Spotprenten

Reactiescore
510
Lekker man!
 
Reactiescore
428
Als je een screenshot van je eigen account profiel had geplaatst had het misschien wel likes gekregen
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Beste sportprent van vandaag!
 
Reactiescore
1.585
Heerlijke memes
 
Reactiescore
8
Nu deze wereld voor mij toch op een einde loopt en ik er geen tijd meer wil in steken wou ik jullie deze niet onthouden :biggrin:
Wat een bende jankende egotrippers op dat account, recappen op eigen stamgenoten omdat die mbers overnemen etc etc
Janken in stamchat voor hulp als je 12 dorpen hebt omdat je geen 2 clears kan deffen, 100k punten meer hebben en 20 clears doodlopen om vervolgens om hulp te janken. Bedankt om deze wereld zo grappig te maken na vele jaren afwezigheid.
Leuke kerels daar op dat mb intern accountje :biggrin:

Context is eigenlijk simpel, samenwerking tussen bol / apex. Wij krijgen een ban door gebruik van MB en 50% van onze dorpen worden bb-dorpen. We geven aan welke dorpen we terug nemen en welke niet. Dorpen worden gecleared door mij, Sander neemt deze terwijl mijn edels opnieuw lopen omdat ik heen en weer moest lopen (door de ban geen munten etc), snipet deze edels en houdt zich dus niet aan de afspraak. Week later valt hij mij aan en loopt alles dood van off. Ik had 2 clears staan met katas en begin dus 3 dorpen van hem kapot te knallen waarvoor ik hem gewaarschuwd had, toen volgde dit:

1713626071627.png
1713626055874.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
510
Lekker veel context wel
 
Reactiescore
246
Nu deze wereld voor mij toch op een einde loopt en ik er geen tijd meer wil in steken wou ik jullie deze niet onthouden :biggrin:
Wat een bende jankende egotrippers op dat account, recappen op eigen stamgenoten omdat die mbers overnemen etc etc
Janken in stamchat voor hulp als je 12 dorpen hebt omdat je geen 2 clears kan deffen, 100k punten meer hebben en 20 clears doodlopen om vervolgens om hulp te janken. Bedankt om deze wereld zo grappig te maken na vele jaren afwezigheid.
Leuke kerels daar op dat mb intern accountje :biggrin:



Bekijk bijlage 35482


Miss beetje context zoals lennart zei
 
Bovenaan