[Speeltopic] WvW #363

Reactiescore
405
Was net na de dl nog effe online
Heb tegen dash gezegd dat sluwe mijn een uitleg wilt geven
En dat ik niet geknipt ben
En dat ik reacties wou afwachten
En had geen tijd tussen 16:30 tot nu om te netwerken
 
Reactiescore
62
Cowboy niels

Ik zie Jan toch eerder als goedje met dat hij als eerste op Rinske heeft gestemd (voordat er werd gezegd dat Rinske infectiewolf was). Als Jan slecht is dan eerder een opgegroeide welp.

Waarom Niels? process of elemination & het feit dat Sule niet op hem heeft gestemd toen Joker maar 1 stem voor stond. Als Niels goedje was kon hij proberen op Niels te stemmen om joker te redden.
 
Reactiescore
62
ja als het tussen 2 wolven zou gaan dan stemt ie niet op hun & zou hij op het eerste goedje stemmen dat gelijk met hun komt. Maar dat is nooit gebeurd. Al begin ik wel meer en meer te denken dat sluwe een startwolf was, dus we zoeken zeker nog een opgegroeide welp.
 
Reactiescore
2.193
ja als het tussen 2 wolven zou gaan dan stemt ie niet op hun & zou hij op het eerste goedje stemmen dat gelijk met hun komt. Maar dat is nooit gebeurd. Al begin ik wel meer en meer te denken dat sluwe een startwolf was, dus we zoeken zeker nog een opgegroeide welp.

Hij zou dan wel gespammed worden met stem op iemand? Al was joker niet echt met spel bezig.
 
Reactiescore
1.279
Was net na de dl nog effe online
Heb tegen dash gezegd dat sluwe mijn een uitleg wilt geven
En dat ik niet geknipt ben
En dat ik reacties wou afwachten
En had geen tijd tussen 16:30 tot nu om te netwerken
Dat is nogal wat anders dan dat ik zie in mijn inbox. Jan Rood vetgedrukt nog steeds
 
Reactiescore
405
Geen lunch
Kan een infectie geweest zijn
Het gedrag van dash is wel verandert
Hij volgde mij op rinske en nu deze actie
 
Reactiescore
1.279
Geen lunch
Kan een infectie geweest zijn
Het gedrag van dash is wel verandert
Hij volgde mij op rinske en nu deze actie
kan heks zijn, kan bengel zijn, kan zijn dat sluwe welp was die nacht 3 pas opgroeide en de wolven op waren, kan lunch op DO zijn maar tis geen infectie.
er is al een infectiewolf uit, er zit een assistent van de BM in en de wolven krijgen al een gratis infectie
EXTRA INFECTEREN:

Als er nog 10 of meer spelers actief zijn en er zal nog maar 1 wolf aanwezig zijn, volgt er direct een extra infectie.
en voor de duidelijkheid bovenstaand is niet i.p.v. een lunch dus dat kan nu al zijn.
 
Bovenaan