Zoekresultaten

  1. Dragonwoman

    Forum Moderatie 2019

    Ik merk van mezelf ook dat ik bijna niet meer op het forum zit sinds WvW. Wel jammer :( (Maar ik had geen zin om naar een ander forum te gaan ervoor :p)
  2. Dragonwoman

    [Inschrijftopic] WvW #295 forbidden forest

    Minder actief mag ik schijnbaar niet zijn van PlanB, anders had t wel gekund.
  3. Dragonwoman

    [Inschrijftopic] WvW #295 forbidden forest

    K ben op een festival
  4. Dragonwoman

    [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

    Sorry voor de infectie :O Jij was nou eenmaal bewezen goedje zoals Batchie zijn hand boven zijn hoofd hield voor je :o
  5. Dragonwoman

    [Speeltopic] WvW #294

    Jij hebt voor mij het spel verpest met je post. Opgeven mag, maar had dat dan gedaan door niet meer mee te doen-.-'
  6. Dragonwoman

    [Speeltopic] WvW #294

    Jij noemt dingen waar ik dan weer helemaal geen weet van had. Jij was ik dag 2 de lunch, alleen die was gestopt. Wat ik spelverpester vind van Time is zijn post. DAT is wat ik wist.
  7. Dragonwoman

    [Speeltopic] WvW #294

    Ondanks dat jij het einde verpest hebt, zal ik dit potje meetellen als mijn 1e win als slechtje. Kijk, zo'n ervaren speler ben ik dus.
  8. Dragonwoman

    [Speeltopic] WvW #294

    In het verleden kreeg ik altijd kritiek over mijn nutteloze posts. Probeer ik daar wat aan te doen door minder nutteloze posten te doen, ben ik te inactief. Flikker toch op, spelverpester.
  9. Dragonwoman

    [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

    Er is 's middags niemand anders om te WvW'en...
  10. Dragonwoman

    [Speeltopic] WvW #294

    Fijn dit soort spelverpesters. Ik doe voorlopig niet meer mee aan potjes waaraan PlanB mee doet.
  11. Dragonwoman

    [Speeltopic] WvW #294

    En dan zit ik nog thuis opgesloten ook :( Plannen in de war geschopt door PostNL :( Hopelijk komt mijn router dan toch binnen VOOR ik naar mijn ouders ga vanavond...
  12. Dragonwoman

    [Speeltopic] WvW #294

    Nee 9. Purple Swag -> Inactiviteit dag 2 -> jager
  13. Dragonwoman

    [Speeltopic] WvW #294

    2 jagers?
  14. Dragonwoman

    [Speeltopic] WvW #294

    Sorry, beetje erg inactief geweest. Ik denk dat ik voor vandaag toch mijn lynch-stem op Hopeful zet. Het klaagmuurbericht heeft me hiervoor laten kiezen, want het is wel een erg verdachte actie. Ondanks dat hij het toegaf, heeft het wel heel erg voor twijfel gezegd Hopeful
  15. Dragonwoman

    [Speeltopic] WvW #294

    Helaas niet, want dan zou ik m toch al wel gegooid hebben :(
  16. Dragonwoman

    [Speeltopic] WvW #294

    Als het klaagmuurbericht niet echt van Batchie is, zou het zeker een bericht van een ervaren welp zijn, om zo de rest op dwaalspoor te brengen. Welp ipv wolf aangezien het in combinatie met de welpactie is gebeurd. Zou te toevallig zijn als het los van elkaar gebeurde. En ik acht de kans dat het...
  17. Dragonwoman

    [Speeltopic] WvW #294

    Je zou het als OP kunnen aanschouwen, maar ik denk eigenlijk dat dat toch heel erg meevalt. Als er zowel een infectiewolf en een welp zouden zijn, zouden er aan het begin van het potje slechts 2 slechtjes geweest zijn, wat weer weinig overleg toestaat. 25% op 17 = 4.25, dus in de loop van het...
  18. Dragonwoman

    [Speeltopic] WvW #294

    3 was in het geval van een infectiewolf. Er staat bij de beschrijvingen het volgende: "Dit gebeurt in nacht 3 in plaats van de lunch" Dus de infectie is er nog niet. Daarom zou het dan op het moment 3 slechtjes zijn. Als er geen infectiewolf zou zijn, zouden het er nu 4 zijn. De welp is sowieso...
  19. Dragonwoman

    [Speeltopic] WvW #294

    Als er een infectiewolf is, hebben we nog een kans als Delfine doodvalt. Dan zijn we namelijk met 8 mensen, waarvan 3 op dat moment slechtjes. Maar dan moeten we wel goed lynchen om te voorkomen dat er een goedje gelyncht wordt, waardoor het 4-3 wordt, met een infectie-actie, 3-4.
  20. Dragonwoman

    [Speeltopic] WvW #294

    -.-' is iets wat ik nogal eens gebruik, hoewel inderdaad niet echt vaak hier. Ik gebruik het voornamelijk als ik me ergens aan stoor, zoals in dit geval dat mijn overzichtjes me de afgelopen meerdere potjes juist verdacht maken, terwijl ik ze als slechtje wel moest blijven maken om niet daardoor...
Bovenaan