! en zo...
  12. TheDutch

    Een vraagje van mij

    Mijn persoontje heeft een probleem. Een probleem met geluid over de computer. Heb al uren lang gegoogeld maar niks kunnen vinden, ook al aan verschillende mensen gevraagt maar die hadden er niet zo 1 2 een antwoord op. Het probleem gaat dat ik bestandjes op me computer gewoon kan afspelen...
  13. TheDutch

    De wereld is gered...

    ...dankzij koeien en kalvjes. Studenten uit Wageningen hebben onderzocht over het uitstoot van de koeien van methaangas. Naar het schijnt produceren de familie koe meer methaangas dan alle auto's en vrachtauto's bij elkaar. clicky voor meer info Maar heeft dit dan invloed op onze...
  14. TheDutch

    verzamelplaats

    Het is maar een klein ideetje maar toch. Bij de verzamelplaats kan je dorpen aanvallen/ondersteunen via de links favorieten, verloop en eigen. Ik was benieuwd of er ook een nieuwe optie aan toegevoegd zou kunnen worden namelijk ''verloop van dit dorp''. Wat het is spreekt natuurlijk vanzelf...
  15. TheDutch

    w9 vraag

    Hoe kan het zijn dat je pas op de 16e medespelers kan gaan aanvallen? Onder 5 dagen versta ik nog altijd 120 uur... Dat betekent niet dat je pas op de 16e kan aanvallen... Hoe zit dit?
  16. TheDutch

    Spléééééééée

    1e w9 toppic pwnt
  17. TheDutch

    Mail aanval

    Ik zat net met een vriend te overleggen waar we TW op kunnen verbeteren. Ik vond dat ik eigelijk wel een keer met een idee mog komen en dat is gebeurd: Je kan al een mail krijgen als een gebouw klaar is. Dit is voor sommige mensen heel handig sommige irriteren zich eraan. Wij kwamen met het...
  18. TheDutch

    Copy cat's •VAE•

    •VAE• heeft 2 copy' cats:eek: 2 grappenmakers dachten dat ze een zusterstam konden oprichten van •VAE•, dit zijn wij echter niet maar niet eens orginele copy cat's ( als het er al 2 zijn :rolleyes:
  19. TheDutch

    Zusterstam w2

    Yah, het is nu al zover gaefig2,! is geboren, de zustersstam van gaefig (bijna 300 leden)......
  20. TheDutch

    Pa

    Waar moet je je PA activeren?
Bovenaan