[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
116
Ik ben dit potje echt mohniels en het padje bijster, iig ben zwz bewezen goedje, nu ook. Lynch me weer en doet meer pijn als vorige keer.
Bescherm me snel, wellicht komt de hel, niet alleen voor jou, maar allereerst voor mij. En daarna komt het/jouw dorp tot stampij (rampereren op t dorp oid) ramperen rampeneren oehlala
 
Reactiescore
1.804
Ik ben dit potje echt mohniels en het padje bijster, iig ben zwz bewezen goedje, nu ook. Lynch me weer en doet meer pijn als vorige keer.
Bescherm me snel, wellicht komt de hel, niet alleen voor jou, maar allereerst voor mij. En daarna komt het/jouw dorp tot stampij (rampereren op t dorp oid) ramperen rampeneren oehlala
geen zorgen maatje je naam noch mohniels is genoemd in de voorbije 15 pagina's
 
Reactiescore
3.584
Jokjesbreen bewezen goedje overigens met een infectie die al geweest is

Helaas ben ik tegen 23 uur uit het spel. Verder gewoon kijken wie opperde om Speeder te wateren, dat zijn wellicht wel goedjes. En diegene die andere namen opperde zouden slechtjes kunnen zijn.



Concreet:

Gooi je water over Victorious of speeder dan

Goedje.

Sorry drukke avond.

@JokersBrain als die claim klopt. Gooi dan maar op sluwe of speeder

Goedje

liefst speeder aangezien die BM is

Goedje

Doe maar joker. Maar wolfjes roepen nu goedjes namen om jouw actie kwijt te zijn.

Waarom legende niet eigenlijk? Of speelt die alleen slecht?

Candiu deed poging om me te laten veranderen.

Bappos is al het hele potje aan het sturen, heeft vandaag ook al 3 keer z'n stem gewijzigd? Zeer benieuwd naar zijn rol.

Candiu ook benieuwd naar maar die kunnen we gewoon lynchen vanavond.

Legende deed dit ook.

Ik ben ook voorstander van Spieder bewateren (is dat het goede woord?), speelt een totaal ander potje dan de vorige. Helemaal niet op jacht.

Goedje

Conclusie: Legende of/en Candiu zijn slechtjes.
 
Reactiescore
1.804
vannacht wellicht een goede kans voor ene mogelijke bengel om zich nuttig te maken
 

Azzandra

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
142
is dit de enige vermelding van rinske door legende? Want dan benoemt hij Rinske zelfs niet als wolf?
Een lijst met verdachten lijkt me toch wel een vrij directe vorm van indirect benoemen dat iemand wolf zou zijn? :p
 
Reactiescore
1.804
Een lijst met verdachten lijkt me toch wel een vrij directe vorm van indirect benoemen dat iemand wolf zou zijn? :p
hij noemt 3/4 wolf dus technisch gezien kan je zelfs zeggen dat hij de andere drie bedoelde

los daarvan zou een wolf nooit een lijstje met 4 verdachten noemen en daar geen wolf in opnemen. Zeker op dag 1.
 
Bovenaan