Plaatje

DeletedUser55088

Guest
1. De grootte van het plaatje:
(Profielplaatje: max. 240x180 ; Stamplaatje: max. 300x200 ; Forum Avatar: max. 120x120)
2. De speler/stamnaam die erop moet komen.
(Als er tekst op moet kan je dat hier aangeven)
3. De kleuren die je graag wilt
(Welke soorten kleuren je erop zou willen. Of laat deze keuze aan de designer)
4. Thema van het plaatje:
(Bijv. anime, game, ridders of monsters. Geef een zo uitgebreid mogelijke uitleg van je wens, zodat de designers hierop kunnen ingaan.)
5. Plaatje ter suggestie:
(Wil jij er een plaatje in? Geef dan aan wat voor soort plaatje, of geef er een link bij. Voor renders kun je kijken op Planetrenders. Voor overige plaatjes biedt Google een uitkomst.)
6. Deadline:
(Wanneer wil je uiterlijk een plaatje hebben? Of kies je als je een mooie ziet?)
7. Prijs/gift:
(Je kunt voor je plaatje een prijs geven. Dit hoeft niet!).
8. Favoriet tot nu toe:
(Veel plaatjesmakers vinden het fijn als ze weten welk plaatje je tot dan toe het mooist vind. Pas dit aan als je een mooi plaatje ziet. Is niet verplicht)
 

DeletedUser42499

Guest
Zoals hierboven al staat :)

Zal mischien vanaaf tijd vinden. (onverwacht veel te doen vandaag..)
 

DeletedUser

Guest
Weetje wat 't is.
Wij designers werken relatief lang op een plaatje.
En als het iemand is die ik niet ken, dan zou ik toch een soort compensatie ervoor willen.
 

DeletedUser48632

Guest
Dus jij wilt hiermee zeggen dat je een beetje PA-geil bent?
Of vat ik dat verkeerd op?
 

DeletedUser

Guest
Dus jij wilt hiermee zeggen dat je een beetje PA-geil bent?
Of vat ik dat verkeerd op?

Wat ik zeggen wil is dat ik geen moeite voor niks wil doen, compensatie kan idd bestaan uit PA of gs indien op de zelfde wereld, soms doe ik het zelfs ook voor slechts mijn naam in een profiel ter advertentie.
Ik neem als jij een baan krijgt dat jij ook betaald wilt krijgen, of moet de baas dan ook zeggen, betalen? wil je hiermee zeggen dat je een beetje geld geil bent?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser32020

Guest
Dat vat je 100% correct op.

Je zou het moeten zeggen als:
Wij fun/amateur photoshoppers werken (soms/vaak) lang op een plaatje dat we ,geheel vrijwillig, aan jou eisen laten voldoen.
Het zou dus erg leuk zijn als de persoon die het plaatje neemt een bedankje achterlaat, of een vermelding op ons profiel, dat is wat ons werk leuk maakt, een beetje erkenning!
 

DeletedUser

Guest
PA geil?
Zei ik dan dat ik het alleen voor PA doe?
Lees eerst mijn post voor dat je reageerd :).
Ondertussen heb ik al gereageerd op een pm van hem, en maak ik zijn plaatje voor slechts een plekje in zijn sig, zo PA geil ben ik. :rolleyes:
 

DeletedUser42499

Guest
Ik had al aangegeven vanmiddag wat te doen,
maak daar vanavond van :)

En dan zijn we weer up2speed.
 

DeletedUser

Guest
PA geil?
Zei ik dan dat ik het alleen voor PA doe?
Lees eerst mijn post voor dat je reageerd :).
Ondertussen heb ik al gereageerd op een pm van hem, en maak ik zijn plaatje voor slechts een plekje in zijn sig, zo PA geil ben ik. :rolleyes:

alleen balen voor hem dat je er niks van bakt
 

DeletedUser42499

Guest
Vind btw wel dat je als graphic designer zoals je handtekenng aangeeft, je wel ene plaatje mag doen bij je zelf ^^
Justsayin.
 

DeletedUser32020

Guest
Dat vat je 100% correct op.

Je zou het moeten zeggen als:
Wij fun/amateur photoshoppers werken (soms/vaak) lang op een plaatje dat we ,geheel vrijwillig, aan jou eisen laten voldoen.
Het zou dus erg leuk zijn als de persoon die het plaatje neemt een bedankje achterlaat, of een vermelding op ons profiel, dat is wat ons werk leuk maakt, een beetje erkenning!

...
 

DeletedUser

Guest
Vind btw wel dat je als graphic designer zoals je handtekenng aangeeft, je wel ene plaatje mag doen bij je zelf ^^
Justsayin.

Haha klopt, maar ik gebruik dit forum account niet bepaald vaak :>, ik heb er wel een maar heb 'm nog niet ingesteld.
 
Bovenaan