Zoekresultaten

  1. Triforce

    Dorpenvoorspeller

    :snob: FORUM EVENT DORPEN VOORSPELLER :snob: Beste W82-gangers. Tijd voor een forum event die nog nooit eerder is gedaan. Het doel is om het aantal dorpen te raden van de #1 stam + #1 speler op 14 december. Hoeveel gaan ze er hebben? Antwoord inzendingen kunnen tot 01 december. Inzendingen...
  2. Triforce

    Forum Moderatie W82

    Hallo allemaal Welkom op het Wereld 82 forum. Ik ga hier een oogje in het zeil houden maar ook gezellig meepraten. Ik hoop dat we het samen sportief en leuk kunnen houden en ik hoop dat ik niet in moet grijpen. Houd het forum overzichtelijk. Ik ga hierbij helpen. Wil je inhaken op een...
  3. Triforce

    Het grote stab beschuldiging en zeur topic

    Na het enorme succes van W64 wederom een topic waar iedereen ongegeneerd kunnen zeuren over stabs.
  4. Triforce

    [Profiel] Back to the Kitchen

    1. De tekst: Back to the Kitchen & Optioneel tekst onder huidige plaatje 2. Kleurencombinatie(s) Camo, met misschien roze als het past? 3. Thema: Leger, militair, wijzende mensen, misschien verrekijker. / Keuken, jaren 80 stijl met vrouw. 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Mijn huidige afbeelding...
  5. Triforce

    Het grote spot prenten topic

    memes.
  6. Triforce

    Het grote stab beschuldigings en zeur topic

    Titel zegt genoeg, hier kan gezeurd worden over heerlijke stabs :)
  7. Triforce

    Nidal en Lekker Nidallen - 2 plaatjes beide 100pp

    Ik zoek 2 plaatjes! Liever beide door de zelfde maker om zo de zelfde stijl te hebben :) Spelerplaatje: 1. De tekst: Nidal 2. Kleurencombinatie(s) Geen blauw of paars. 3. Thema: Een mooie vrouw ;) 4. Plaatje(s) om te gebruiken: - 5. Deadline: Graag binnen deze week 6. Prijs/gift: 100pp 7...
  8. Triforce

    [Profiel] Nidal 150pp

    1. De tekst: Nidal (optinioneel Wereld 61) 2. Kleurencombinatie(s) Geen blauw 3. Thema: Mooie vrouw ;) 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Voor inspiratie, onze huidige die ik zelf heb geknutselt. 5. Deadline: Geen haast 6. Prijs/gift: 150pp 7. Favoriet tot nu toe:
  9. Triforce

    Plaatje Chosen Ones

    1. De grootte van het plaatje: 300x200 (Profielplaatje: max. 240x180 ; Stamplaatje: max. 300x200 ; Forum Avatar: max. 120x120) 2. De speler/stamnaam die erop moet komen. Chosen Ones (Als er tekst op moet kan je dat hier aangeven) 3. De kleuren die je graag wilt : stoere kleuren zoals rood en...
  10. Triforce

    Plaatje

    Hoi ik ben Stay-City. ik heb een stam Just Chill, en kan geen geschikt plaatje ervoor vinden, kan iemand er een voor mij maken? er moet Victorious op staan, liefst paarse letters. de rest mag je zelf verzinnen. wees creatief, Groet, Stay
Bovenaan