[Speeltopic] WvW #363

Reactiescore
277
Voor zouden dit zowel Jan en Vic goedjes maken btw. Ik heb in m'n gesprekje met Sule ook nog even gevraagd of Jan dan z'n medewolfje was en hij zei van wel, maar als Jan zelf gaat zeggen niet geknipt te zijn denk ik dus goedje. Anders is dat super dom als medewolf :p
 
Reactiescore
1.279
dit maakt overigens victorious nog niet perse goedje vorige potje van sluwe als wolfzat hij ook dubbele ontkenningen te doen
 
Reactiescore
1.707
jan rood is blijkbaar besloten in het netwerk?

overigens vertrouw ik victorious voor geen cent en met jokjes had ik al gelijk
 
Reactiescore
278
Vic wel goedje dan denk ik? Leek wel beetje wanhoops poging van sule want als vic er nu uit werd gestemd was hij alsnog de sjaak geweest bleek die goedje. Of vic heeft in wolvenchat aangegeven geen tijd te hebben ofzo en wilden ze hiermee een bewezen goedje creeeren
 
Reactiescore
62
Vic wel goedje dan denk ik? Leek wel beetje wanhoops poging van sule want als vic er nu uit werd gestemd was hij alsnog de sjaak geweest bleek die goedje. Of vic heeft in wolvenchat aangegeven geen tijd te hebben ofzo en wilden ze hiermee een bewezen goedje creeeren
Zelfs al is vic wolf dan was sule de dag erna nog lynch omdat bloodwolf bewezen kapper is
 
Reactiescore
1.279
Zelfs al is vic wolf dan was sule de dag erna nog lynch omdat bloodwolf bewezen kapper is
Eens die claim nadat je weet dat je bent geknipt is niet slim. Maar denk dat hij probeerde maximaal verwarring te zaaien door Jan en Victorious te noemen. Verwacht persoonlijk doordat ik op discord het gelijk op de man vroeg naar jan dat Jan een beetje in paniek verkeerd heeft geantwoord.
 
Reactiescore
1.279
Nog een infectiewolfke?
Nee er komt nog een infectie ergens een keer nadat we allerlei wolven eruit hebben gehaald (lees nog 1 levend slechtje) en er zijn nog meer dan 10 spelers in het spel. Maar itt wat cowboy hier beweert is die niet ipv een lunch.
 
Bovenaan