Golden Awards - W97

Reactiescore
1.893
Ik geef gewoon antwoord bij de meeste vragen dus dit commentaar slaat helemaal nergens op daapstaaf... Ga lekker ergens anders commentaar om niks geven
Ben het helemaal met JuggRnaut eens, hoor. Het is gewoon een kutlijst.
 
Reactiescore
2.477
Reactiescore
510
Denk dat die al is weggespeeld
 
Reactiescore
5.697
Blijf het triest vinden dat Schedel deze pannenkoek op het account heeft genomen
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
1.585
Reactiescore
55
Beste speler: Aangezien ik zelf spelende ben op het account "De Sukke" ga ik hier kiezen voor "Conceived by Communism". Het account groeit netjes, ze farmen belachelijk veel (jaloers) en ze hebben een deftig aantal ODA. Een welgemeende proficiat voor mijn eerste uitgedeelde award.

Beste stam: In de wereldfase waarin we nu zitten zijn er momenteel drie stammen die er bovenuit steken, namelijk: "Ballie", "Chaos" en "Dei". Welke stam zich mag bekronen tot beste stam, is voor mij echter nog niet duidelijk. Zelf hoop ik op een leuke strijd tussen drie stammen voor wereldwinst.

De beste stam speler: Proficiat aan de speler "King Sieb" om uw volledige defbunker op te offeren aan je stam. In deze wereldfase zijn er niet veel spelers die dat voor elkaar willen/kunnen krijgen.

Het grootste ego: Als ik de vorige lijstjes zo eens bekijk, spreekt m'n hier vaak over "Rogier" (alias: De Sukke). Zelf ken ik Rogier al jaren en heb ik al enkele werelden gespeeld met hem. Uit deze spelervaring met hem kan ik alleen maar concluderen dat hij een speler is met het hart op de juiste plaats. Een voorbeeld hiervan is: Ik heb nooit iets betekend als co-speler, nooit werd ik gekickt. Daarom ben ik met plezier zijn farmboer.

Beste leider: Naar mijn mening heeft de beste leider ons al een tijdje verlaten. Deze pluim steek ik met heel veel plezier op de hoed van "Zaletio" Ik was zijn co-speler toen hij leiding had over de stam "Tanken". De mannier waarop hij de boel daar samenhield, heb ik nadien nooit meer mogen ervaren.

Slechtste leider: Helaas zijn er die voldoende.

Meest onderschatte stam: Proficiat "NB". Ik weet niet waarom, maar ergens verwacht ik deze wereld nog enkele leuke acties van jullie kant uit. Ik hoop dat mijn gevoel bevestigt wordt en dat jullie nog straffe dingen laten zien.

Meest overschatte stam: Deze award zal later deze wereld uitgereikt worden aan één van de drie grootste...

Meest overschatte speler: Voorlopig denk ik hier aan 'Do Not Eat Yellow Snow". Als ik mij niet vergis, speelt de beste speler (kyle) deze wereld niet op het account.

Meest onderschatte speler: Geen idee. Wij zijn onze clear nog geen enkele keer duur verloren.. :)

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Als farmboer is deze vraag voor mij irrelevant.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Spelers die niet open staan voor deftige communicatie en enkel maar hun eigen mening en standpunt door de strot willen rammen.

Mooiste spelers naam: Conceived by Communism

Mooiste stam naam: Dei

Het tofste topic: Ik ben geneigd om dit topic op te noemen, op voorwaarde dat er nog een paar leuke lijstjes volgen.

Het domste topic: Het forum staat er vol van.

Favoriete forum poster: Roald my man!

Minst favoriete forum poster: Dragonshield3 (wel een prima TW-speler)

Mooiste profiel foto van spelers:
1712250127386.png1712250100095.png

Mooiste profiel foto van stammen: Proficiat aan Kerouac. Mooi gemaakt.
1712250202651.png
Meest belovende stam voor de toekomst: Ik hoop mijn stammetje.

Grootste blunder: Mezelf wagen aan deze post terwijl ik "Wielerclub Wattage" aan het kijken was.

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen verdient respect.

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik blij ben dat er sinds deze wereld er weer wat activiteit is op het AF. Laat dit het begin zijn van een lange fijne tijd samen en nog veel non-premium werelden.
 
Reactiescore
255
Zaletio baasje inderdaad. Zowel op W18 als W24.
 
Bovenaan